PDA

View Full Version : Gezocht: Extreme Metal-Gitarist. Omgeving Den Haag.



JasonNL
15 februari 2010, 17:05
Hallo,

Wij, Jeffrey (grunts, 18 ), Tim (drummer, 17) en Jason (bassist, 17), zijn op zoek naar een goede (lead)gitarist tussen de 16 en 24 jaar oud (ongeveer) voor onze band Grafkist.

We spelen een soort Death/Thrash Metal met Grindcore en Black Metal invloeden, in de stijl van:

Slayer, Napalm Death, Terrorizer, Exodus, Bloodbath, Destroyer 666, Vader, e.d.

Maar GEEN Bullet for My Valentine, BMTH, My Chemical Romance, Suicide Silence e.d.

We hebben podiumervaring, zijn erg gedreven en willen regelmatig gaan optreden. We spelen vooral eigen nummers, die nog wel gitaarsolo's kunnen gebruiken hier en daar, maar af en toe een covertje d'r bij is ook leuk.

Als je interesse hebt, kan je mailen naar jasonthuis@hotmail.com en nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Bedankt voor de interesse!

Mr Orange
16 februari 2010, 12:44
Hallo,

Wij, Jeffrey (grunts, 18 ), Tim (drummer, 17) en Jason (bassist, 17), zijn op zoek naar een goede (lead)gitarist tussen de 16 en 24 jaar oud (ongeveer) voor onze band Grafkist.

We spelen een soort Death/Thrash Metal met Grindcore en Black Metal invloeden, in de stijl van:

Slayer, Napalm Death, Terrorizer, Exodus, Bloodbath, Destroyer 666, Vader, e.d.

Maar GEEN Bullet for My Valentine, BMTH, My Chemical Romance, Suicide Silence e.d.

We hebben podiumervaring, zijn erg gedreven en willen regelmatig gaan optreden. We spelen vooral eigen nummers, die nog wel gitaarsolo's kunnen gebruiken hier en daar, maar af en toe een covertje d'r bij is ook leuk.

Als je interesse hebt, kan je mailen naar jasonthuis@hotmail.com en nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Bedankt voor de interesse!klinkt goed maar ik ben te oud :seriousf::blast:

Remork1970
16 februari 2010, 13:39
Jullie muziek heb ik nog niet gehoord maar de bandnaam vind ik i.i.g. geniaal!

Grafkist, hoe kom je d'r op? Super!!

Nu nog een, bij voorkeur onleesbaar, druipletterlogo laten ontwerpen en jullie zijn klaar om de wereld te veroveren...

JasonNL
19 februari 2010, 18:42
klinkt goed maar ik ben te oud :seriousf::blast:

Wat is te oud dan?


Jullie muziek heb ik nog niet gehoord maar de bandnaam vind ik i.i.g. geniaal!

Grafkist, hoe kom je d'r op? Super!!

Nu nog een, bij voorkeur onleesbaar, druipletterlogo laten ontwerpen en jullie zijn klaar om de wereld te veroveren...


Bedankt :P, we hebben wel al wat opnames, maar we willen eigenlijk wel wat betere maken waarin de nummers ook echt af zijn, en daar hebben we een nieuwe gitarist voor nodig.

Mr Orange
22 februari 2010, 10:56
begin 30 :oudemanmetkruksmiley:

:seriousf:

Rowan
22 februari 2010, 11:33
Prachtige naam, helaas speel ik funk :punk:

Madcow
22 februari 2010, 19:06
verdomme, te ver weg.

JasonNL
7 maart 2010, 22:33
We hebben iemand gevonden! Check onze hyve: http://grafkist.hyves.nl/

Tho
7 maart 2010, 23:20
Geniaal.. Grafkist.. wat een fucking gave naam.

Zo heb je ook Gorgelrot, Grindpad, en Grafjammer.

edit: Tering hey.. je hebt tegenwoordig betere opname apparatuur dan een mobieltje hoor

JasonNL
8 maart 2010, 00:15
Geniaal.. Grafkist.. wat een fucking gave naam.

Zo heb je ook Gorgelrot, Grindpad, en Grafjammer.

edit: Tering hey.. je hebt tegenwoordig betere opname apparatuur dan een mobieltje hoor

Dan moet je wel geld hebben ;)

AoDf
8 maart 2010, 09:26
edit: Tering hey.. je hebt tegenwoordig betere opname apparatuur dan een mobieltje hoor

Nee, dat is true balck metal sound :blast:

Wel inderdaad één van de meest droge namen die ik gehoord heb voor een metalband

Tho
8 maart 2010, 10:13
Dan moet je wel geld hebben ;)

klopt, sparen dus, want je moet je afvragen of het representatief is om deze opnames op je site te zetten. Misschien is de muziek namelijk veel beter dan de indruk die ik nu krijg, maar door de opnames haak ik af ;)