PDA

View Full Version : waar de fok



TimmU
14 februari 2010, 19:33
is het diengeman vs. die andere rel-topic. Ik vind dat we recht hebben om te zien of ricochet of diengeman nou fout zat, in het belang van verdere zaken.



Godverredomme.

budje
14 februari 2010, 19:45
en ik al een uur zitten zoeken en denken dat mijn hoofd ermee gestopt was :crazyhappy:

Bassbitch
14 februari 2010, 20:06
Dat is uiteraard weg. Dat soort dingen hoort hier niet op het forum uitgevochten te worden. Het valt me ook behoorlijk tegen dat niemand op de rapporteerknop heeft geklikt en dat dit topic zo lang heeft bestaan.

En let een beetje op je taalgebruik TimmU.

the sure thing
14 februari 2010, 20:09
Het valt me ook behoorlijk tegen dat niemand op de rapporteerknop heeft geklikt en dat dit topic zo lang heeft bestaan.
Tsja.... daar was het helaas veel te boeiend en interessant voor....


En let een beetje op je taalgebruik TimmU. +1. Als er een vloek valt, breekt er wat :)

Bram+
14 februari 2010, 20:16
Weer gemist gvd. Niemand een screendump gemaakt?

Ricochet
14 februari 2010, 21:04
Dat is uiteraard weg. Dat soort dingen hoort hier niet op het forum uitgevochten te worden. Het valt me ook behoorlijk tegen dat niemand op de rapporteerknop heeft geklikt en dat dit topic zo lang heeft bestaan.


Geen aanval, maar heb je de draad eigenlijk wel gelezen?

Zo ja, waar ligt de grens van melding maken van oplichting op gitaarmarkt en hier een vete uitvechten met de oplichter?

Jammer, ik had hem goed klem maar het lijkt erop dat hij er nu mee wegkomt.

TimmU
14 februari 2010, 21:54
Weer gemist gvd. Niemand een screendump gemaakt?

Hey , let een beetje op je taalgebruik...



Grapje.

Een welgeplaatst godverredomme af en toe , daar is niks mis mee lijkt me .Zeker omdat deze compleet binnen de context paste, en ik weet zeker dat meer mensen dat denken. hehehehe.

Bassbitch
14 februari 2010, 22:14
Geen aanval, maar heb je de draad eigenlijk wel gelezen?

Zo ja, waar ligt de grens van melding maken van oplichting op gitaarmarkt en hier een vete uitvechten met de oplichter?

Jammer, ik had hem goed klem maar het lijkt erop dat hij er nu mee wegkomt.

Ja ik heb het topic gelezen. Het begon vrij onschuldig als melding maken van oplichting en daarom heb ik het ook laten staan, maar het werd steeds persoonlijker en grimmiger. Uiteindelijk is het een probleem van jullie samen en het is niet de bedoeling dat dit op GitaarNet wordt uitgevochten.

Topic gaat nu op slot, er is duidelijkheid over waar het vorige topic is gebleven en daar is wat mij betreft de kous mee af.