PDA

View Full Version : Peavey Classic 30



Flor
20 februari 2010, 08:52
Heeft er iemand ervaring met deze amps.
Is een blue marvel speaker goed?
tx

Rinze
20 februari 2010, 08:59
Prima versterker, wel even opletten: er zijn oudere versies uit de VS en nieuwere uit China. Die uit China hebben zo'n rare inham in het speakerdoek. Ik heb er een uit de VS (had er twee) en het is een prima ding voor het geld. De speaker is redelijk, vind hem zelf wat tekort komen in het hoog.

MarkV
20 februari 2010, 10:53
Prima versterker, mooi clean en goede crunch. Prima voor pop, blues en classic rock, maar te weinig gain voor hardrock. Blue Marvel is een beetje stug in het midden, maar als die ingespeeld is al lekkerder. Er zijn aardig wat modificatie's en extra's te vinden voor die amp als je even googled.

Tankman
20 februari 2010, 12:12
Zeker geschikt voor het cleane werk en als je net ff een randje aan je sound wilt. Ik zou niet teveel rekenen op het drive kanaal.

Wat voor muziek speel je en op wat voor gitaren. Maakt het voor ons makkelijker om te zeggen of het wel of niet de moeite is voor je.

Rinze
20 februari 2010, 12:27
Ik krijg er een prima scheur uit hoor..

Flor
20 februari 2010, 22:55
ik speel op een fernandes revival ri 62 telecaster (1980) en we spelen indie. Eerder op het scherp vd snee...lekker pittig met eighties invloeden..ik speel nu over een epiphone blues custom 30, ben ik heel tevreden over maar is loodzwaar met de 2x12". effecten : tubescreamer, boss blues driver, boss compressor, boss ge-7 en een analoge delay. Voila.

ibanez260
21 februari 2010, 19:34
blijft hij volledig clean in bandsituatie?

zonder gemiced te worden