PDA

View Full Version : Burny vs epiphone china made



joke
23 februari 2010, 16:37
hallo allemaal , ik ga morgen even kijken bij een nieuwe burny 56 goldtop met p90 pups

en daar moet ik best een eind voor rijden en nu vroeg ik mij af of jullie zo een china made burny wel al eens tegen het licht hebben gehouden zogezegd.

hoe was ie ,hoe klonk ie etc etc ze kosten toch nog 6600 euri nieuw is dat het waard?

hoe verhoudt zich dat tot de meen ik ook in china vervaardigde epiphones welke is in dat prijs segment beter?

ik weet wel dat je met zoekmachines ook wat antwoorden kan vinden maar dit gaat sneller en het gaat om een nieuwe gitaar dus geen jap of vintage 80er jaren plank dus is de kans aanwezig dat sommige van jullie er iets van weten , hopelijk wel ,

alvast bedankt allemaal , groeten ,joke

mrweird
23 februari 2010, 16:39
ze kosten toch nog 6600 euri nieuw is dat het waard?

Tiepfoutje mag ik hopen? :seriousf:

RS-Rik
23 februari 2010, 16:44
voor 6 ruggen kun je beter een epi halen man!

joke
23 februari 2010, 17:29
ja uiteraard!!!
de burny kost 600 en de gemiddelde epi ik meen een kleine 500.
de vintage lijn is gemiddels 350 maar daar gaan wissellende berichten over en er is geen winkel waar ze allemaal hangen en je kan ze dus niet na elkaar beluisteren dus hoop ik een beetje te kunnen varen op jullie ervaring .
in hoeverre kunnen de chinese burny's nog vliegen onder de vlag van de glans van de "oude "japanse burny's .
is een burny altijd beter dan een epi ook al komt de burny uit china...
vragen , vragen.............

hezz
23 februari 2010, 17:30
Tiepfoutje mag ik hopen? :seriousf:

Er is wel meer fout getypt. Seriously, hoofdletters en interpunctie anyone? /rant

Burny's hadden van wat ik me herinner best een goede reputatie. Ibanez666 had er volgens mij ook een paar (gehad?).