PDA

View Full Version : Outline hier...



Outline
14 februari 2010, 06:45
Nu dat ik hier al een tijdje rondspook, zal ik me toch maar eens voorstellen.

ik ben dus Outline (in het dagelijks leven Richard), 32 jaar en kom uit Den Bosch. Dat ik op zo'n redelijke late leeftijd begonnen ben met gitaarspelen komt door mijn gezondheid.

Ik was van plan om in september 2009 voor mezelf te beginnen in het geluid. Door mijn gezondheid is dat niet doorgegaan en heb ik de hele handel maar verkocht. Op de vraag wat nu te gaan doen als hobby zei ik: gitaarspelen dan maar?

Ik had zo'n jaar of 15 geleden (rond m'n 16e/17e) besloten dat ik daar voor m'n 25e mee begonnen moest zijn. Maar dat is nooit gebeurd. Er kwamen andere interesse's tussen.

En nu, op m'n 32e wil ik dan toch nog een poging doen. Volgens de leraar en een kennis van me die al ruim 50 jaar speelt is de aanleg er. Nu nog de gezondheid om (weer) voldoende oefenuren te maken...

deefke666
14 februari 2010, 07:25
HEEEEEEEEEY OUTLINE,

welkom hier,
inderdaad een mooi collectie heb je daar,
foto's zou natuurlijk nog veeeeeeeeeel beter zijn he :seriousf:

have fun here

grtz d

Outline
14 februari 2010, 07:30
Foto's komen nog in het collectie-topic. Die staan op de andere PC en daar zit ik niet vaak op om te forummen....

deefke666
14 februari 2010, 07:32
nice :)
en lukt het een beetje met spelen....?
wat voor muziek speel je dan....?

Outline
17 februari 2010, 23:38
Ik ga binnenkort weer beginnen, m'n schouder is (eindelijk) weer bijna de oude! En voorlopig zal het wel bij de oefeningen uit het lesboek blijven...