PDA

View Full Version : Wat is dit waard ???



Acdc
16 februari 2010, 16:41
Hallo Mensen.

Ik heb mijn effectpedal case inclusief effecten te koop ( ik heb ze niet hier te koop dus ik bied niets aan !!! ) dat even voor de duidelijkheid.
Alleen ik weet niet wat ik er voor vragen moet.

Dit is mijn advertentie.
Ik zou zeggen kijk en beoordeel zelf.
Ik wil er geen toren hoge prijs voor vragen maar ik wil het ook niet verpatsen snapt u ;)

http://link.marktplaats.nl/322185337

the sure thing
16 februari 2010, 16:50
Hallo Mensen.

Ik heb mijn effectpedal case inclusief effecten te koop ( ik heb ze niet hier te koop dus ik bied niets aan !!! ) dat even voor de duidelijkheid.
Alleen ik weet niet wat ik er voor vragen moet.

Dit is mijn advertentie.
Ik zou zeggen kijk en beoordeel zelf.
Ik wil er geen toren hoge prijs voor vragen maar ik wil het ook niet verpatsen snapt u ;)

http://link.marktplaats.nl/322185337 Reken voor alle pedaaltjes ongeveer 50% tot 70% van de nieuwprijs en tel ze bij elkaar op. Andersgezegd: ik denk dat de biedingen in de lijn der verwachtingen liggen.

Metalheart
16 februari 2010, 17:16
die marshall pedalen doen tegenwoordig ca 40 50 euri.
zo'n stagg is 35 dacht ik

dus met n euro of 125 moet je wel blij zijn!

SRV2000
16 februari 2010, 17:18
die marshall pedalen doen tegenwoordig ca 40 50 euri.
zo'n stagg is 35 dacht ik

dus met n euro of 125 moet je wel blij zijn!

+1 idd daar zat ik ook al aan te denken.
Gezien de conditie en het gebruik van effecten en aan de foto`s te zien ziet het er nog netjes uit. een bedrah van 125 euro zou wel een mooi bedrag zijn

Metalheart
16 februari 2010, 17:21
enige wat je nog zou kunnen doen is alles apart verkopen...

misschien dat dat je wat meer oplevert. alleen moet je wel voor elk pedaal apart verzenden enz... kost je wel meer tijd.

Jan Buurman
16 februari 2010, 17:39
Ik denk dat apart verkopen sowieso beter is. Als set wordt moeilijk omdat de kans dat iemand deze combi wil hebben wel erg klein is...




.

robert-gitarist
16 februari 2010, 17:44
Ik heb je een PB'tje gestuurd :)

Metalheart
16 februari 2010, 17:53
hehehe sjacheraar! @ Robert...

Acdc
16 februari 2010, 18:20
hehehe sjacheraar! @ Robert...

;) @ robert You got mail

jonesd
16 februari 2010, 18:31
die marshall pedalen doen tegenwoordig ca 40 50 euri.
zo'n stagg is 35 dacht ik

dus met n euro of 125 moet je wel blij zijn!

Ik zou toch minstens 250 vragen en misschien zakken tot 200, gelet op een nieuwprijs van 414.

Acdc
16 februari 2010, 18:39
Ik zou toch minstens 250 vragen en misschien zakken tot 200, gelet op een nieuwprijs van 414.

Oke nu weet ik het helemaal niet meer :S klopt dat is idd de prijs wat ik er ongeveer voor heb betaald

Metalheart
16 februari 2010, 20:10
tegenwoordig kan je ze nieuw kopen voor ca 40 tot 50 euro... dus kan je moeilijk de hoofdprijs vragen, dan koopt men ze wel nieuw :)

maakt dus niet veel uit wat je er voor betaald hebt...

robert-gitarist
17 februari 2010, 10:20
Metalheart, hehe, ja moet kunnen af en toe, toch? ;) :D

Maar klopt wel wat metalheart zegt, die dingen koop je nu nieuw voor 39 euro zelfs. Modulatie pedalen zijn 10 euro meer dus ja, de waarde van die pedalen liggen niet erg hoog meer ;)

Bates15
17 februari 2010, 10:21
Je bent in ieder geval 'merkgevoelig' zullen we maar zeggen. . . Ik weet niet of ik 50,- zou betalen voor een pedaal. Ik ben bang dat de pedalen me niets zeggen. Het merk wel, maar die zijn niet bekend vanwege hun pedalen!

robert-gitarist
17 februari 2010, 10:24
Marshall niet bekend door de pedalen??
Okee, het is en blijft een merk dat bekend staat om zijn versterkers maar vergis je niet in de oudere reeks Marshall pedalen. Dat zijn zeker collecters items geworden! :punk:

peter_heijnen
17 februari 2010, 10:49
Ik zou toch minstens 250 vragen en misschien zakken tot 200, gelet op een nieuwprijs van 414.
Dat lijkt mij ook.

20 euro per pedaal en dan nog 5 voor de koffer? Dacht het toch niet, voor minder dan 175 zou ik deze set echt niet weg doen, ook gezien het gegeven dat de patchkabels er ook al bij zitten.

Acdc
17 februari 2010, 11:43
Dat lijkt mij ook.

20 euro per pedaal en dan nog 5 voor de koffer? Dacht het toch niet, voor minder dan 175 zou ik deze set echt niet weg doen, ook gezien het gegeven dat de patchkabels er ook al bij zitten.


haha ik weet wel niemand zou zijn eigen collectie afkraken.
Maar ik moet toegeven dat deze marshall pedaaltjes zeker van goede kwaliteit zijn. Ik heb veel pedaaltjes gehad waar je totaal niet mee kon veel toeters en bellen. maar het directe geluid wat ik zocht kon ik niet vinden.
Betreft merk bewust, dat ben ik niet echt ik speel over een fender amp en een ibanez gitaar ;)
Er zit zelf een pedaal bij die ik toen destijds voor 69 euro had gekocht.
Ik heb mijn plezier er van gehad en dat wil ik een ander ook graag gunnen.
En zoals het nu lijkt neemt iemand hem over voor 125,- Euro
Mischien wat te weinig maar ja

Mitch
17 februari 2010, 12:59
Je bent gek als je dit niet probeert los te verkopen.

SRV2000
17 februari 2010, 18:13
Je bent gek als je dit niet probeert los te verkopen.

Dat heb ik al ook al eens geprobeerd.
En dan krijg je van die spot biedingen van 10 a 15 euro.
Dus ik heb toen ook alles maar in 1 keer verkocht

Mitch
17 februari 2010, 19:12
Prima, ieder zijn meug. Met een beetje geduld kun je de pedalen die topic starter heeft genoemd toch echt voor meer geld los verkopen. Ik heb er nu geen zin in en tijd voor, maar voor de handel zou je nu dit zwikkie pedalen prima kunnen kopen voor E125 en met winst los doorverkopen.
En ach, Acdc wilde eigenlijk in november al zijn SG kopen dus een paar weekjes geduld zal hij vast nog wel kunnen opbrengen...