PDA

View Full Version : Kapotte fender Hot Rod Deluxe footswitch



gitarist17
15 februari 2010, 22:40
Hallo gitaarnet,

vandaag heeft de clean/drive switch op mijn footswitch van mijn fender Hot Rod Deluxe het begeven, hij maakt geen klik meer en staat altijd aan. Nu kan ik voor 40 euro een nieuwe footswitch kopen, maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om een een nieuwe schakelaar er zelf in te bouwen (ben technisch genoeg met zelfbouw). Ik heb alleen geen idee wat voor schakelaar het is (ik zie vaak 6 pootjes op internet, maar deze heeft er maar 3) en waar ik die zou kunnen kopen.

Iemand ideeën?

groeten,
Erik

ps; Banzai en newtone al gecheckt.. Maar niets gevonden.

nico verduin
16 februari 2010, 05:39
Hallo gitaarnet,

vandaag heeft de clean/drive switch op mijn footswitch van mijn fender Hot Rod Deluxe het begeven, hij maakt geen klik meer en staat altijd aan. Nu kan ik voor 40 euro een nieuwe footswitch kopen, maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om een een nieuwe schakelaar er zelf in te bouwen (ben technisch genoeg met zelfbouw). Ik heb alleen geen idee wat voor schakelaar het is (ik zie vaak 6 pootjes op internet, maar deze heeft er maar 3) en waar ik die zou kunnen kopen.

Iemand ideeën?

groeten,
Erik

ps; Banzai en newtone al gecheckt.. Maar niets gevonden.gewoon 3 van de 6 pootjes gebruiken. De andere 3 negeren.

fredjuh
22 februari 2010, 15:44
Of een dure Carling gebruiken

Theodorus
22 februari 2010, 20:14
De orginele is van Carling , ik heb er toevallig eentje liggen als je 'm nodig hebt hoor ik het wel.