PDA

View Full Version : Nummer Lies van ScArus



Guitarfreak
17 april 2003, 23:17
Hooj,
We hadden een live optreden en we hebben het opgenomen vvia de PA met een minidisk We zijn nog maar 4 weken samen dus,... nog evel aant oefenen! maargoed alles reacties zijn welkom

http://www.angelfire.com/crazy/guitarfreak/downloads/03-04_Lies.wma

EINDELIJK! hij doet het :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2003-04-19 21:45 ]</font>

Guitarfreak
19 april 2003, 10:59
Niemand :sad: ?

Mithrandir
19 april 2003, 11:04
ik weet niet wat ik moet zeggen :???:

3 weken bezig he? Nou ja, het kan slechter :smile:


(En ik ga geen opbouwende kritiek of adviezen geven, dat mogen anderen doen)

SiNiSTRaL
19 april 2003, 11:29
nou uh jip....mijn commentaar had je al

Guitarfreak
19 april 2003, 11:36
Kweetut was ik wel blij over eerlijk gezegt :wink: Maar kben al blij dat iemand zijn mening WIL geven,...

FNaRK
19 april 2003, 17:07
Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:

De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.


OPMERKING
Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.

Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.

FNaRK
19 april 2003, 17:07
ik mag dus niet luisteren van mijnheer Gates :sad:

dumBASS
19 april 2003, 17:14
werkt bij mij ook niet helemaal...

Mithrandir
19 april 2003, 17:29
Hehe, ja de melding kreeg ik ook. Was al bang dat ik de BSA/BUMA/BREIN en weetikveelwienogmeer op mijn dak zou krijgen pomdat ik naar die herrie van guitarfreak luister.

lupoloco
19 april 2003, 17:48
guitarfreak: schakel bij windows media player, onder opties, muziek kopiëren, "muziek tegen kopiëren beveiligen", uit. upload da liedje opnieuw van je minidisk

of haal deze mp3 convertor voor media player af: http://users.pandora.be/Burhan/mediaplayer%20mp3/DVDMP3XPack.exe
serial zie privé berichten!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lupoloco op 2003-04-19 17:50 ]</font>

Guitarfreak
19 april 2003, 19:32
Kan ik hem niet op een andere manier uploaden? Ken iemand nog een site?

Guitarfreak
19 april 2003, 19:35
K probeer het wel ff:) ik als a-technische nerd...

Guitarfreak
19 april 2003, 19:56
issie nu goed?

Guitarfreak
19 april 2003, 21:55
kben klaar om afgezeikt te worden :grin: