PDA

View Full Version : SG Kenners komt allen kijken !!!



Acdc
16 februari 2010, 22:39
Hallo,

Ik zit al een tijdje te gassen op een Epiphone Sg,
Maar ik ken namelijk alleen de type G400. ( mij is verteld dat dit 1 van de betere Sg`s zijn) Maar ja ik hoor wel eens vaker wat ;)
Nu kan ik een Sg kopen namelijk een SG Vintage.
Graag zou ik hier wat meer informatie over willen.
Zoals mijn naam al luid wil ik hem ook voor dat soort muziek gebruiken.

Mijn muziek wat ik speel is.

Saxon,
Black Sabath.
Iron Maiden,
Acdc
H.I.M

Natuurlijk zal het iet het zelfde klinken maar een beetje het geluid kunnen krijgen zou wel fijn zijn.
Graag zou ik jullie mening willen hebben.
Want je kunt maar 1 x de centjes uitgeven
http://link.marktplaats.nl/313807111

kenx
16 februari 2010, 22:52
Man, heb je het nu nog niet door? Hoeveel topics start je nou over je gitaar, ik heb het helemaal met jou gehad hoor :stop:

Mitch
16 februari 2010, 22:59
Ik heb even gezocht: dit is nummer drie in vier maanden tijd. Da's ook weer niet dramatisch veel dus 't mag best wat minder geïrriteerd.
Al lezende kom ik wel tegen dat je eerst van plan was een Gibson Special Faded SG wilde kopen. Waarom is dat toen niet doorgegaan? En wat lijkt je aantrekkelijker aan een Vintage? Alleen het prijskaartje?

Acdc
16 februari 2010, 23:00
Man, heb je het nu nog niet door? Hoeveel topics start je nou over je gitaar, ik heb het helemaal met jou gehad hoor :stop:


Wat zit je nauw te zeuren. als je eens wat beter kijkt dan zie je dat het om verschillende informatie gaat.
En als ik nauw eens nuttige informatie krijg dan alleen van die stomme berichtjes als jij doet hoefde ik geen topic te starten.
Als je niks weet te vertellen over deze gitaar stuur dan niks.
Ik heb een paar berichtjes van jou gekregen en het enige wat jij kan doen is dan ook iedereen maar lekker in de zeik te zetten.

@ Mitch

Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. puur aan gebrek van informatie.
Ik heb altijd op een strat gespeeld en ook ik ben maar een arm studentje ;)
Door een finacieele tegenvaller is voor mij een Gibson niet meer haalbaar.
Ik woon sinds vorige week op m`n zelf en dat is een dure aangelegenheid
Waarom nu de SG Vintage ik kan hem goedkoper krijgen als de vraagprijs en daarnaast is het ook nog in de buurt.
De ene gitaar waar ik ooit op heb gespeeld is een G400 en die beviel mij.
Ik weet eerlijk gezegd niets van een Vintage omdat ik meestal een bericht terug krijg van: Joh koop toch een Gibson.
Dit is voor mij niet haalbaar.
En dan is mischien zo`n gitaar wel een leuke tussen weg.
Maar zoals ik al zij ik ben totaal niet bekend met de SG`s daarom probeer ik wat informatie hierover te krijgen.

Jay75
16 februari 2010, 23:05
Ik heb ze zelf niet geprobeerd, dus weet het niet uit 1e hand, ze schijnen okay te zijn.
Maar ik heb zelf een Epiphone SG G400 gehad, en daar ga je gewoon heel blij mee zijn, die zijn gewoon goed voor wat jij ermee wilt.

Daarbij, wil je er weer vanaf en je koopt er een 2dehands ( ze worden vaak aangeboden ) dan krijg je er waarschijnlijk weer hetzelfde voor terug en zult die sneller kwijt zijn dan een vintage.

Dus ik zou gewoon voor die G-400 gaan man. Kopen en lekker spelen! Uiteindelijk lijkt die toch het meeste op een mooie Gibson waar je nog geen geld voor hebt :)

geert1976
16 februari 2010, 23:07
Wat zit je nauw te zeuren. als je eens wat beter kijkt dan zie je dat het om verschillende informatie gaat.
En als ik nauw eens nuttige informatie krijg dan alleen van die stomme berichtjes als jij doet hoefde ik geen topic te starten.
Als je niks weet te vertellen over deze gitaar stuur dan niks.
Ik heb een paar berichtjes van jou gevolgd en het enige wat jij kan doen is dan ook iedereen maar lekker in de zeik te zetten.
Mischien groeit het geld bij jou op de rug maar niet op die van mij en als ik dan wat informatie op wil doen. dan hoop ik dat mensen die deze gitaar kennen mij daar een beetje mee kunnen helpen zodat ik hem deze week nog haal. Maar dan zit ik niet op jou getrut te wachten.
Kortom als je niks nuttigs te melden hebt Kenx doe dan niets.

Misschien reageert Kenx wel iets te geirriteerd, maar je blijft wel erg doorzagen over SG's en in de topics die je hierover hebt gestart stond wel degelijk nuttige informatie.

Maar nu, als SG kenner zal ik het nog een keer zeggen...

Indien je Angus sound wil, koop gewoon een Epi SG en gooi er een 2e hands setje Gibson humbuckers in type 490R/490T of 490R/498T, of koop een 2e hands SG faded dan heb je precies wat je hebben wilt, qua scheuren haalt Angus dit uit zijn amp (Marshalls buizenamps zover ik weet).

Een Vintage SG klinkt dunner en ieler vanwege het gebruikte hout en wellicht de electronica.

Denk dat nu alles er wel zo'n beetje over gezegd is.

Ik heb de Vintage SG in handen gehad en bespeeld en ik vond het niet eens in de buurt komen van een "SG" en ik heb er met verscheidene SG's in bezit volgens mij wel een beetje kijk op.

Chocola
16 februari 2010, 23:09
Wat zit je nauw te zeuren. als je eens wat beter kijkt dan zie je dat het om verschillende informatie gaat.
En als ik nauw eens nuttige informatie krijg dan alleen van die stomme berichtjes als jij doet hoefde ik geen topic te starten.
Als je niks weet te vertellen over deze gitaar stuur dan niks.
Ik heb een paar berichtjes van jou gekregen en het enige wat jij kan doen is dan ook iedereen maar lekker in de zeik te zetten.

Ik ben het anders wel met Kenx eens. Je zit kansloze vragen te stellen die je in een veelvoud van 5 miljard (bij wijze van spreken) kan terugvinden als je de zoekfunctie gebruikt. Dit heb ik ook al een keer in een topic van je geschreven maar blijkbaar heb je moeite met leren ;). Je maakt voor elke fucking scheet een topic aan en blijft het vreemd vinden dat je dit soort reacties krijgt. Als je ze in 2 topics krijgt hoort er een belletje te gaan rinkelen ;).

Tip: gebruik de zoekfunctie of ga naar google waar er nog 50 quadriljard topics over te vinden zijn.

Hopelijk leer je hiervan en ga je eens een forum gebruiken zoals ze bedoeld en ingericht zijn in plaats van eigenwijs maar topics gaat aan zitten maken. En als het nu een nieuw topic was vond ik het niet erg. Als het een topic was wat maar 3 keer bestaat ook niet, maar deze vraag is niet nieuw en is ERG vaak gesteld.

Om toch nog even ontopic te gaan: ga die gitaren nu gewoon eens proberen godverdomme. In de vorige topics werd dit meermaals gezegd en het is nog steeds van toepassing. Probeer een G-400, Vintage, Vintage (merk), Gibson SG Special Faded en welk ander merk je daar ook maar kunt proberen. Bepaal ZELF wat je lekker vind klinken en geschikt vind, wat je lekkerder vind spelen en wat je budget is. Zo moeilijk is het toch echt niet?

Chocola
16 februari 2010, 23:13
Misschien reageert Kenx wel iets te geirriteerd, maar je blijft wel erg doorzagen over SG's en in de topics die je hierover hebt gestart stond wel degelijk nuttige informatie.

Maar nu, als SG kenner zal ik het nog een keer zeggen...

Indien je Angus sound wil, koop gewoon een Epi SG en gooi er een 2e hands setje Gibson humbuckers in type 490R/490T of 490R/498T, of koop een 2e hands SG faded dan heb je precies wat je hebben wilt, qua scheuren haalt Angus dit uit zijn amp (Marshalls buizenamps zover ik weet).

Een Vintage SG klinkt dunner en ieler vanwege het gebruikte hout en wellicht de electronica.

Denk dat nu alles er wel zo'n beetje over gezegd is.

Ik heb de Vintage SG in handen gehad en bespeeld en ik vond het niet eens in de buurt komen van een "SG" en ik heb er met verscheidene SG's in bezit volgens mij wel een beetje kijk op.

Hij bedoeld niet het merk Vintage denk ik. Zie die marktplaats link van hem in zijn post, alleen snap ik er geen hol van lol :D.

Angus speelde inderdaad over Marshall Amps. Om heel specifiek te zijn: Marshall model 1959 100 watt Super Lead Plexi met een Marshall 1960 (volgens mij) cabinet met G12M's (greenbacks) die dat specifieke geluid geven. Al vind ik zijn lekkerste sound nog die van het album Back in Black, hiervoor scheen hij JMP's te gebruiken (50's).

Mitch
16 februari 2010, 23:19
Ik ben het anders wel met Kenx eens. Je zit kansloze vragen te stellen die je in een veelvoud van 5 miljard (bij wijze van spreken) kan terugvinden als je de zoekfunctie gebruikt. Dit heb ik ook al een keer in een topic van je geschreven maar blijkbaar heb je moeite met leren ;). Je maakt voor elke fucking scheet een topic aan en blijft het vreemd vinden dat je dit soort reacties krijgt. Als je ze in 2 topics krijgt hoort er een belletje te gaan rinkelen ;).

Je kan het ermee eens zijn, de toon lijkt nergens op. Maar blijkbaar ben je het daar ook mee eens, je overdrijft zelf ook schromelijk, zie mijn eerste post. Hij heeft hier welgeteld drie topics over geopend. Hem voor een langzame leerling uitmaken is ook al niet erg aardig. Steek dan de hand in eigen boezem en vraag je af of je misschien een ongeduldige leraar bent.

Aan iedereen: reageer gewoon niet als het topic je niet aanstaat en onthoud je van wannabe mod-gedrag. On topic verder nu!

geert1976
16 februari 2010, 23:21
Hij bedoeld niet het merk Vintage denk ik. Zie die marktplaats link van hem in zijn post, alleen snap ik er geen hol van lol :D.

Angus speelde inderdaad over Marshall Amps. Om heel specifiek te zijn: Marshall model 1959 100 watt Super Lead Plexi met een Marshall 1960 (volgens mij) cabinet met G12M's (greenbacks) die dat specifieke geluid geven. Al vind ik zijn lekkerste sound nog die van het album Back in Black, hiervoor scheen hij JMP's te gebruiken (50's).

effe verkeerd gelezen, maar de gitaar in de advertentie is prima geschikt AC/DC, voor AC/DC, effe tzt Gibson elementen erin wippen en klaar ben je:)

SRV2000
16 februari 2010, 23:27
Hij bedoeld niet het merk Vintage denk ik. Zie die marktplaats link van hem in zijn post, alleen snap ik er geen hol van lol :D.

Angus speelde inderdaad over Marshall Amps. Om heel specifiek te zijn: Marshall model 1959 100 watt Super Lead Plexi met een Marshall 1960 (volgens mij) cabinet met G12M's (greenbacks) die dat specifieke geluid geven. Al vind ik zijn lekkerste sound nog die van het album Back in Black, hiervoor scheen hij JMP's te gebruiken (50's).


Ik snap Acdc wel hij heeft een paar centjes en hij is geen kenner op het gebied van gitaren, dat kun je wel uit zijn verhaal opmerken.

Nu even lekker offtopic zoals ze dat noemen. Ik merk dat er in deze forum de laatste tijd veel op elkaar gezeikt word ( Ga verdomme gitaar spelen :seriousf: )
Ik heb een tijdje geleden een topic gelezen van Orpheo die het hier ook wel eens over heeft gehad dat het afzeiken van leden onder elkaar steeds meer toe neemt. en dat is ook zo.

Ontopic: Ik de topics van de TS even bekeken en zoveel informatie waar hij echt wat aan heeft vind ik toch wel een beetje tegenvallen.
tuurlijk zit er wel info in maar het is wel tegenstrijdig.
Of ik hem wat opweg kan helpen wil ik niet zeggen mijn kennis hier in is ook niet zo groot. Maar het enige gebruikelijke info wat ik kan vinden is wat Geert 1971 zegt.

Een vintage klinkt erg dun en de aangegeven muziekstylen waar jij hem voor wilt gebruiken is deze gitaar niet geschickt voor.

dus om je een meteen een antwoord te geven op je vraag.
een SG G400 is wat je zoekt. zeker weten.

zelfs Mikko Lindström ( Gitarist H.I.M ) heeft een tijdje op een epiphone 400 gespeeld. aangezien deze ook in je lijstje voorkomt zit dat wel goed

Succes met je zoektocht en hou me maar even op de hoogte

@ Geert weet je zeker dat deze wel geschickt is voor Acdc werk ? ik twijfel niet aan je kennis hoor maar de Vintage klinkt toch dunner?
hoe kom je er op dat hij wel goed is?

Custom86
16 februari 2010, 23:36
Ik snap Acdc wel hij heeft een paar centjes en hij is geen kenner op het gebied van gitaren, dat kun je wel uit zijn verhaal opmerken.

Nu even lekker offtopic zoals ze dat noemen. Ik merk dat er in deze forum de laatste tijd veel op elkaar gezeikt word ( Ga verdomme gitaar spelen :seriousf: )
Ik heb een tijdje geleden een topic gelezen van Orpheo die het hier ook wel eens over heeft gehad dat het afzeiken van leden onder elkaar steeds meer toe neemt. en dat is ook zo.

Ontopic: Ik de topics van de TS even bekeken en zoveel informatie waar hij echt wat aan heeft vind ik toch wel een beetje tegenvallen.
tuurlijk zit er wel info in maar het is wel tegenstrijdig.
Of ik hem wat opweg kan helpen wil ik niet zeggen mijn kennis hier in is ook niet zo groot. Maar het enige gebruikelijke info wat ik kan vinden is wat Geert 1971 zegt.

Een vintage klinkt erg dun en de aangegeven muziekstylen waar jij hem voor wilt gebruiken is deze gitaar niet geschickt voor.

dus om je een meteen een antwoord te geven op je vraag.
een SG G400 is wat je zoekt. zeker weten.

zelfs Mikko Lindström ( Gitarist H.I.M ) heeft een tijdje op een epiphone 400 gespeeld. aangezien deze ook in je lijstje voorkomt zit dat wel goed

Succes met je zoektocht en hou me maar even op de hoogte

@ Geert weet je zeker dat deze wel geschickt is voor Acdc werk ? ik twijfel niet aan je kennis hoor maar de Vintage klinkt toch dunner?
hoe kom je er op dat hij wel goed is?

Sorry sorry val me niet aan.

Maar er bestaat toch ook een Epiphone SG Vintage G400 en die lijkt wel heel veel op de advertentie

geert1976
16 februari 2010, 23:36
Ik snap Acdc wel hij heeft een paar centjes en hij is geen kenner op het gebied van gitaren, dat kun je wel uit zijn verhaal opmerken.

Nu even lekker offtopic zoals ze dat noemen. Ik merk dat er in deze forum de laatste tijd veel op elkaar gezeikt word ( Ga verdomme gitaar spelen :seriousf: )
Ik heb een tijdje geleden een topic gelezen van Orpheo die het hier ook wel eens over heeft gehad dat het afzeiken van leden onder elkaar steeds meer toe neemt. en dat is ook zo.

Ontopic: Ik de topics van de TS even bekeken en zoveel informatie waar hij echt wat aan heeft vind ik toch wel een beetje tegenvallen.
tuurlijk zit er wel info in maar het is wel tegenstrijdig.
Of ik hem wat opweg kan helpen wil ik niet zeggen mijn kennis hier in is ook niet zo groot. Maar het enige gebruikelijke info wat ik kan vinden is wat Geert 1971 zegt.

Een vintage klinkt erg dun en de aangegeven muziekstylen waar jij hem voor wilt gebruiken is deze gitaar niet geschickt voor.

dus om je een meteen een antwoord te geven op je vraag.
een SG G400 is wat je zoekt. zeker weten.

zelfs Mikko Lindström ( Gitarist H.I.M ) heeft een tijdje op een epiphone 400 gespeeld. aangezien deze ook in je lijstje voorkomt zit dat wel goed

Succes met je zoektocht en hou me maar even op de hoogte

@ Geert weet je zeker dat deze wel geschickt is voor Acdc werk ? ik twijfel niet aan je kennis hoor maar de Vintage klinkt toch dunner?
hoe kom je er op dat hij wel goed is?

Ik was in de war met Epi Vintage SG en het merk Vintage:)

Een Epi Vintage SG zal niet echt anders klinken dan een G400 SG als ik naar de specs kijk:)

Oh ja het is 1976 en niet 1971, zo oud ben ik gelukkig nog niet:seriousf::seriousf:

Maar als ik zie wat deze Epi kost (E 250,00) had ik effe door gespaard voor een Gibson Sg Faded.

SRV2000
16 februari 2010, 23:40
Ik was in de war met Epi Vintage SG en het merk Vintage:)

Een Epi Vintage SG zal niet echt anders klinken dan een G400 SG als ik naar de specs kijk:)

Oh ja het is 1976 en niet 1971, zo oud ben ik gelukkig nog niet:seriousf::seriousf:

Maar als ik zie wat deze Epi kost (E 250,00) had ik effe door gespaard voor een Gibson Sg Faded.

Sorry Geert Mijn excuuses daarvoor haha.
Zie het maar als een gitaar hoe ouder hoe meer waarde ze hebben :D
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar zijn de spec hetzelfde als een G400

Aangezien de TS geilt op het ACDC sound kan hij dit vewachten uit de Epiphone Vintage?
http://www.youtube.com/watch?v=LQBsia0nHNU

Acdc
17 februari 2010, 17:31
Sorry Geert Mijn excuuses daarvoor haha.
Zie het maar als een gitaar hoe ouder hoe meer waarde ze hebben :D
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar zijn de spec hetzelfde als een G400

Aangezien de TS geilt op het ACDC sound kan hij dit vewachten uit de Epiphone Vintage?
http://www.youtube.com/watch?v=LQBsia0nHNU

Dat zou mooi zijn al hij ongeveer zo zou klinken :D
Ik heb contact met de koper opgenomen. hij zou mij wat foto`s opsturen en als dat er een beetje netjes uitziet ga ik hem halen.

Zijn er nog een bepaald aantal dingen waarop ik op moet letten als ik om een deze SG ga kijken????

Canna
17 februari 2010, 18:08
Met alle respect voor sommige meningen, vooral voor Geert, die genoeg kennis heeft om zinnig te antwoorden. Maar je hebt nu eenmaal mensen die zich geen dure gitaar kunnen veroorloven, en dus geen andere keuze hebben dan naar een budget-gitaar te kijken. En ik denk niet dat die mensen nog maanden willen wachten voor een aankoop.
Veel mensen zeggen dikwijls "spaar ff door voor een XXX" maar dat is niet wat die mensen willen horen.

Ik heb niet veel ervaring met elektrische gitaren (enkel akoestisch), maar heb wel in de shop, voor mijn gibson LP aankoop, toch wat andere modellen getest, waaronder een SG special & die G-400, ik vond er weinig verschil aan. Kwaliteit is uiteraard minder, maar ik denk niet dat, wanneer je een budgetgitaar zoekt, je met een epiphone slecht kan doen.

J.G.
17 februari 2010, 19:10
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/el-maya-sg-custom-gibson-68976741.html?afd=&qq=el%20maya&sort=datum_desc

Dit is pas een lekkere SG, meer waar voor je geld denk

Thiez
17 februari 2010, 19:27
Epiphone G400 --> setje andere elementen en knalle
Heb zelf G400 met seymour duncan SH2 en SH4 en dat gaat prima.

rocker_71
17 februari 2010, 21:09
Ik begrijp het probleem met het niet kunnen kiezen. Is ook best lastig. Zoveel mensen, zo veel meningen. de een vind de Epiphone ruk en de andere loopt er mee weg. Daarom had ik een paar weken geleden dit draadje (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=132016&highlight=budget+sg) gestart over 3 verschillende budget SG's.

Daar staat best nuttige info. Voor de rest: ga zelf eens testen in de muziekwinkel. Is toch altijd zeer persoonlijk, zo'n keuze. Ik heb iig de Epi gekozen en ben er nog steeds dik tevreden mee.
(als je in de buurt van Z-meer woont, mag je lang komen op tet testen, no problem).

Bolder
17 februari 2010, 21:29
Ik zie een hoop 'ik zoek een budget-SG' maar iedereen opent een nieuwe...


Kijk nou in die van Rocker 71!!

The Running Man
17 februari 2010, 21:32
Als je het geduld kunt opbrengen.........
.......wacht op een goedkope faded.
SG's zullen de komende tijd wel erg in de picture zijn door alle aandacht op GN
maar dat zakt wel weer.
Ik heb twee maanden geleden een hele aardige Gibson faded SG gescoord voor een sub-epi-G400 prijs.
Daar komen zeker geen andere elementen in; gewoon prima.
Er staan heel veel leuke gitaren voor weinig te koop de laatste tijd.
:rockon:

Acdc
17 februari 2010, 23:46
Als je het geduld kunt opbrengen.........
.......wacht op een goedkope faded.
SG's zullen de komende tijd wel erg in de picture zijn door alle aandacht op GN
maar dat zakt wel weer.
Ik heb twee maanden geleden een hele aardige Gibson faded SG gescoord voor een sub-epi-G400 prijs.
Daar komen zeker geen andere elementen in; gewoon prima.
Er staan heel veel leuke gitaren voor weinig te koop de laatste tijd.
:rockon:


MENSEN MENSEN HET GROTE NIEUWS !!!!!

Een tijdje geleden had ik op een Gibson SG Faded geboden.
en heel toevalig kreeg ik vanmiddag een bericht van de adverteerder van de zelfde Gibson SG.
Hij had hem al 2 keer verkocht op marktplaats maar de kopers kwamen niet opdagen. Hij was druk aan het sparen voor een Lcd Tv dus als ik hem deze week nog op zou halen dan mocht ik hem voor 100 Euro minder meenenem,
Gitaar is 8 maanden oud en zit geen krasje op

Je voelt hem al aankomen, ik ben meteen in de auto gestapt samen met een goede vriend van mij die al 13 jaar Gibson speelt.
Toen we aankwamen zag ik hem al in het hoekje staan en ik was meteen verliefd. Maar de hoofd koel houden en testen testen testen.
Na dik 2 uren te hebben getest en wat te hebben gepraat.
was ik helemaal verkocht wat een geluid !!!
toen ik hem zou betalen en we 4 honderd hadden afgesproken zij hij. neem hem maar mee voor 350,- het is je gegunt :D
Dus jullie zijn van mijn topics af ;)
Ik ga eerst even lekker spelen en gassen en de foto`s zullen binnenkort verschijnen

Chocola
17 februari 2010, 23:50
350 euro is een zeer relaxte prijs :). Gefeliciteerd :D.

Nu zijn we inderdaad van je topics af en kun jij lekker spelen, iedereen blij :seriousf:. Maareuh, geen foto's = geen vrienden hier hé, dat weet je toch wel? ;). FOTOOOOOOOOOOS!!!!!!! :soinnocent:

nickofzo
17 februari 2010, 23:52
een emoticon die zucht zou op zen plek zijn,
maar je hebt wel geluk;) gefeliciteerd!!

kom maar met die foto's

The Running Man
17 februari 2010, 23:57
MENSEN MENSEN HET GROTE NIEUWS !!!!!

Een tijdje geleden had ik op een Gibson SG Faded geboden.
en heel toevalig kreeg ik vanmiddag een bericht van de adverteerder van de zelfde Gibson SG.
Hij had hem al 2 keer verkocht op marktplaats maar de kopers kwamen niet opdagen. Hij was druk aan het sparen voor een Lcd Tv dus als ik hem deze week nog op zou halen dan mocht ik hem voor 100 Euro minder meenenem,
Gitaar is 8 maanden oud en zit geen krasje op

Je voelt hem al aankomen, ik ben meteen in de auto gestapt samen met een goede vriend van mij die al 13 jaar Gibson speelt.
Toen we aankwamen zag ik hem al in het hoekje staan en ik was meteen verliefd. Maar de hoofd koel houden en testen testen testen.
Na dik 2 uren te hebben getest en wat te hebben gepraat.
was ik helemaal verkocht wat een geluid !!!
toen ik hem zou betalen en we 4 honderd hadden afgesproken zij hij. neem hem maar mee voor 350,- het is je gegunt :D
Dus jullie zijn van mijn topics af ;)
Ik ga eerst even lekker spelen en gassen en de foto`s zullen binnenkort verschijnen

Helemaal goed!

Gefeliciteerd; hier ga je geen spijt van krijgen:rockon:

Acdc
17 februari 2010, 23:58
een emoticon die zucht zou op zen plek zijn,
maar je hebt wel geluk;) gefeliciteerd!!

kom maar met die foto's

De enige foto die ik jullie op dit moment kan bieden is de foto die ik van de eigenaar heb gekregen. ik hoop dat dit een beetje voldoet


http://i599.photobucket.com/albums/tt71/lespaul_2000/GibsonFadedSG.jpg

Dit is mijn nieuwe aanwinst

geert1976
17 februari 2010, 23:58
Daar ben jij heel goedkoop aangekomen, laat Vulvasonic het maar niet lezen, die zou zijn schaamhaar nog van zijn huid trekken van ergenis:seriousf:

Gefeliciteerd en foto's graag!!!!

En nu de amp laten schreeuwen:)

The Running Man
18 februari 2010, 00:00
De enige foto die ik jullie op dit moment kan bieden is de foto die ik van de eigenaar heb gekregen. ik hoop dat dit een beetje voldoet


http://i599.photobucket.com/albums/tt71/lespaul_2000/GibsonFadedSG.jpg

Dit is mijn nieuwe aanwinst

Als twee druppels water; zelfs de pr...

Mooi

Tip, zorg op termijn wel voor een knappe koffer (gevoelig voor kopbreuk).
Boston heeft een quasi Gibson koffer (gynaecologisch model (bruin van buiten,roze van binnen)
voor weinig

SRV2000
18 februari 2010, 00:02
Als twee druppels water; zelfs de pr...

Mooi


Als twee druppels water???

Ziet er goed uit ACDC je hebt hem eindelijk :D
Zijn de topics toch niets voor niets geweest.
Veel plezier ermee

nickofzo
18 februari 2010, 00:03
t blijft wel een erg mooie plank, (vind zelf de faded series wel altijd 1 van de mooiste van gibson)

350.. is hetzelfde als een paar keer statiegeld flessen inleveren.. is bijna niks:O

SRV2000
18 februari 2010, 00:05
t blijft wel een erg mooie plank, (vind zelf de faded series wel altijd 1 van de mooiste van gibson)

350.. is hetzelfde als een paar keer statiegeld flessen inleveren.. is bijna niks:O

Ja ik heb ze wel eens duurder in de schappen gezien :D
Nauw Kenx nu ben jij aan het woord :soinnocent:

Jay75
18 februari 2010, 00:09
Damn, goeie prijs man!
Hij was natuurlijk blij dat je wegging na 2 uur zitten pielen hahaha

350 en dan nou aub weggggggggg

guitarkid
18 februari 2010, 08:07
Hee ACDC.

Gefeliciteerd jongen !! Mooie plank voor een nog mooiere prijs. Hij is je gegund.
En nou spelen tot je er bij neervalt. ;)

Gr. C.

Mitch
18 februari 2010, 08:08
Damn, goeie prijs man!
Hij was natuurlijk blij dat je wegging na 2 uur zitten pielen hahaha

350 en dan nou aub weggggggggg

:seriousf:
Ik moest wel hetzelfde denken ja! Ik zou je na een half uur toch wel zeer vriendelijk hebben gevraagd of je er al uit was.

Maar gefeliciteerd hoor, dezelfde plank als ik vorige week gehaald heb. Ik weet wat je doormaakt...

duckman
18 februari 2010, 10:08
Erg tof voor je ACDC, veel plezier ermee en het is je zeker gegund!!



MENSEN MENSEN HET GROTE NIEUWS !!!!!

Een tijdje geleden had ik op een Gibson SG Faded geboden.
en heel toevalig kreeg ik vanmiddag een bericht van de adverteerder van de zelfde Gibson SG.
Hij had hem al 2 keer verkocht op marktplaats maar de kopers kwamen niet opdagen. Hij was druk aan het sparen voor een Lcd Tv dus als ik hem deze week nog op zou halen dan mocht ik hem voor 100 Euro minder meenenem,
Gitaar is 8 maanden oud en zit geen krasje op

Je voelt hem al aankomen, ik ben meteen in de auto gestapt samen met een goede vriend van mij die al 13 jaar Gibson speelt.
Toen we aankwamen zag ik hem al in het hoekje staan en ik was meteen verliefd. Maar de hoofd koel houden en testen testen testen.
Na dik 2 uren te hebben getest en wat te hebben gepraat.
was ik helemaal verkocht wat een geluid !!!
toen ik hem zou betalen en we 4 honderd hadden afgesproken zij hij. neem hem maar mee voor 350,- het is je gegunt :D
Dus jullie zijn van mijn topics af ;)
Ik ga eerst even lekker spelen en gassen en de foto`s zullen binnenkort verschijnen

The Running Man
18 februari 2010, 11:53
Als twee druppels water???

Ziet er goed uit ACDC je hebt hem eindelijk :D
Zijn de topics toch niets voor niets geweest.
Veel plezier ermee

Heb exact zo'n gitaar twee maanden geleden gekocht, ook voor zo'n
"prettig prijsje" :rockon:
Blij dat ACDC zo'n brute gitaar voor zijn budget te pakken kreeg