PDA

View Full Version : Zal me ook maar voorstellen



Lykke
22 februari 2010, 23:51
Hi, ik ben Nikki (niet Nicky, ik ben een meid) en ik ben 17. Ik speel sinds september 2009 acoustische gitaar. Heb nooit lessen genomen, ben samen met een vriendin op hetzelfde moment begonnen en hebben elkaar veel geleerd (onder het mom van, 2 n00bs weten meer dan ééntje alleen :seriousf: )

Ben begonnen met een Ibanez v70 semi-acoustisch, prima beginnersgitaartje dacht ik zo. Heb nu sinds bijna een maandje mijn eerste elektrische gitaar, een Epiphone Les Paul Special II. Heb expres voor een niet al te dure eerste elektrische gitaar gekozen, aangezien dit dingetje is gedoemd mij wegwijs te maken in de technieken en methodes van de elektrische gitaar. Het begon een paar maanden geleden te jeuken doordat ik veel bij vrienden was die een elektrische gitaar hadden. Want let's face it, bijna alles klinkt vetter op een elektrische plank ;)

Ik speel redelijk allround dingen, hoewel de foo fighters, queens of the stone age, rhcp etc wel favoriet zijn.

lindstrom
23 februari 2010, 10:23
Welkom Nikki!

Wat leuk om er weer een vrouwelijk member erbij te hebben.

AeroHank
28 februari 2010, 02:18
moet iedereen die nieuw is opnieuw een ff voorstellen topic aanmaken? :p
handig
gaak ook maar doen dan

speulmenneke
6 maart 2010, 13:13
Hallo Nikki,

Welkom hier op het forum. Heel verstandig van je om op een goedkope plank te beginnen.