PDA

View Full Version : Lowlands 2010!



Herman
19 februari 2010, 18:02
Zeg het maar, wie gaan er nog meer?

Morgen worden de eerste namen bekend gemaakt en is er een soort van "pre-party" in het Paard van Troje. Overmorgen om 10:00 uur start de vvk. Een kaartje is dit jaar €155,-. Dat is aan de forse kant, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken!

De eerste geruchten gaan natuurlijk alweer internet over, maar als het goed is hebben Kees van Hondt en Blood Red Shoes zichzelf bevestigd. Blink182 schijnt het ook op hun site gehad te hebben dus er is imo dan wel een erg grote kans dat die er dit jaar ook zijn!

Line-up dus:
- Kees van Hondt
- Blood Red Shoes
- Blink182

Bl44t44p
19 februari 2010, 22:03
Jeeeeeuj daar gaan we weer. Uiteraard zondag meteen een kaartje kopen, lineup interesseert me niet.

Baal alleen nogal dat de Vroege Vogel-korting dit jaar vervangen is door een of andere schrale CJP-actie:


Een Lowlandskaart kost dit jaar € 155,- inclusief € 10,- servicekosten. De traditionele Vroege Vogel-actie wordt dit jaar vervangen door een actie met CJP. Voor CJP-leden zijn 10.000 kaarten met € 10,- korting beschikbaar. Op deze manier komt de korting terecht bij bezoekers die deze het beste kunnen gebruiken: scholieren en studenten. Bestellen gaat gewoon via lowlands.nl, houd je CJP-pas bij de hand.

Typisch dat ik ook werkelijk geen enkele student ken met een CJP-pas, alleen allemaal van die middelbare scholieren en ik kan me niet voorstellen dat die in geldnood zitten :s

Tim..
19 februari 2010, 22:50
Ja hoor zondagochtend 10 uur word mijn kaartje geregeld:cheerup: Natuurlijk alvast hopen op een vette line-up maar heen gaan we sowieso.

Die CJP actie is inderdaad een beetje apart. Middelbare scholieren krijgen gratis zo'n pasje, maar voor studenten geldt volgens mij dat ze zelf zo'n pas moeten aanvragen + betalen dus dat zullen er niet zo veel zijn..

Bl44t44p
19 februari 2010, 22:58
Oh en Blink 182 is definitief, bevestigd door Mark Hoppus zelf: http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1250

Megadeth22
19 februari 2010, 23:26
Yessss :crazyhappy: heb er zin iiiiin.
Heb gelukkig zo'n CJP pas geval.

Joey Handsome
20 februari 2010, 14:55
Kut van die vroege vogel shit zooi zeg. Ik denk dat ik wel een kaartje koop, als de line up ruk is verkoop ik die wel weer MET DIKKE VETTE WINST.

Barkeepert
20 februari 2010, 15:33
Morgen gelijk kaartje bestellen, wordt wel een duur weekend zo: TCV kaartje en LL kaartje. Maar goed, het zal het waard zijn gaan we vanuit.


Kut van die vroege vogel shit zooi zeg. Ik denk dat ik wel een kaartje koop, als de line up ruk is verkoop ik die wel weer MET DIKKE VETTE WINST.
You better be trollin'.

Danielovich
20 februari 2010, 19:48
Blood Red Shoes is nog niet officieel.

Bl44t44p
20 februari 2010, 23:31
Blood Red Shoes is nog niet officieel.

Nee maarja als ze het zelf bevestigen... Richie Hawtin presents PLASTIKMAN LIVE (:D :D) en Admiral Freebee zijn wel bevestigd trouwens :)

Tim..
21 februari 2010, 11:09
kaarten zijn besteld:cheerup:

Joey Handsome
21 februari 2010, 12:49
Morgen gelijk kaartje bestellen, wordt wel een duur weekend zo: TCV kaartje en LL kaartje. Maar goed, het zal het waard zijn gaan we vanuit.


You better be trollin'.

Nou, het is erg hoor, maar ik heb een keer een Big Muff en een Microsynth van de verkoop van mijn Lowlands kaartje kunnen kopen. Do the math...
Ik zal het niet nog eens doen, dat beloof ik, ik kon het gewoon niet weerstaan. Mijn ogen zagen groen.

macwilliams
22 februari 2010, 20:08
Ik ben dr weer bij.

Azaruc
22 februari 2010, 21:50
2 kaartjes net besteld. Ik ben er bij!

Herman
22 februari 2010, 22:11
Ik heb inmiddels ook een kaartje in de pocket. :)

Tim..
28 februari 2010, 16:37
kaarten zijn "tijdelijk niet beschikbaar" ..

uitverkocht? nu al?

Bl44t44p
28 februari 2010, 18:03
Blijkbaar wel. Van www.lowlands.nl


De reguliere tickets voor Lowlands 2010 zijn uitverkocht.

Er zijn nog wel enkele Walibi-combi en CJP-kaarten beschikbaar. Er bestaat een mogelijkheid dat tussen nu en het festival nog kaarten van sponsors beschikbaar komen wanneer zij deze niet voor acties gebruiken. Bovendien worden kaarten die door de zwarthandel zijn gekocht zoveel mogelijk ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer voor de reguliere verkoop beschikbaar. Als dit gebeurt, lees je dat op lowlands.nl

Geen kaartje kunnen bemachtigen? Laat je niet verleiden om er één in de zwarthandel te kopen. Zoals gezegd worden deze zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en dan kom je het terrein niet op. Meer info over zwarthandel lees je op www.weetwaarjekoopt.nl

Dit slaat echt nergens op, moet wel zwarthandel ofzo zijn...

Bl44t44p
28 februari 2010, 19:43
Jezus, "foutje".


Er is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd. De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.

Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.

Excuses voor het ongemak.

Ik geef het hooguit 3 dagen voor die resterende 10.000 kaarten :)

Tim..
28 februari 2010, 19:49
Jezus, "foutje".



Ik geef het hooguit 3 dagen voor die resterende 10.000 kaarten :)

Zeker nu iedereen lekker opgeschrikt is,,;)

edit: en de site ligt ook plat XD

Azaruc
1 maart 2010, 12:20
"Nadat gisterenmiddag ten onrechte werd gezegd dat Lowlands is uitverkocht is het nu wel zover. De reguliere kaarten en combi-tickets voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 zijn uitverkocht. Er zijn nog wel enkele CJP-kaarten beschikbaar." www.lowlands.nl (http://www.lowlands.nl)

Binnen een dag dus al...

Joey Handsome
1 maart 2010, 13:22
Wel ja, ik heb een kaartje.

Arts
1 maart 2010, 13:58
hoe zit het met die CJP kaarten?

Ik heb aan iemand gevraagd of ik haar CJP kaart kon gebruiken om een kaartje te kopen.
Maar moet ik die pas dan ook meenemen naar Lowlands zelf? Of is het alleen nodig om een kaartje te kopen??

schizo910
1 maart 2010, 14:02
Eigenlijk belachelijk dat je tegenwoordig al kaarten moet kopen voordat je überhaupt weet wie er zal spelen, we hebben het niet over kwartjes...

Herman
1 maart 2010, 14:18
Ik geloof niet dat je dan een CJP mee hoeft te nemen, maar 100% zeker ben ik niet! Mail anders even naar Lowlands zelf.

Tim..
1 maart 2010, 15:42
hoe zit het met die CJP kaarten?

Ik heb aan iemand gevraagd of ik haar CJP kaart kon gebruiken om een kaartje te kopen.
Maar moet ik die pas dan ook meenemen naar Lowlands zelf? Of is het alleen nodig om een kaartje te kopen??

ik heb me laten vertellen dat je alleen puur persoonlijk met je eigen kaart een kaartje met korting kan kopen, dus met iemand anders zijn kaart gaat denk ik niet lukken, maar weet ik niet zeker.

Een vriend van me is begin van de middag CJP-lid geworden, zo snel mogelijk zijn lidnummer opgevraagd, en zo alsnog via CJP een kaartje kunnen kopen.:seriousf:

Megadeth22
1 maart 2010, 16:21
ik heb me laten vertellen dat je alleen puur persoonlijk met je eigen kaart een kaartje met korting kan kopen, dus met iemand anders zijn kaart gaat denk ik niet lukken, maar weet ik niet zeker.

Een vriend van me is begin van de middag CJP-lid geworden, zo snel mogelijk zijn lidnummer opgevraagd, en zo alsnog via CJP een kaartje kunnen kopen.:seriousf:
Volgens mij heb je alleen je kaartnummer nodig. Weet niet zeker, ben 't alweer vergeten. :dontgeti:

Cheetoria
1 maart 2010, 17:02
ik heb kaartjens, ende ik gaat!

Azaruc
1 maart 2010, 17:46
UPDATE: inmiddels zijn ook alle CJP-kaarten uitverkocht #LL10


http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob

Erg blij dat ik dit jaar snel een besluit heb genomen (mede dankzij de komst van Blink naar LL). Wel absurd dat het na iets meer dan een week al is uitverkocht

Joey Handsome
2 maart 2010, 11:20
Eigenlijk belachelijk dat je tegenwoordig al kaarten moet kopen voordat je überhaupt weet wie er zal spelen, we hebben het niet over kwartjes...

Als ze nou gewoon, net als bij andere (buitenlandse) festivals, die kaarten eens op naam gaan zetten, dan heb je dat gezeik niet zo gauw. Een deel wordt door zwarthandelaren opgekocht, een groot deel door mensen die helemaal niet zeker weten of ze wel willen en hun kaartje later weer via de site (of een andere site die kaartjes inruild/doorverkoopt) weer verkopen of schaamteloos via marktplaats. Het verkoopt echt niet zo snel uit als mensen weten dat ze aan hun kaartje vastzitten zoals nu het geval is. Ik heb dan wel een kaartje, maar ik vind het ook een beetje treurig. Normaal gaan we altijd met een grote groep van een man of 15, maar ja, nu niet, want niet iedereen had de poen klaar liggen of had er al over nagedacht of wat dan ook. Jammer hoor.

rockandrolling
4 maart 2010, 12:19
het is afwachte welke namen er allemaal gaan komen... Ik heb goede hoop op een mooie line-up! Kaartje is in ieder geval binnen... valt de line up tegen dan verkoop ik m gewoon :)

Danielovich
4 maart 2010, 19:50
het is afwachte welke namen er allemaal gaan komen... Ik heb goede hoop op een mooie line-up! Kaartje is in ieder geval binnen... valt de line up tegen dan verkoop ik m gewoon :)

Je gaat gewoon. Punt!....

Mikos
5 maart 2010, 23:57
Ik heb er in ieder geval veel zin in !

cerpintaxt
12 maart 2010, 18:34
Als ze nou gewoon, net als bij andere (buitenlandse) festivals, die kaarten eens op naam gaan zetten, dan heb je dat gezeik niet zo gauw. Een deel wordt door zwarthandelaren opgekocht, een groot deel door mensen die helemaal niet zeker weten of ze wel willen en hun kaartje later weer via de site (of een andere site die kaartjes inruild/doorverkoopt) weer verkopen of schaamteloos via marktplaats. Het verkoopt echt niet zo snel uit als mensen weten dat ze aan hun kaartje vastzitten zoals nu het geval is. Ik heb dan wel een kaartje, maar ik vind het ook een beetje treurig. Normaal gaan we altijd met een grote groep van een man of 15, maar ja, nu niet, want niet iedereen had de poen klaar liggen of had er al over nagedacht of wat dan ook. Jammer hoor.

zelfde hier zijn dit jaar meet onze LL crew met het volledige zoveeltal. omdat niet iedereen kaartjes heeft kunnen krijgen. maar het wordt vast wel weer gezellig.

Bassbitch
13 maart 2010, 23:57
Dan voegen we gewoon al onze crews samen, GN-Lowlandskamp!

Don Capo
25 maart 2010, 14:22
Hoppa, ook een kaartje binnen.... wat een klote site trouwens zeg, ik kan maar drie acts vinden, wat is het programma?????????

Megadeth22
25 maart 2010, 14:32
Hoppa, ook een kaartje binnen.... wat een klote site trouwens zeg, ik kan maar drie acts vinden, wat is het programma?????????
Er zijn nog maar drie acts bekend gemaakt.

Don Capo
25 maart 2010, 14:34
ow...............:seriousf:

Megadeth22
25 maart 2010, 14:44
ow...............:seriousf:
Haha! Ik ben het wel met je eens dat het een klote site is, zo onhandig al die artsy fartsy knip/plak/beweeg venstertjes. :stop:

Bl44t44p
25 maart 2010, 16:37
Haha :p goede tip is www.lolwands.nl, heel overzichtelijk de bevestigde namen (met handige linkjes naar Last.fm, YouTube en MySpace) + geruchten en meer nuttige info :)

Megadeth22
25 maart 2010, 16:41
Haha :p goede tip is www.lolwands.nl, heel overzichtelijk de bevestigde namen (met handige linkjes naar Last.fm, YouTube en MySpace) + geruchten en meer nuttige info :)
YEAAAH. blood red shoes! :D

Herman
30 maart 2010, 09:41
Nieuwe namen bekend, QUEENS OF THE FUCKING STONE AGE! Yeah.. Super vet dat ze komen!

Verder:
Snow Patrol
Pendulum
NOFX
Massive Attack
The Specials
Placebo
The xx
All Time Low
Blood Red Shoes (was in principe al bekend)
Fat Freddy's Drop
OK GO
Thirty Seconds To Mars
Gentleman & The Evolution
Marina and the Diamonds
Staff Benda Bilili
Burning Spear

Zit leuk spul tussen! :)

Bl44t44p
30 maart 2010, 10:18
Pendulum :) NOFX :) 30 Seconds To Mars :) Massive Attack :)

rickert
30 maart 2010, 10:25
Leuk voor jullie:sneaky:

Megadeth22
30 maart 2010, 16:25
Vette hups met namen! PENDULUUUM

Tim..
30 maart 2010, 18:42
QUEENS OF THE STONEAGE!!:cheerup::cheerup:

Arts
30 maart 2010, 20:32
heel vet dat Queens of The stone age komt
heel kut dat ik geen kaartje heb.

Hoop dat Qotsa een ook nog een in zaal komt in NL

Denk dat ik toch maar naar pukkelpop ga aangezien daar nog wel kaarten voor te koop zijn en het programma tot nu toe een stuk beter is , Lees:
Limp Bizkit
Qotsa
Soulwax!
Prodigy
2 many dj's

Don Capo
31 maart 2010, 09:40
QUEENS OF THE STONEAGE!!:cheerup::cheerup:


JA HOOOOOOORRRRR!!

Lekker!!!!!

cerpintaxt
31 maart 2010, 19:20
Nieuwe namen bekend, QUEENS OF THE FUCKING STONE AGE! Yeah.. Super vet dat ze komen!

Verder:
Snow Patrol
Pendulum
NOFX
Massive Attack
The Specials
Placebo
The xx
All Time Low
Blood Red Shoes (was in principe al bekend)
Fat Freddy's Drop
OK GO
Thirty Seconds To Mars
Gentleman & The Evolution
Marina and the Diamonds
Staff Benda Bilili
Burning Spear

Zit leuk spul tussen! :)
QOTSA!!!!
Pendulum
NOFX
Massive Attack HELL YEAH! massive attack die wil ik echt graag zien
Placebo
The xx

Thirty Seconds To Mars, als er maar niet gesneden word in de lowlands badkamers......

Herman
31 maart 2010, 23:30
En ook The Kooks kunnen in het rijtje. Self confirmed. Twee jaar geleden gezien, en hoewel ik vermoed dat er hier een hoop mensen zitten die the Kooks geen kloot aan vinden, vond ik het live echt tof! Ze spelen gewoon super relaxte gitaarpop, en het is gewoon lekker catchy!:cheerup:

Tim..
2 april 2010, 12:52
The Kooks! Dat is wel zo enorm lekkere muziek. 2 jaar geleden in de melkweg gezien, en wat was dat goed zeg!:)

Megadeth22
10 april 2010, 00:42
Mumford & sons bij de "Rumours". WOOOEEEE :cheerup:

Azaruc
15 april 2010, 18:14
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5


Allemaal ook toegevoegd aan het programma

Megadeth22
15 april 2010, 19:00
Mumford & sons :mmmm:

Bl44t44p
16 april 2010, 11:34
Was bijna allemaal al onofficieel bekend maar toch mooi. BBDC77 is echt epic!!! Dave Clarke ook altijd tof :)

caliban
16 april 2010, 22:23
Beetroots is vet :)

Marpoco
18 april 2010, 15:50
Ik ga ook. Delphic heb ik al eens gezien, dat is best goed te pruimen live, op cd vond ik het wat minder. Massive Attack heb ik ook wel trek in. QOTSA wil ik best nog eens zien, Placebo heb ik het wel een beetje mee gehad. Er mogen van mij nog wel wat leuke namen bij komen.

Herman
26 april 2010, 19:22
The National kan ook toegevoegd worden! Volgens mij wou ik daar even langs te kijken 2 of 3 jaar terug. Misschien leuk om dit jaar eens op te zoeken.

cerpintaxt
10 juni 2010, 19:45
AIR op lowlands, yeh! en er zijn nog wat meer nieuwe namen bij gekomen
zie de overzichtelijke lowlands website

cerpintaxt
17 juli 2010, 19:27
Bijna tijd om de tent weer onder het stof vandaan te halen!!!

Herman
18 juli 2010, 15:41
Inmiddels zijn er al redelijk wat dingen weer toegevoegd, maar donderdag is het complete programma bekend!

Azaruc
18 juli 2010, 18:03
Inmiddels zijn er al redelijk wat dingen weer toegevoegd, maar donderdag is het complete programma bekend!

Volgende week toch pas, als ook de programmakrant uitkomt?

Gisteren maar even een proefabonnement op NRC.Next afgesloten, hopen dat ik er nog 2 kaartjes bij win :)

Bl44t44p
18 juli 2010, 18:23
Morgenochtend in ieder geval nieuwe muziek namen.

Herman
18 juli 2010, 19:43
Volgende week donderdag is het dan ook! ;) Maar dan ben ik morgen ook benieuwd!

Mufftin
19 juli 2010, 10:55
jeee anouk, jeeeeeeeee. Dat was sarcasme!

Bl44t44p
19 juli 2010, 12:05
Waardeloze lijst inderdaad. Maargoed, des te meer plezier ik op de camping kan hebben.

Oh, en volgende week donderdag (dus niet aanstaande maar 29 juli!) is het complete programma bekend met de programmakrant enzo.

Don Capo
20 juli 2010, 11:32
Er zijn wat Lowlandskaarten uit de handel gehaald, je kunt ze hier controleren:
http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174 (http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174)

cerpintaxt
21 juli 2010, 22:26
ja en binnen 2 minuten waren ze alweer weg. Vriendin van me wou ook ineens mee maar die kon niet aan een kaartje komen. De saait was over belast, naja deze actie komt wel weer denk ik.

Ik heb er igg al zin.
Qeeuns of the stage en de band of skulls daar ga ik heen.
Voor de rest nog geen idee, beetje bij wat DNB kijken denk ik.

Herman
29 juli 2010, 15:59
Blokkenschema is bekend! Ik kan me voorstellen dat er weer wat vrij grote namen zijn die met elkaar overlappen, maar ik kom er vrij goed mee weg. Ik heb hooguit wat dingetjes die nét met elkaar overlappen, maar geen complete acts..

Jellyfish00
31 juli 2010, 17:28
Waardeloos, Massive Attack, Queens of the Stone Age en Deadmau5 vrijwel tegelijk..

Bl44t44p
1 augustus 2010, 15:16
Tja, publiek spreiden he. Die organisatie is ook niet dom, die weten ook dondersgoed dat 55.000 mensen rondom de Alpha nooit gaat werken.

richwoodplayer
3 augustus 2010, 15:21
heb vandaag een kaartje weten te scoren!
ik ga dus ook, YEAH!:crazyhappy::cheerup:

cerpintaxt
4 augustus 2010, 21:43
Mark Lanegan en air tegelijk.
Qeeuns en massive attack is iid ook jammer. Maar gelukkig kan ik buiten deze band nog wel naar de band of skulls voor de rest zie ik wel waar ik heen ga. Waarschijnlijk bier drinken.

Megadeth22
18 augustus 2010, 15:39
Morgeeeeeeeeeen.

Mumford & Sons, Band of Skulls en Blood Red Shoes here I come. :cheerup:

cerpintaxt
18 augustus 2010, 18:28
yeah tas gepakt! Bier gekocht! Andere (on)gein geregeld!
Nu alleen nog ff slapen!
Word weer een mooi feust!

Herman
18 augustus 2010, 19:08
Zometeen inderdaad even m'n tas vol gooien met de benodigde shite, en dan morgen richting Biddinghuizen! Heb er zin in.

En leuk detail is dat ik met m'n bandje een nummertje speel op het ogoNONogo podium!:)

Jellyfish00
18 augustus 2010, 22:08
Tas gepakt, hopelijk niks vergeten en morgenochtend vroeg richting LageLanden, ben benieuwd hoe het weer gaat uitpakken!

Bassbitch
19 augustus 2010, 13:33
Yes! Straks de trein in en dan vanaf morgen drie dagen bikkelen!

Don Capo
19 augustus 2010, 13:48
Viel spass Marlene, misschien doe ik nog wel een belletje!

Ik vertrek morgenmiddag pas. Gisteren besloten om toch maar niet te gaan kamperen, mijn vriendin is 7 maanden zwanger en moet ongeveer tachtig keer per nacht naar de wc. Wordt dus elke avond terug rijden (zij dan). Ach, weer eens wat anders.

Bassbitch
19 augustus 2010, 15:09
Ja, bel even, lijkt me leuk! Ik ben 's avonds ook wel redelijk op tijd klaar waarschijnlijk. De laatste band op Alpha eindigt elke avond om 23.15.. En kan tussendoor (vroeg op de middag) ook nog wel 's even er tussenuit.

Don Capo
23 augustus 2010, 19:58
Het was een feestje.
Eigenlijk behoorlijk weinig gezien, maar des te meer gezelligheid onderling! Sergej Tankian was een van mijn hoogtepunten.

(en sorry Marlene, zag je smsjes steeds te laat en kon me ook even niet losmaken van de groep, volgende keer beter :makeup: , hoop wel dat je het naar je zin gehad hebt!)

Megadeth22
23 augustus 2010, 20:50
Leuk festivalletje :)
Hoogtepunt voor mij was Jonsi, heb me moeten bedwingen niet te staan janken daar. Op 2e en 3e plek Mumford & Sons en The Low Anthem.

Steeff
23 augustus 2010, 21:05
Jammer van het publiek dit jaar. De lowlands-sfeer zat er niet in.. De sfeer die er was, was op zich wel goed, maar niet compleet gestoord zoals gewend van lowlands. Dit jaar veel, heel veel mainstreampubliek. In combinatie met een mijns inziens matige line-up (geen echt hoogtepunt te noemen, geen equivalent van Underworld van 2008)..
Lowlands wordt helaas een hype zo. Jammer, heel erg jammer.


Verder heb ik het wel echt geweldig naar m'n zin gehad, daar niet van :crazyhappy:

Bl44t44p
23 augustus 2010, 23:17
Jammer van het publiek dit jaar. De lowlands-sfeer zat er niet in.. De sfeer die er was, was op zich wel goed, maar niet compleet gestoord zoals gewend van lowlands. Dit jaar veel, heel veel mainstreampubliek. In combinatie met een mijns inziens matige line-up (geen echt hoogtepunt te noemen, geen equivalent van Underworld van 2008)..
Lowlands wordt helaas een hype zo. Jammer, heel erg jammer.


Verder heb ik het wel echt geweldig naar m'n zin gehad, daar niet van :crazyhappy:

Amen :) Ik heb precies hetzelfde ervaren met het publiek, was met name op de camping goed te merken. Ach, kan niet altijd zo'n feest zijn, misschien is volgend jaar weer zoals 'vroeger' :) Desondanks echt weer een heeeeeeeerlijk weekend achter de rug!

Danielovich
24 augustus 2010, 00:10
De sfeer was inderdaad soms even zoeken maar ook ik heb me dit jaar weer uitstekend kunnen vermaken met als hoogtepunt.....

BLOOD RED SHOES

Man wat speelden ze toch weer strak en vol energie.
Ik vond het zo goed dat ik gelijk voor alle 3 de shows die ze in november geven kaarten heb besteld:chicken:

cerpintaxt
24 augustus 2010, 13:11
Jammer van het publiek dit jaar. De lowlands-sfeer zat er niet in.. De sfeer die er was, was op zich wel goed, maar niet compleet gestoord zoals gewend van lowlands. Dit jaar veel, heel veel mainstreampubliek. In combinatie met een mijns inziens matige line-up (geen echt hoogtepunt te noemen, geen equivalent van Underworld van 2008)..
Lowlands wordt helaas een hype zo. Jammer, heel erg jammer.


Verder heb ik het wel echt geweldig naar m'n zin gehad, daar niet van :crazyhappy:

Klopt minder mensen voor die voor de bands komen, heb zelf ook niet zoveel bands gezien wel wat meer drum 'n base/Dubstep acts. Maar toch ik heb me weer prima vermaakt ik ga al jaren niet meer voor de bands naar lowlands, ik vind het gewoon zo'n leuk feestje!
Ik mis LL :(

Herman
24 augustus 2010, 19:25
Heb (nog) geen zin een heel verslag overal van te tikken dus ik doe wel even mijn hoogtepunten:

Top 3 in willekeurige volgorde:
Queens of the Stone age
Triggerfinger
And So I Watch You From Afar

Overige vermeldingen die de moeite waard zijn:
Blood Red Shoes (!)
The National

Verrast door:
And So I Watch You From Afar
The National
Triggerfinger

Tegenvaller 2010:
OK GO!
Allain Johannes (Boekje zei vuige rock, kregen zo ongeveer akoustische songs.. niet slecht, maar toch niet waar ik voor kwam).

Nog meer gezien:
Blink182
NOFX
Placebo
Selah Sue
Mumford & Sons
Band Of Skulls (veel te kort jammer genoeg!)
Yeasayer
Snow Patrol

Had graag nog willen zien:
Go Back To The Zoo
Kooks
Foals
Tim Knol
Serj Tankian

Bassbitch
24 augustus 2010, 22:04
Ja hoi :D Ik vond het weer super leuk! Hele weekend op Alpha gewerkt dus, maar het was echt prachtig. Jammer dat de mini-meet niet lukte Thijs, had je graag even gesproken!

Ik vond de energie van het publiek eigenlijk ook dit jaar weer fantastisch! Je merkt dat het echt heel veel doet voor een concert. Heb alleen maar nuchter en vanaf een hoger podium kunnen kijken en het publiek is echt indrukwekkend. Ontroerend ook wel. Zeker bij Mumford & Sons en Pendulum en QOTSA.

richwoodplayer
25 augustus 2010, 00:04
De sfeer was inderdaad soms even zoeken maar ook ik heb me dit jaar weer uitstekend kunnen vermaken met als hoogtepunt.....

BLOOD RED SHOES

Man wat speelden ze toch weer strak en vol energie.
Ik vond het zo goed dat ik gelijk voor alle 3 de shows die ze in november geven kaarten heb besteld:chicken:

mee eens!
die waren echt suuuuper vet!:rockon:
ik ga denk ik ook maar eens kaartje kopen voor 1 van de shows :ok:

Steeff
25 augustus 2010, 12:36
Klopt minder mensen voor die voor de bands komen, heb zelf ook niet zoveel bands gezien wel wat meer drum 'n base/Dubstep acts. Maar toch ik heb me weer prima vermaakt ik ga al jaren niet meer voor de bands naar lowlands, ik vind het gewoon zo'n leuk feestje!
Ik mis LL :(

Het gaat niet om mensen die voor de bands komen. Dat is bij Lowlands al jaren niet echt zo. Het gaat erom dat het tegenwoordig 'hip' is om naar lowlands te gaan, waardoor er allemaal van die huppelkutjes rondlopen daar.
Nogmaals: de sfeer was op zich niet slecht, maar het was geen Lowlands-sfeer. Heb ook al van verschillende 'echte lowlanders' (hoewel dat weer arrogant klinkt) gehoord dat ze erover twijfelen of ze volgend jaar gaan. Dat is heel wat.

Lowlands was niet echt Lowlands dit jaar.

Verder heb ik ook maar heel weinig vette dingen gezien.. Noemenswaardig: The XX, Massive Attack, Serj Tankian, Hot Chip, Richie Hawtin presents Plastikman live, de rave.

beruk
25 augustus 2010, 12:58
Het gaat niet om mensen die voor de bands komen. Dat is bij Lowlands al jaren niet echt zo. Het gaat erom dat het tegenwoordig 'hip' is om naar lowlands te gaan, waardoor er allemaal van die huppelkutjes rondlopen daar.
Nogmaals: de sfeer was op zich niet slecht, maar het was geen Lowlands-sfeer. Heb ook al van verschillende 'echte lowlanders' (hoewel dat weer arrogant klinkt) gehoord dat ze erover twijfelen of ze volgend jaar gaan. Dat is heel wat.

Lowlands was niet echt Lowlands dit jaar.

Verder heb ik ook maar heel weinig vette dingen gezien.. Noemenswaardig: The XX, Massive Attack, Serj Tankian, Hot Chip, Richie Hawtin presents Plastikman live, de rave.
Even voor mijn beeldvorming, sinds wanneer bezoek jij lowlands?

Steeff
25 augustus 2010, 14:22
Dit was mijn 4e jaar en ik ga om met verscheidene mensen die er al veel vaker zijn geweest. Sprak ook met een meid die daar voor de 9e keer was en die precies hetzelfde ervoer als ik.

Dus, eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet echt een die-hard Lowlandsveteraan. Maar ben er vaak genoeg geweest om het verschil te ervaren.

rudolf
26 augustus 2010, 18:22
gewoon weg met die schijt dance... die hebben al genoeg eigen festivals.

Josh was gewoon weer geil.. damn altijd +1 :lovelove:

Bassbitch
27 augustus 2010, 09:35
Ach, elk jaar zijn er wel mensen die zeggen dat "het niet echt Lowlands was dit jaar". Bullshit.

macwilliams
27 augustus 2010, 10:01
Ach zolang er geen macdonalds tent is gaat het nog wel meevallen.
Dit was mijn derde keer en het bevalt me best wel. Mijn buurman die de eerste keer is geweest en sindsdien altijd is geweest vind dat er genoeg is veranderd, niet altijd ten goede, maar sinds de komst van laplace, Hema enz is het toch niet hetzelfde.

Bl44t44p
27 augustus 2010, 10:36
gewoon weg met die schijt dance... die hebben al genoeg eigen festivals.

Beter van niet, dan kom ik helemaal niet meer het festivalterrein op :D :D

cerpintaxt
27 augustus 2010, 10:45
haha ja samehere :P