PDA

View Full Version : Lys l-5



Jasper.
11 februari 2010, 21:34
http://link.marktplaats.nl/320493811

Hoe zijn deze gitaren? Ik vind hem wel mooi, oude look (is ie ook volgens mij)
en het is makkelijk te bereiken met OV. En hij kost ook niet al te veel. (natuurlijk, 120 euro is wel veel geld, daarom vraag ik jullie nu of ie goed is voor het geld, vergeleken met al die nieuwe ibanezjes e.d.)

budje
11 februari 2010, 21:37
heb geen ervaring met het merk, maar ik moet zeggen, hij ziet de eruit of ie de gok waard is om even langs te gaan en te proberen :crazyhappy:

Jasper.
11 februari 2010, 21:44
Idd, ik vind hem wel vet, maar om nou zomaar ff daarheen te gaan, ik heb totaal geen ervaring met akoestische gitaren. Dus ik hoopte dat één van jullie het wist. (Misschien weet iemand het ook wel, maargoed)

wel rare inlay trouwens. Overal 1 dot extra.

budje
11 februari 2010, 21:51
ik denk dat je voor deze prijs met een nieuwe al snel minder blij bent. In die prijsklasse zal je bij een nieuwe al snel tegen mindere kwaliteit materiaal aanlopen. Maar hoe het zit met plm 25 jaar slijtage... dat zul je toch echt zelf moeten gaan kijken! :blast:

Dus de keuze is: Nieuw, goedkoop, geen mojo

of oud, goedkoop en wel mojo!

Ik zou gaan kijken als ik jou was... Zoek iemand die mee wil? Mocht het niets blijken te zij, is leeuwarden groot genoeg voor een dagje shoppen!

Yanniick
11 februari 2010, 21:51
De specs. klinken opsich wel erg goed!

Massief bovenblad en zij-achterkant. Verder inderdaad niet te overdreven kwa uiterlijk, maar daar hou ik persoonlijk ook niet van.

Een canadese gitaar, nja in Canada word volgens mij aardig goed spul gemaakt!

Jasper.
11 februari 2010, 21:54
Ok, ik zal men ouders ff lief aankijken, en als het mag even een mailtje sturen of ik morgen langs kan komen. Moet morgen toch naar school in leeuwarden

budje
11 februari 2010, 21:58
Succes ermee, ik wordt al bijna jaloers hier ;)

Fingerpick
11 februari 2010, 22:28