PDA

View Full Version : even voorstellen



Flor
13 februari 2010, 09:03
hallo,
Ik ben Piet uit Gent.
Speel in 2 bands. In de ene band speel ik bas (rootsie, bluesy eigen nummers)
In de andere band speel ik gitaar. (stijl : actueel, indie..etc)
voila
de groeten
Piet

Rinze
13 februari 2010, 09:23
Welkom Piet!

rocker_71
13 februari 2010, 17:23
Welkom! :grouphug:

Flor
14 februari 2010, 08:55
Ik zie de andere members hier ook hun instrumenten opsommen...leuk
bon...
Yamaha acoustic (oud en goed)
Fernandes The Revival telecaster (de beste tele van mijn leven)
Fernandes The Revival jazz bass (idem)

amps :
Epiphone blues custom 30
Roland Bass DB210

foto's volgen, is leuker denk ik.

budje
14 februari 2010, 08:57
jaaaaaaaaaaaaaah foto's! Zijn we gek op hier!

Welkom nog trouwens!

Chocola
14 februari 2010, 14:43
feauteaus! feauteaus!!!!

Welkom.

JohnLord
14 februari 2010, 15:27
Ja foto's. Natuurlijk niet alleen van je gear maar ook van jezelf en je bandjes in de daarvoor bedoelde topics. Welkom!

Flor
14 februari 2010, 18:56
er komen foto's....maar binnen een paar dagen, eerst morgen even mijn nieuwe computer installeren....foto's van gear geen probleem, de rest oei oei....
voor de amateurs van Revival Fernandes gitaren, be prepared.

O ja, als er iemand is die een lampenbak wil ruilen tegen mijnen Epiphone Blues Custom, desnoods met beetje opleg van mijn kant...laat maar weten. Hij is bijna nieuw met nog veel garantie dus. De reden waarom ik hem "misschien" wegdoe heeft niets te maken met de kwaliteiten van de versterker want die is "heeeel goed". (vooral voor de blues/poprock/countryrock/indie adepten)
Hij is eerder aan de zware kant en normaalgezien zou er plaats zijn in de repetieruimte om hem ter plaatse op te bergen...herverdeling van de stockage ruimte tussen de bands....en geen plaats meer voor de Epiphone. Dus ik ben verplicht terug over te gaan naar 1x12", dus als er iemand een interessante 1x12" heeft staan in goede conditie...let me know. Het mag ver zijn. No problem.