PDA

View Full Version : Fender Blues Deville 4x10



Merijnvdb
15 februari 2010, 15:20
Hallo ,

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een Fender Blues deville 4x10.
Alle winkels waar ik al heb geïnformeerd hebben hem niet op voorraad en het duurt tot MEI 2010 eer ze binnen zijn.

Natuurlijk heb ik geen zin om nog zo lang te wachten.
Weet er dus iemand een winkel op bereikbare afstand van de kempen , waar ik deze nog kan kopen?

Ik dacht nog even aan thomann.de , het enige probleem is dat als er dan iets kapot gaat , ik helemaal naar Duitsland moet...


alvast bedankt

Merijn

caliban
15 februari 2010, 15:55
Tweedehands zoeken?

DeiDRagonas
15 februari 2010, 16:27
Tonika in Groningen heeft er meestal zat... Zowel 4x10 als 2x12. In de hotrod of tweed versie. En ook staan er altijd wel een paar 1x12 deluxes.. Lekker testen.

Is dat dicht genoeg bij Kempen?

:)

Eko
15 februari 2010, 16:39
Staat er een op gitaarmarkt. In Oldenzaal. Mooie USA uitvoering.

ellisvertellis
15 februari 2010, 16:55
Ja idd, mooi exemplaar op Gitaarmarkt.

Waarom specifiek de 4x10 versie?

Merijnvdb
15 februari 2010, 18:57
Bedankt voor de reacties.

Groningen is veels te ver weg ;)

En tweedehands heb ik over zitten denken , maar ik ben nogal bang dat hij dan kapot gaat en ik dus geen garantie heb.

caliban
15 februari 2010, 20:32
Bedankt voor de reacties.

Groningen is veels te ver weg ;)

En tweedehands heb ik over zitten denken , maar ik ben nogal bang dat hij dan kapot gaat en ik dus geen garantie heb.

Valt meestal wel mee, ik heb altijd meer miserie met dingen die uit een winkel komen dan met wat ik tweedehands via advertenties koop. Ik mag misschien van geluk spreken, maar ik denk dat er wel meer mensen hiermee instemmen.

ellisvertellis
16 februari 2010, 00:52
Bedankt voor de reacties.

Groningen is veels te ver weg ;)

En tweedehands heb ik over zitten denken , maar ik ben nogal bang dat hij dan kapot gaat en ik dus geen garantie heb.

Ik ben na de aanschaf van mijn Deville idd naar de ampdokter moeten gaan, dus dat koste mij 70 euro meer voor herstel en nieuwe lampen (is nog altijd minder dan de nieuwprijs ;)), maar nu gaat hij als een trein hoor! Het is trouwens net dezelfde als die USA tweedehandse van Marktplaats.

Succes in elk geval!

Eko
17 februari 2010, 09:42
Wat gaat er meestal kapot aan een buizenversterker? Juist , de buizen. laten die nu altijd buiten de garantie vallen , ook bij een nieuwe dus.