PDA

View Full Version : Marshall MA50



Ukeloeder
12 februari 2010, 16:57
Wellicht al besproken hier, wijs me dan aub even de weg (dan kan er gelijk een slotje op), zo niet;
Marshall MA50H, een fulltube 50W head voor de prijs van een tranny? Een online winkel uit Duitsland wees me via hun nieuwsbrief op deze onwaarschijnlijk goedkope lijn versterkers. Men zegt 3x ECC83 en 2x EC34. 2 footswitchable kanalen (jammer, ik hou van mengen maar wat wil je voor dat geld?) met individuele EQ, effect loop en iets dat ze 'crunch balance noemen...
Heeft een van jullie deze dingen al eens aan de tand gevoeld? Is 't wat? Wat kun je voor problemen verwachten met zo'n modern ding?
Als niemand ze nog bespeeld heeft, ik ga nog dit voorjaar naar Keulen (ja die winkel is 't) en zal 'm dan eens goed pijn doen. Verslagje post ik dan hier.

caliban
12 februari 2010, 18:52
Er is een topic over geweest, maar er hadden maar een paar forumleden hem toen bespeeld. Lijkt me een goed ding voor dat geld.
QC is denk ik in Engeland, dus op zich zou er buiten besparingen op gebruikte materialen (niet dat dit in de andere marshall-lijnen niet gedaan wordt), niet aan te merken mogen zijn dat het door Vietnamezen gemaakt is.

Ukeloeder
12 februari 2010, 21:11
Bedankt Caliban, ik ga nog wat verder zoeken dan...

Ferraririk
12 februari 2010, 21:31
Toevallig heeft een vriend van me vandaag een Marshall MA100 half-stack gekocht, en ik ga hem natuurlijk uittesten, als het even meezit morgen nog (kan ik gelijk die nieuwe fender even Inpluggen en even hard bespelen, zijn ouders vinden echt NIKS erg :grouphug: (PS: HNGD komt morgen))

Ik zal mn bevindingen dan wel posten

Ukeloeder
12 februari 2010, 21:47
Graag Rik, ik kan hier echt niks vinden over die MAserie.
Iemand een linkje naar het topic of een tip wie de topicstarter was misschien?

Ferraririk
12 februari 2010, 21:51
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2256749

Ukeloeder
12 februari 2010, 21:57
Thanks Rik, ik snap blijkbaar helemaal niks van die zoekfunctie hier :makeup:

Ferraririk
12 februari 2010, 22:02
ik ook niet, ik heb google gebruikt, maar das niet het verzameltopic zie ik nu