PDA

View Full Version : Vintage gitarenbeurs Veenendaal



WillemB
20 februari 2010, 15:54
Hallo,

Ik las op internet dat er 27 maart een vintage gitarenshow is in Veenendaal. Is er iemand die er al eerder is geweest en me kan vertellen of het de moeite waard is? Wat is er zoal te zien? Ik denk erover om erheen te gaan maar hoor graag eerst hoe het daar is.

DaveItUp
20 februari 2010, 16:17
Zoek op veenendaal of beurs en vind 100.000 topics.

Ferraririk
20 februari 2010, 16:22
ja het is de moeite zeker waard, veel gitaren, in off topic is er een heel topic aan gewijd, kan je het even doorlezen (ik ben de topicstarter dus je kan op mij klikken -> statistieken -> Zoek alle topics geopend door Ferraririk )

Pepe
20 februari 2010, 17:17
De dag NA Veenendal is het interessanste, dan ploppen een hoop van die onverkochte gitaren op bij Marktplaats. Veel handelaren gooien de prijzen omhoog op die beurs en kijken vooral uit naar argeloze gitaristjes die met een koffer rondleuren in de hoop hun gitaar kwijt te raken.

Maar tis leuk om rond te lopen, te babbelen met wat bekenden en misschien een dingetje te scoren uit de bak alles 1 euro.

geert1976
20 februari 2010, 17:30
De dag NA Veenendal is het interessanste, dan ploppen een hoop van die onverkochte gitaren op bij Marktplaats. Veel handelaren gooien de prijzen omhoog op die beurs en kijken vooral uit naar argeloze gitaristjes die met een koffer rondleuren in de hoop hun gitaar kwijt te raken.

Maar tis leuk om rond te lopen, te babbelen met wat bekenden en misschien een dingetje te scoren uit de bak alles 1 euro.

Dat is waar, er worden soms idiote prijzen gevraagd daar, ik vind de beurs vooral interessant voor de onderdelen, om bv in bulk te kopen, voor mijn eigen voorraad, een gitaar kopen zal ik niet zo snel doen, want daarvan liggen de prijzen echt te hoog.

WillemB
20 februari 2010, 17:33
Hmmm..... klinkt dus toch wel als iets wat de moeite waard is. En de echte mooie dingen met een goede prijs/kwaliteit verhouding zijn waarschijnlijk al verkocht op de dag zelf, dus die vindt je niet op marktplaats de dag erna. Geloof dat ik er maar heen ga dan. Altijd leuk om een dagje te neuzen. Hoe groot is het? Kan je er een paar uur leuk rondkijken of heb je het na een uurtje wel gezien?

Ferraririk
20 februari 2010, 21:04
Hmmm..... klinkt dus toch wel als iets wat de moeite waard is. En de echte mooie dingen met een goede prijs/kwaliteit verhouding zijn waarschijnlijk al verkocht op de dag zelf, dus die vindt je niet op marktplaats de dag erna. Geloof dat ik er maar heen ga dan. Altijd leuk om een dagje te neuzen. Hoe groot is het? Kan je er een paar uur leuk rondkijken of heb je het na een uurtje wel gezien?

als je van gitaren houdt kan je er wel een paar uur zoet zijn, ook als je wil testen en babbelen, als je alles gewoon even snel wilt zien, dan kan je na een uurtje weer naar huis, de vorige keer was ik er iig 4 uur zoet :)

spirit
20 februari 2010, 21:14
Ik laat Veenedaal niet snel schieten, altijd wel iets leuks te zien/scoren. Prijzen zijn hetzelfde als op Marktplaats, soms vind je een koopje, soms ben je wat meer kwijt. In September jl. nog een Vester Pbass gescoord voor 50,- euro, en in Maart het jaar ervoor nog een leuke made in japan strat copie voor 3 tientjes. Ook voor onderdelen is het wel interesant, hoewl je op Ebay meestal goedkoper uit bent. Voordeel is wel dat je gelijk ziet wat je koopt.

Helaas wordt er steeds meer nieuw spul aangeboden, wat ik jammer vind.Als ik nieuwe spullen wil, ga ik wel naar de lokale gitaar toko.