PDA

View Full Version : Them Crooked Vultures 10 juni in de HMH voorverkoop vanaf 13 feb



BamBuFan1
16 februari 2010, 23:57
Ik hoor het net op 3voor12radio en het staat inmiddels ook op Twitter:

"TCV will play Heineken Music Hall in Amsterdam on Thursday, June 10th. Tickets on sale this Saturday, Feb 13th. Check tcv.com for more info!"

Eric Corton heeft het trouwens over 20 feb...

Joey Handsome
17 februari 2010, 00:08
Had ze op Pukkelpop gezien, naast dat het vet was om Dave te zien drummen.... boooring. Maar ja, d'r zijn d'r vast die er wel blij van worden.

BamBuFan1
17 februari 2010, 00:10
Had ze op Pukkelpop gezien, naast dat het vet was om Dave te zien drummen.... boooring. Maar ja, d'r zijn d'r vast die er wel blij van worden.

Mja, tis ook niet mijn favo band, maar aangezien er tig collega-GNners zijn die het een uiterst charismatisch beatbandje vinden...

ShredTallicA
17 februari 2010, 14:03
Dat nummer dat gisteren gedraaid werd ter begeleiding van het nieuws was best vet, toch maar even het album downen om te zien of het wat is!

Tim..
17 februari 2010, 14:34
Denk zomaar dat ik ook weer heen ga, heb ze al 2 keer gezien maar dat was allebei voor dat het album uit was dus toen was de muziek nog helemaal nieuw:)

En het is maar 1 euro duurder dan de show in de melkweg :crazyhappy:

Herman
17 februari 2010, 14:41
Ik zou graag willen en vond het op Lowlands erg tof, maar ik ben bang dat het er niet in zit. Lowlands, Pinkpop, Wolfmother, paar verplichte excursies van school.. Als het lukt graag, maar ik ben bang tegen de tijd dat ik het weet dat het al uitverkocht is.

rudolf
18 februari 2010, 14:00
voorverkoop begint de 19de niet de 13de.

rijsberman
18 februari 2010, 16:03
De 20e, begreep ik, om 10:00.

Arts
18 februari 2010, 16:44
Echt super dat ze weer in Nederland komen.
TCV nog nooit eerder gezien dus heb er veel zin in. Wel Qotsa 3x gezien.

Ik hoop dat ze weer op Lowlands komen ipv Pinkpop. Anders moet ik een pinkpop kaartje kopen:P, en ik haat pinkpop.

rickert
18 februari 2010, 16:54
Jammer dat ik geen geld heb, maar goed, de gig in Keulen pakt niemand me meer af!:D!

rudolf
18 februari 2010, 18:52
Ik ga er zeker heen trouwens...zit om 10 uur klaar voor de kompoeter.

rudolf
18 februari 2010, 18:57
Ik ga er zeker heen trouwens...zit om 10 uur klaar voor de kompoeter.

Fuhgawz
19 februari 2010, 23:37
Anders moet ik een pinkpop kaartje kopen:P, en ik haat pinkpop.

Waarom zou je een festival haten!? :???: Wat heeft PinkPop jou ooit misdaan? :stop:

Ik weet nog niet of ik ga. Het is voor mij relatief ver weg en duur. Daarbij vind ik de HMH niet bepaald de beste zaal ooit.

Arts
20 februari 2010, 10:04
got my ticket :D

Squier4ever
20 februari 2010, 10:45
Ik ga er denk ik ook wel heen, als ik nog geld heb over een week ofzo :P

Lykke
20 februari 2010, 11:35
Kaartjes zijn gescoord! Ging makkelijk, er zijn nog kaartjes over.. niet verwacht :???:

Tim..
20 februari 2010, 14:07
En ze zijn besteld:)

Herman
20 februari 2010, 14:44
Waarom zou je een festival haten!? :???: Wat heeft PinkPop jou ooit misdaan? :stop:

Ik weet nog niet of ik ga. Het is voor mij relatief ver weg en duur. Daarbij vind ik de HMH niet bepaald de beste zaal ooit.

Wat vind je niet geweldig aan de HMH als ik vragen mag? Ik ben er nu een paar keer geweest en ik vind het een erg fijne zaal om te bezoeken, je hebt daar altijd een erg goed geluid!

Joey Handsome
20 februari 2010, 14:46
Wat vind je niet geweldig aan de HMH als ik vragen mag? Ik ben er nu een paar keer geweest en ik vind het een erg fijne zaal om te bezoeken, je hebt daar altijd een erg goed geluid!

Muntjes voor het bier, veel te groot, lelijk, kutlocatie...

Barkeepert
20 februari 2010, 15:33
Zo, net mijn kaartje besteld, heb er nu al zin in.

cerpintaxt
21 februari 2010, 11:52
liever in de hmh dan op pinkpop. in de jaren 90 was pink pop nog cool met pearl jam en soundgarden in 92. Maar de laatste jaren is het maar klote als je naar de line up kijkt, yeah pink FTW :seriousf:

on topic:
Ga er heen met me broetje ^^,

Rockmo(ther)
21 februari 2010, 21:30
Ik ga de 10e!!!:rockon:

rudolf
21 februari 2010, 23:22
ich bin da bei jaoh. Had liever een keer QotSA live gezien maar TCV is ook goed. Kaartjes zijn om 10.01 gekocht :D

Dweezman
22 februari 2010, 12:43
ik ga ook.

Barloef
24 februari 2010, 09:03
Ik heb ook kaartjes !!!!

Ik had het verkeerd gelezen. dacht dat je vanaf de 21e om 10:00 kon bestellen.
Gelukkig is het gelukt.

Ben nu sinds een een aantal maanden helemaal weg van dit bandje. Gaat geen dag voorbij dat ik er niet naar luister. En wat ik wel vaker heb, hoe meer je het hoort, hoe beter je het gaat vinden. Ook nummers waar je in eerst instantie niet veel mee hebt worden steeds beter.

Ik heb er zin an !

Julos
6 maart 2010, 19:02
Ook kaarten besteld, enkele dagen na de start van de kaartverkoop was het uitverkocht.
Ik heb nog enkele mooie bootleg's, ik krijg steeds meer zin in 10 juni als ik die bekijk :cheerup:

Squier4ever
6 maart 2010, 19:38
Ook kaarten besteld, enkele dagen na de start van de kaartverkoop was het uitverkocht.
Ik heb nog enkele mooie bootleg's, ik krijg steeds meer zin in 10 juni als ik die bekijk :cheerup:

http://www.youtube.com/user/Q0TSAvideos#p/c/8922E02610998E7A

hier een paar hele vette bootlegs met beeld :D

Ik ga dus niet, want geen kaartje. Maar ik heb ze al op pukkelpop gezien en dat was awesome. En heb QOTSA ook al 2x mogen aanschouwen, waaronder deze show.

rudolf
27 april 2010, 11:50
Ben benieuwd wat er in het voorprogramma komt...

Arts
27 april 2010, 12:36
ik hoop De Staat of Triggerfinger.

Heeft iemand toevallig de Limited EP Feel Good hit of the Summer
van Qotsa die je alleen op RecordStoreDay kon kopen.
Ik heb 2 exemplaren van de TCV EP, ziet er heel gaaf uit. (dus wil er gerust 1tje ruilen)

voor de fans en niet fans die dit moeten luisteren, hier een nieuw nummer:
JPJ op viool. Hoop dat ze deze in de HMH ook spelen!
http://www.youtube.com/watch?v=55VXTFNNekA

Tim..
27 april 2010, 13:57
Vet!

en ik verwacht eigenlijk wel een paar nieuwe nummers in de HMH:)

morroow
28 april 2010, 08:08
Ik dacht dat het allemaal was uitverkocht. Eerste poging kaarten bestellen was niet gelukt... Kijk ik nu net op livenation.nl en zijn er opeens weer kaarten dus ga ik alsnog!! :rockon:

Rowan
9 mei 2010, 12:00
Vett! Als ik ze niet op Roskilde zou zien had ik er zeker naartoe gegaan. Album heeft zo'n vette sound.

Barloef
9 juni 2010, 10:18
Morgen is het zover. heb er wel zin in ! ben benieuwd of ze nog met nieuwe nummers komen. weet iemand al wat het voorprogramma is ???

Oja ik ga met een maat en we zijn er al vroeg. Weet er iemand een leuke café of kroegjes is de buurt van de HMH ?

rickert
9 juni 2010, 10:28
Ze spelen sowieso 2 tracks die niet op het album staan. Het voorprogramma is And So I Watch You From Afar.

Barloef
9 juni 2010, 11:37
bedankt rickert, ik zal ze eens checken

pannekoek
9 juni 2010, 15:16
morgen is het zo ver ^^

nielsduursma
10 juni 2010, 18:47
Ik zo ook maar eens die kant op!

rudolf
11 juni 2010, 08:08
geniaal..niet alleen de grote 3 maar ook mr alain johannes

rijsberman
11 juni 2010, 09:27
Ja, geniaal. So I Watch You From Afar rockte ook de pan uit!

Ik vond alleen dat pauzemuziekje van mister Alain Johannes minder. En dat pauzemuziekje van mister John Paul Fucking Jones had hij van mij ook niet hoeven doen. En WTF was dat liedje met die keytar? Maar verder FCKN AWESOME!! :cheerup:

Fuhgawz
11 juni 2010, 09:36
Zo geniaal vond ik het helemaal niet hoor. Ze hadden beter de mindere nummers weg kunnen laten en een half uurtje eerder kappen.

RS-Rik
11 juni 2010, 10:10
Wat lopen jullie nou te zeiken het was hartstikke goed

Tim..
11 juni 2010, 10:17
Ja, geniaal. So I Watch You From Afar rockte ook de pan uit!

Ik vond alleen dat pauzemuziekje van mister Alain Johannes minder. En dat pauzemuziekje van mister John Paul Fucking Jones had hij van mij ook niet hoeven doen. En WTF was dat liedje met die keytar? Maar verder FCKN AWESOME!! :cheerup:

die van Alain Johannes was wel wat minder deze keer inderdaad, de verschillende noten verdwenen nogal in zijn geluid.
Dat muziekje van JPFJ was juist tof vond ik.

En dat nummer met die keytar is Interlude with Ludes, op de CD vind ik het niks aan maar live is het best wel grappig, dat dansje van Josh Homme erbij ook.. geniaal!

Ik kijk trouwens uit naar de volgende CD, dat nummer met die viool klont zeker veelbelovend.

nielsduursma
11 juni 2010, 10:28
Een aantal dingen verzopen nogal in het geluid, die solo van Alain Johannes en Highway 1 bijvoorbeeld.

Maargoed, het zat vol energie en het beukte flink, dus het niet ideale geluid neem ik voor lief:D

rudolf
11 juni 2010, 10:51
geluid stond wel erg hard...heb er nog last van. Ik stond well dicht bij de boxen..dat dan weer wel

Yek1
11 juni 2010, 12:54
geluid stond wel erg hard...heb er nog last van. Ik stond well dicht bij de boxen..dat dan weer wel

Tjee, gek he ...... :???:

Anyway, eerste 3 kwartier overdonderend, indrukwekkend, intens.

Toen werd het, wat mij betreft, een beetje overkill. In elk nummer een langdurende psychedelische climax inbouwen is wat veel v/h goede. Misschien omdat ze nog niet genoeg repertoire hebben? Er mogen wel meer korte, puntige nummertjes tussen.

Einde was weer erg indrukwekkend. Leek wel of The Doors terug waren!

In ieder geval inspirerend, had meteen zin om de fuzzes en octave divider in m'n Axe-Fx meer te gebruiken.

Fuhgawz
11 juni 2010, 13:12
Volledig mee eens!!

RS-Rik
11 juni 2010, 18:13
wah joh wat een gezanik.

Volleges mij is deze muziek nog nooit vertoond. En je kon ook zien dat ze er reteveel zin in hadden, lekker sigaretje roken tussendoor ook nog. Gewoon ff zitten, even roken.

Borus van den Brand
11 juni 2010, 18:50
wah joh wat een gezanik.

Volleges mij is deze muziek nog nooit vertoond. En je kon ook zien dat ze er reteveel zin in hadden, lekker sigaretje roken tussendoor ook nog. Gewoon ff zitten, even roken.

Ja, dat is voor mij ook altijd een teken dat ze dr zin in hebben ja.:rockon:

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Was denk ik toch erg gaaf geweest!

Arts
11 juni 2010, 20:37
Eerste keer dat ik TCV zag..

meteen het beste concert wat ik ooit heb gezien!

Josh ook weer knetterstoned aan, mooi is dat.
Iemand anders nog gehoord dat Josh '' Ik denk van ja, maar nee'' zei? (is van quick and to the pointless)
Ik vond echt elke jam meesterlijk vet en zeker niet overkill.
Ik stond in het midden ong 8-10 meter van podium af ofzo. Kan niet zo goed inschatten:P

Ook leuk dat een plectrum die Josh in publiek gooide recht voor mijn voeten viel ;)
Altijd wel leuk om te hebben.

Ik vond het in ieder gevaal echt supervet!

Yek1
11 juni 2010, 22:03
wah joh wat een gezanik.

Volleges mij is deze muziek nog nooit vertoond.


:-) Dat hoorde ik een diehard fan van Jan Smit laatst ook zeggen.

Dweezman
12 juni 2010, 12:24
Vond het een prima concert, prachtig om deze mannen bezig te zien. Vond niet alles even goed, en van waar ik stond was Johannes moeilijk tot niet hoorbaar. TCV maakt voor mij een soort nieuwe rock, gestoeld op bewezen dna. Die Grohl is sensationeel.

Terugreis was wel een drama. Uiteindelijk met een leenauto van de anwb rond 3:00u thuisgekomen...

http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/113640538.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1276358103&Signature=yHCm%2BoV%2Bd%2B2eO95crnogYwVUHxY%3D

rudolf
12 juni 2010, 14:34
Je kon wel echt zien dat ze er zin in hadden idd en dat ze lol hadden. Ook toen JPJ dat baslijntje aan het spelen was en iets vets deed en josh zich in zn bier verslikte omdat ie moest lachen. Leuker dan van die serieuze pikken op het podium.