PDA

View Full Version : Zanger(es) gezocht omgeving Alkmaar



sinneD
16 februari 2010, 21:50
Op dit moment ben ik bezig met een project waarbij ik alleen maar eigen werk aan het opnemen ben. Dit project draait in eerste instantie om de opnames (wil zo'n 12 nummers minimaal opnemen). Mocht dit project aanslaan en er bijvoorbeeld optredens uit komen rollen dan is wat mij betreft die optie altijd open, er zal dan wel een band geformeerd moeten worden. Speel op dit moment namelijk zelf de basgitaar en gitaar partijen allemaal nog in, een drummer heb ik dan weer wel!

Het werk dat ik schrijf is voornamelijk punk/rock gericht (denk aan slagpartijen met pakkende riffs er overheen, ook in combinatie met zang!), ik ben dan ook opzoek naar een zanger(es) die naast een zachte (lieve??) stem ook een wat rauwere stem op kan zetten.

Hoe de nummers groeien is altijd open, ik sta altijd open voor vernieuwing, ik ben zeker niet van plan om vast te roesten in alleen maar deze stijl!

Ik kan op dit moment voor een 7 á 8 nummers aan ruuw materiaal ter beschikking stellen voor geïnteresseerden, dit doe ik alleen op aanvraag!

Waar ik vooral niet op zit te wachten zijn de cliché lyrics die met punk/rock samen hangen, ik verwacht dus wel originaliteit! Daarnaast ben ik ook bereid om, wanneer men met zanglijnen komt, hier de muziek bij omheen te bouwen, in tegenstelling tot nu waarbij alle muziek al grotendeels staat.

Graag dus uit de omgeving Alkmaar, ik woon zelf in Groet en de drummer woont in Heerhugowaard. Ik wil zeker geen harde streep treken maar om een indicatie te geven zoek ik het een beetje in de leeftijdscategorie 20-30 jaar, zelf ben ik 21.

sinneD
16 maart 2010, 13:25
Is er dan helemaal niemand :(

(om maar even een befaamde "bump-line" te gebruiken ^^)

beruk
16 maart 2010, 13:40
Probeer anders hier? (http://forum.artiestenweb.nl/viewforum.php?f=13&sid=c759351086d49427a1b0fbaffac9b8a7)

sinneD
15 juli 2010, 21:26
Uit de oude doos, nog altijd op zoek, het liefst zou ik willen samen werken met een zangeres die in de stijl van een Hayley Williams van Paramore zingt!