PDA

View Full Version : Batterij-klepje Ibanez pedaal



Henri H
18 februari 2010, 12:23
Ik heb sinds een weekje ofzo een Ibanez PT9, geinige phaser, weet nog niet of ik hem ook echt zal gaan gebruiken.

Helaas zat er geen batterij-klepje bij dit pedaal.
Ik heb al contact opgenomen met Hoshino Benelux (www.hoshinobenelux.eu), maar die kunnen mij hier niet aan helpen.
Beetje vreemd toch? :dontgeti:

Heeft er nog iemand suggesties wat te doen om zo'n batterij-klepje te bemachtigen?

http://www.gbase.com/files/store_images/gear/2262678/p1_urevobjij_st.jpg

movo.
18 februari 2010, 12:26
Dit misschien? (http://cgi.ebay.co.uk/Ibanez-Maxon-effects-effect-pedal-BATTERY-COVER_W0QQitemZ330404619784QQcmdZViewItemQQptZGuit ar_Accessories?hash=item4ceda66608)

Henri H
18 februari 2010, 12:39
Pff, bedankt hoor, maar (minimaal) $11,- voor een batterijklepje?

budje
18 februari 2010, 12:41
ga er maar vanuit dat dat nog goedkoop is ;) minder zal je niet lukken

Henri H
18 februari 2010, 12:45
Nou, ik zal het object in de gaten houden.

Nogmaals bedankt.

Dirk_Hendrik
18 februari 2010, 13:39
Pff, bedankt hoor, maar (minimaal) $11,- voor een batterijklepje?

Wen er maar aan dat spares af en toe voor dit soort bedragen gaan...
Waarom denk je dat ik me zo kan irriteren aan lui op MP die dit soort gebreken goed lullen met "maar die kun je gewoon bij de fabrikant bestellen"

movo.
20 februari 2010, 10:59
http://www.banzaimusic.com/Ibanez-Battery-Door.html

Nog 1 gevonden voor je bij Banzai ;)

Henri H
20 februari 2010, 11:04
Hey, super! Bedankt, ga straks even kijken of ik kan bestellen.
Misschien kan ik nog wel meer onderdelen gebruiken.

Nogmaals bedankt man!

robert-gitarist
20 februari 2010, 14:05
Heb je die phaser overgenomen van Willem? :)

toffe phaser in iedergeval.

batterij klepjes kom je los niet zo gek snel tegen. Je zou een oproepje kunnen doen op marktplaats. Misschien dat een verzamelaar er toevallig nog een heeft liggen. Het heeft mij wel eens geholpen om aan specifieke onderdelen te komen.

Succes.

Edit. misschien even met Ibanez zelf contact opnemen ipv. een importeur?

Dirk_Hendrik
20 februari 2010, 15:37
http://www.banzaimusic.com/Ibanez-Battery-Door.html

Nog 1 gevonden voor je bij Banzai ;)


Wow!!!!
da's een stuk betaalbaarder!

Henri H
20 februari 2010, 16:05
@Robert: Nee, heb de phaser via MP gekocht, Willem heeft hem nog steeds volgens mij.
Ik heb net geprobeerd dat klepje te bestellen, maar het lukt me niet om in te loggen op de site nadat ik een account had aangemaakt. :confused:
Misschien morgen nog maar 's proberen.

Diederik89
23 februari 2010, 11:33
Zou zo'n klepje ook op een FL-301 DX passen?

Dirk_Hendrik
23 februari 2010, 11:39
probleemloos

movo.
23 februari 2010, 11:45
Ik denk het wel zo te zien op plaatjes. Hij lijkt een beetje op de 9 serie. Maar weet het niet zeker. Misschien Banzai mailen?

Lama zitten...

Henri H
23 februari 2010, 13:26
Het is me alsnog gelukt om een bestelling te doen bij Banzai gisteravond.
'k Heb ook nog wat andere spulletjes besteld daar, dus nu afwachten maar.

Metalheart
23 februari 2010, 17:33
Heb je die phaser overgenomen van Willem? :)

toffe phaser in iedergeval.

batterij klepjes kom je los niet zo gek snel tegen. Je zou een oproepje kunnen doen op marktplaats. Misschien dat een verzamelaar er toevallig nog een heeft liggen. Het heeft mij wel eens geholpen om aan specifieke onderdelen te komen.

Succes.

Edit. misschien even met Ibanez zelf contact opnemen ipv. een importeur?

die doet ie echt niet weg... anders wil ik m :)

Henri, wat heb je er voor betaald??? als ik zo bescheiden mag zijn dat te vragen ;)

Henri H
23 februari 2010, 17:43
Ik weet nog niet zo goed wat ik wil met die phaser, 'k heb er €45,- voor betaald.
't Is op zich wel een geinig ding, maar de phaser uit m'n Replifex doet het eigenlijk toch beter vind ik.
Misschien nog 's proberen om hem in de FX-loop te zetten.

HaroldA
23 februari 2010, 17:44
Ik weet nog niet zo goed wat ik wil met die phaser, 'k heb er €45,- voor betaald.
't Is op zich wel een geinig ding, maar de phaser uit m'n Replifex doet het eigenlijk toch beter vind ik.
Misschien nog 's proberen om hem in de FX-loop te zetten.

De Ross Phaser van Jan buurman staat op Marktplaats? :soinnocent:

Henri H
23 februari 2010, 17:52
Jan had me al een PM'tje gestuurd, op zich wel verleidelijk, maar dan heb ik er nog een phaser bij, terwijl ik het effect maar sporadisch gebruik.
De ROSS phaser klonk wel erg goed, maar moet wel gemodificeerd worden (TB en LED), dus die kosten komen er ook nog bij.
Ik twijfel wel een beetje, want van alle phasers die ik gehoord heb klonk de ROSS het best.

Metalheart
24 februari 2010, 14:54
Mocht je van deze phaser af moeten... hou me aanbevolen ;)

Als ie je niet overtuigen kan dan hè...

Henri H
5 maart 2010, 22:02
Ik heb vandaag eindelijk het batterij-klepje binnen + wat andere spullen voor het maken van een amp-switch-pedaal (die ik ga gebruiken om de solo switch op m'n Stiletto te schakelen).
Ja, die kan je ook kant en klaar kopen, maar dan zijn ze vaak weer zo groot, en/of er zit een vaste kabel van maar 5 m. aan.
Ik had 2 weken geleden al besteld en direct betaald, maar blijkbaar is mijn order blijven liggen.
Nadat ik een mailtje had gestuurd afgelopen dinsdag, kwam het vandaag dus binnen, past precies. :cheerup:

Nu nog 's kijken of ik er wat mee kan.
Ik zit wel te denken om een pedalboard te gaan maken met alleen maar pedalen, misschien puur als back-up of voor de fun thuis.
Dan kan ik m'n "echte" pedalboard + 19" rackje in de oefenruimte laten staan.

HaroldA
5 maart 2010, 22:07
Ik had 2 weken geleden al besteld en direct betaald, maar blijkbaar is mijn order blijven liggen.

Typisch banzai. :stop:

Mooi assortiment, maar service en/of snelheid van leveren? :makeup: