PDA

View Full Version : Farida SA-16



Venlonaer
22 februari 2010, 13:04
Juist...ik kan een Farida SA-16 voor een prikkie overnemen van een vriend. Maar nu is mijn vraag is deze gitaar wat? Of kan ik beter doorsparen voor een Epi Sheraton of Tokai Es60?

Hier deze farida gaat het om:
http://www.faridaguitars.co.uk/farida_sa16_mp.html

alvast bedankt!

Mikos
22 februari 2010, 13:07
Ligt er natuurlijk ook aan wat je ervoor moet geven.
en of je die gitaar eigenlijk wel wilt, of meer zoiets hebt van, ik kan m goedkoop kopen dus dat doe ik maar..

Venlonaer
22 februari 2010, 13:09
Niet meer als 125:soinnocent: en ja ik wil nog een semi-hollow gitaar dus tis geen onzin aankoop.

Hiro
22 februari 2010, 13:23
anders wil ik m wel weer overkopen van je

Lykke
22 februari 2010, 14:18
anders wil ik m wel weer overkopen van je

ik ook absoluut, zoek me het onmin naar zo'n mooi dingetje

Venlonaer
22 februari 2010, 15:03
Okay die reacties lijken mij duidelijk;) ahh mss verkoop ik haar wel weer maar dat zie ik ng wel:sssh:

Rock Bottom
22 februari 2010, 15:17
Ik heb bij de muziekzaak bij mij op de hoek wel eens op meerdere faridas gespeeld ik verwachte er natuurlijk niet veel van maar ze vielen me geen van allen tegen.
Voor dat bedrag zou ik hem mooi meenemen en er lekker op bliven spelen als hij bevalt, zo niet dan doorsparen voor een betere en deze slijten voor een nette prijs.

Kakihara
22 februari 2010, 16:50
Komen die Farida-gitaren niet uit dezelfde fabriek als die van London City ? Of was er nog ergens een ander verband ?

jan jansen
22 februari 2010, 17:47
Komen die Farida-gitaren niet uit dezelfde fabriek als die van London City ? Of was er nog ergens een ander verband ?

klopt.ik heb een telecaster van farida en van LC,alleen de kop is anders van de farida.Verder geen enkel verschil,zelfs de kleur is gelijk...:blast::blast: