PDA

View Full Version : Andy McKee



John Felix
10 februari 2010, 01:03
Ik las net dat Andy McKee voor 3 concerten naar Nederland komt begin mei.
Dat lijkt me wel vet.:lp:

ekopp
10 februari 2010, 10:01
Ik las net dat Andy McKee voor 3 concerten naar Nederland komt begin mei.
Dat lijkt me wel vet.:lp:
Is inderdaad heel goed. Vorig jaar naar een optreden van hem in Duitsland geweest. Echt een aanrader. Geen sensatie, maar echt heel goed gitaar spel op de Andy McKee manier.

Gisteravond zijn we naar Lars de Rijck en Joe Robinson geweest is Velsen. Die traden daar op omdat Andy McKee had afgezegd.
Echt heel goed die knapen, vooral Joe Robinson is echt een fenomeen aan het worden.

Ze treden vanavond op in Franeker en morgen, geloof ik, in Middelburg. Aanrader als je ng kaarten kunt krijgen.

Gr. Erik

Riky
11 februari 2010, 12:50
ah! Dit wil ik wel even volgen. Enig idee iemand waar en wat de prijzen voor een avondje bijwonen ongeveer kosten?

ekopp
11 februari 2010, 19:35
ah! Dit wil ik wel even volgen. Enig idee iemand waar en wat de prijzen voor een avondje bijwonen ongeveer kosten?

May 6, 8:00 PM Den Haag, Netherlands Theater Concordia Hoge Zand 42 - 2512 EM - Den Haag

May 7, 8:00 PM Amsterdam, Holland Netherlands Compagnietheater Compagnietheater Kloveniersburgwal 50 1012 CX Amsterdam

May 8, 8:00 PM Malden Holland Netherlands Cultureel Centrum Maldensteijn Cultureel Centrum Maldensteijn - Kerkplein 8 - 6581 AC Malden Holland Netherlands

Gr. Erik

John Felix
11 februari 2010, 20:39
Ik heb kaartjes gekocht voor Amsterdam. €24 incl. bij Eventim. Valt wel mee.

ekopp
12 februari 2010, 09:54
Ik heb kaartjes gekocht voor Amsterdam. €24 incl. bij Eventim. Valt wel mee.
Ik ga met mijn zoon naar het optreden in Malden. Is hier redelijk dichtbij. Kaarten ga ik zsm bestellen. Ook in Malden is het €24. Is alleen een vrije plaatskeuze, dat wil waarschijnlijk zeggen dat je of moet staan, of dat er een beperkt aantal stoelen zijn. Ik heb dat vorig jaar in Duitsland met Andy McKee meegemaakt. Zitten vind ik toch prettiger.
Voordeel toen was dat mijn zoon op 2 meter van Andy McKee, op de grond, vandaan zat. Op zich wel weer heel leuk natuurlijk, maar als je er wat verder vanaf stond kon je niets zien omdat daar geen echt (verhoogd) podium was. In Malden is er volgens mij wel een verhoogd podium.

Erik

John Felix
12 februari 2010, 10:52
Ik denk wel dat het zitten wordt. Vrije plaatskeuze betekent volgens mij dat de stoelnummers niet op de kaartjes staan. Vroeg komen dus voor de 1e rij!
In Amsterdam zijn ook geen staanplaatsen. Maar als je het zeker wil weten, bel ze even.

Riky
12 februari 2010, 12:20
May 6, 8:00 PM Den Haag, Netherlands Theater Concordia Hoge Zand 42 - 2512 EM - Den Haag

May 7, 8:00 PM Amsterdam, Holland Netherlands Compagnietheater Compagnietheater Kloveniersburgwal 50 1012 CX Amsterdam

May 8, 8:00 PM Malden Holland Netherlands Cultureel Centrum Maldensteijn Cultureel Centrum Maldensteijn - Kerkplein 8 - 6581 AC Malden Holland Netherlands

Gr. Erik

Thanks!!!


10t

Anders Destium
14 februari 2010, 01:15
Bij het concert in Den Haag ben ik er bij! Het kaartje was ook 24 euro, ik ben benieuwd :)

John Felix
19 februari 2010, 00:55
Ekopp, ik zag net op de site steelstring.nl (volgens mij de organisator van de McKee concerten) dat je je kunt aanmelden om in het voorprogramma van Andy McKee te spelen. Is dat iets voor je zoon?

ekopp
19 februari 2010, 10:11
Ekopp, ik zag net op de site steelstring.nl (volgens mij de organisator van de McKee concerten) dat je je kunt aanmelden om in het voorprogramma van Andy McKee te spelen. Is dat iets voor je zoon?
Bedankt dat je daar aan gedacht heb. Ik heb het hem doorgegeven en hij gaat zich aanmelden. Als dat zou lukken zou hij het helemaal te gek vinden.

Bedankt!

Erik

John Felix
26 februari 2010, 20:41
Andy heeft een nieuwe video op youtube. Het is effe wennen, maar ik heb 'm nu al 4x afgespeeld en hij wordt steeds beter. Wat een drive! Kan niet wachten hem live te zien en horen.
http://www.youtube.com/watch?v=II39Y9yrmB0

ekopp
13 maart 2010, 21:19
Ekopp, ik zag net op de site steelstring.nl (volgens mij de organisator van de McKee concerten) dat je je kunt aanmelden om in het voorprogramma van Andy McKee te spelen. Is dat iets voor je zoon?

Mijn zoon heeft zich aangemeld. Het duurde lang omdat hij maar niet kon besluiten wat hij in zou sturen. Eindelijk toch gedaan. Nu afwachten of hij in het voorprogramma mag spelen. Nogmaals bedankt voor de tip.
Zijn ingestuurde clip is te zien op; http://www.youtube.com/user/BrokenFingersProduct#p/u/4/iYMNbklVb3M.

Gr. Erik