PDA

View Full Version : Nieuwe forumgebruiker (m) dient zich aan



De_Weit
24 februari 2010, 00:50
Lieve leden,
Mijn naam is Thomas, 25jarige uit Leiden, wonnend in Amsterdam en sinds vandaag gebruiker van gitaarnet.nl

even kort iets over mijzelf

ik speel nu een ruime 15 jaar. Toen ik als kleuter voor het eerst aangaf dat ik gitaar wilde spelen, kreeg ik een nylonsnaar en een boek met barok-muziek. Wist ik veel. Mijn ouders hielden uitsluitend van klassieke muziek. Geen beatles, geen stones, niet eens sky-radio. Waar anders dan bij de vriendelijke (en beetje gestoorde) hippiebuurman - die nog wel ergens op zolder onder het stof een gibson uit de jaren '70 had liggen - kwam ik in aanraking met de wondere wereld van elektrische gitaren. Inmiddels zijn we 10 jaar verder, ben ik nog lang niet uitgeleerd, maar kan wel al over het een en ander meepraten.

Mijn instrument: een Fender Strat Texas Special, die ik voor alle stijlen gebruik behalve blues. 5 jaar geleden puur op gevoel gekocht en vind m met de dag mooier klinken. Verder leen ik vaak een epiphone sheraton II van mijn bandgenoot. Dit alles gaat via een bescheiden pedalboard naar een Koch Multitone 100W Combo. Ik speel zelf vooral indie/alternative rock met mn band, en in mn eentje veel Eric Johnson. Na 2 jaar oefenen heb ik Cliffs of Dover bijna helemaal onder de knie.

hoop op veel informatieve en vriendschappelijke correspondentie op dit forum!

lindstrom
24 februari 2010, 09:19
Welkom hier!!
:ok:

Hiro
24 februari 2010, 09:59
welkom en veel plezier hier :)
Had ik ook maar zon buurman :P