PDA

View Full Version : Wat is dit waard ??



SRV2000
23 februari 2010, 00:08
Hallo Leden.

Ten eerste dit is geen spam, ik bied hem hier namelijk niet aan,
Ik heb hier een nieuwe London city Bulldog 100 Watt Head staan,
Nu zie ik dat de prijzen op internet veel verschil tussen zit.
ik wil hem niet voor mijzelf gebruiken. En is dus nieuw !!!
Wat kan ik voor zo`n top vragen ???

schizo910
23 februari 2010, 10:20
ik kom hem voor €20 ophalen.
:soinnocent:

http://www.groove-factory.nl/catalog/london-city-bulldog-head-100w-p-6783.html
€459 nieuwprijs. 70% voor de 2e handsprijs en je komt op zo'n €320,-
Ik zou zeggen iets van €375 ofzo.

Ookal bied je hem niet hier aan, verkapte spam is ook spam

lindstrom
23 februari 2010, 10:22
ik bied 100 euro :P :soinnocent:

caliban
23 februari 2010, 10:29
Wie produceert en wie verdeelt eigenlijk die versterkers, op internet vind je er zooo weinig over...

mrweird
23 februari 2010, 10:39
Wie produceert en wie verdeelt eigenlijk die versterkers, op internet vind je er zooo weinig over...

Ze worden geproduceerd door http://www.smarvo.com.tw/ en de verdeling in NL gaan door http://www.jic.nl

caliban
23 februari 2010, 10:42
Grappig :p die Fame heads zijn compleeet hetzelfde, enkel het logo niet.

mrweird
23 februari 2010, 10:51
Grappig :p die Fame heads zijn compleeet hetzelfde, enkel het logo niet.

Klopt, ik heb een fame. De 1 na laatste VSH2-100 uit het versterker hok te Keulen.. Voor 300 euri.. Wat in principe dezelfde versterker is als de Bulldog dus in het kader van ontopic. The groove factory is knap duur. :seriousf: en ik zou niet boven de 300 euri gaan als vraagprijs.

schizo910
23 februari 2010, 11:31
Klopt, ik heb een fame. De 1 na laatste VSH2-100 uit het versterker hok te Keulen.. Voor 300 euri.. Wat in principe dezelfde versterker is als de Bulldog dus in het kader van ontopic. The groove factory is knap duur. :seriousf: en ik zou niet boven de 300 euri gaan als vraagprijs.


Oh dat zou kunnen, ik heb geen ervaring met de amp, noch met The Groove Factory. Het gaat mij om de vraag wat is iets waard. Ik vind dat altijd wat dubieus. Op internet zijn prijzen makkelijk te vinden. Neem de gemiddelde nieuwprijs en ga een klein beetje boven de 70% zitten daarvan... Dat is redelijk...

caliban
23 februari 2010, 12:10
Klopt, ik heb een fame. De 1 na laatste VSH2-100 uit het versterker hok te Keulen.. Voor 300 euri.. Wat in principe dezelfde versterker is als de Bulldog dus in het kader van ontopic. The groove factory is knap duur. :seriousf: en ik zou niet boven de 300 euri gaan als vraagprijs.

Wat ik me dan afvraag is wie eigenaar is van de naam LOndon City. Want dat was vroeger toch een Nederlands bedrijf.

mrweird
23 februari 2010, 13:26
Wat ik me dan afvraag is wie eigenaar is van de naam LOndon City. Want dat was vroeger toch een Nederlands bedrijf.

Ik gok dat JIC de rechten op de naam hebben overgenomen, en nu dus op allerlei chinese OEM producten die naam plakken.

caliban
23 februari 2010, 19:50
Ik gok dat JIC de rechten op de naam hebben overgenomen, en nu dus op allerlei chinese OEM producten die naam plakken.

Goeie koop voor die mannan van JIC geweest!