PDA

View Full Version : Best when stoned



Rakker
19 februari 2010, 22:25
Hier een opname van gister in de oefenruimte

http://www.leodag.nl/opendir/Aurora%20Borealis.mp3

Het is niet heel virtuoos oid, maar het gaat om de sfeer etc (standaard excuus ;))
Alles is puur improv, dus er zitten de nodige foutjes in

Anyways, ik hoop dat er iemand van kan genieten.

glennshred
19 februari 2010, 23:03
Op het moment dat ik mijn woorden hier neerpen beluister ik je nummer.
Vind de bass en gitaar aangenaam om naar te luisteren, de delay effectjes
in het nummer klinken ook goed.

Toffe atmosfeer-prachtige improvisatie.. mss dat ik ook ooit welééns zoiets ga doen :cooler:

Rakker
19 februari 2010, 23:05
Bedankt man!!

Riky
24 februari 2010, 17:29
ga me wel echt verschikkelijk zitten ergeren aan de bas. Naar geluid en saai.

Gitaarwerk is wel vet! Wat voor een delay gebruik je?

Rakker
25 februari 2010, 12:12
Ja de bassist leeft zich niet echt helemaal uit inderdaad. En wat betreft m'n delay dat durf ik bijna niet te zeggen :p Ik gebruik daar nu nog een Digitech rp80 voor, zuigt natuurlijk tone als een kind aan de borst maar ik kan er dingetjes mee doen die ik nog niet op andere delay pedalen ben tegengekomen.

Riky
25 februari 2010, 12:17
LOL! Dan heb je hem netjes in/afgesteld! Vind de delay namelijk goed klinken (voor zover dat te beoordelen is in deze opname).

btw ik denk dat je met een dl4+expressie pedaal wel hetzelfde moet kunnen.


Treden jullie ook op?

Rakker
25 februari 2010, 12:35
Ja daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, maar ik heb z'n paarse broertje ook al op m'n plank staan en dan blijft er weinig ruimte over :p dus wou ik een dd7 met expressie nemen, of kun je me nog op andere gedachten brengen?

En ons eerst volgende optreden is 21 maart in Fulco theater IJsselstein, maar met zangeres maken we meer een beetje poppy funkrock.

Riky
25 februari 2010, 12:55
De DL4 heeft wel veeeeel meer mogelijkheden, maar een dd7 is inderdaad wel veel compacter en beschikt natuurlijk ook over aardig wat mogelijkheden.

Toch vind ik persoonlijk een dl4 wel de meest interessante digitale delay die nu te verkrijgen is, maar ik ben zelf meer van de analoge delay. Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt dus;)

cerpintaxt
25 februari 2010, 19:03
ga me wel zitten ergeren aan de bas. Naar geluid en saai.

Gitaarwerk is wel vet! Wat voor een delay gebruik je?

+1

Gitaar werk is echt cool. Maar vooral leuk omdat het een jam is, jammen is altijd vet :hippie:

Rakker
26 februari 2010, 15:57
Bedankt voor de goede reacties :D En jammen is eigenlijk zowat het enige wat we doen :p Echt geschreven nummers zijn op 1 hand te tellen.

Nekojiru
26 februari 2010, 22:20
Klinkt alsof er veel fun gemaakt wordt!! Das het belangrijkste van alles met muziek dus ga zo door!

Livin' the moment :D

soup
26 februari 2010, 22:36
ga me wel echt verschikkelijk zitten ergeren aan de bas. Naar geluid en saai.

Gitaarwerk is wel vet! Wat voor een delay gebruik je?
Is bij mij niet het geval maar bij dit soort muziek speelt de bassist steeds hetzelfde, weinig afwisseling maar dat maakt het net zo goed.

De bas zorgt voor het meeslepende effect.