PDA

View Full Version : Band/jammaatjes gezocht omgeving Utrecht



McVenco
23 februari 2010, 13:25
Toch maar weer eens een poging doen om van mijn slaapkamer af te komen (qua gitaar spelen dan):

Ik zoek een band, of mensen om een bandje mee te beginnen. Ik speel al 20 jaar gitaar, maar ik zit al jáááren vast in het patroon van hooguit 2 uur per week steeds weer dezelfde pingeltjes en akkoorden spelen op mijn slaapkamer en om mijn motivatie voor het gitaarspelen vast te houden wil ik dat nu wel eens doorbreken.

Ik heb geen strakomlijnde muziekvoorkeur - neem een flinke schep John Mayer, Pearl Jam en K's Choice, voeg daar een snufje Alice in Chains en The Gathering aan toe, schenk daar een royale scheut Machine Head overheen en garneer met The Doors, Jimi Hendrix en Mark Knopfler en je hebt een redelijk recept wat ik zou willen spelen.


Voornaamste doel: gewoon lekker voor je plezier spelen, in het begin gewoon wat covers of - als er genoeg creativiteit is - zelf wat nummers proberen te schrijven, en later misschien eens op zoek naar een optreden. In ieder geval (in het begin) dus geen gloeiende ambities om binnen 2 maanden een CD op te nemen en 3 keer per week op te treden.


Voor de volledigheid: ik ben 33, heb geen bandervaring (alleen een beetje als zanger in de oefenruimte), en zoek het liefst wat mensen redelijk dicht bij Utrecht (zeg maximaal een half uurtje met de auto - ergens in A'dam zuidoost zou dus ook nog wel kunnen).

McVenco
12 oktober 2010, 20:32
Zo, even een flinke schop omhoog.

Na een paar leuke, maar eenmalige jamsessies zoek ik nog steeds een groep mensen om eens wat vaker mee te spelen. Mag een bestaand bandje zijn, maar leuker lijkt het me om met een paar "losse" muzikanten van de grond af te beginnen.

_se_bas
16 oktober 2010, 12:30
Hi McVenco

Zijn wij iets voor je misschien? Ligt er ook aan hoe breed je smaak precies is natuurlijk. ;)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2425899#post2425899