PDA

View Full Version : kiss of a rose fingerstyle



michaelsteen
9 februari 2010, 17:42
hallo allemaal,

dit stukje heb ik gisteravond opgenomen en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden... :hippie: het is (erg onconventioneel) gespeeld op een elektrische gitaar, toch kon ik het niet laten, ik vind het een erg mooie melodie namelijk

Op het einde ging ik met de lage e snaar heel duidelijk de mist in, maar ik wou het stuk niet nog een keer opnemen ;)

Rock on! :rockon:

http://www.youtube.com/watch?v=3yfOj-DdetI

edit! het moet natuurlijk zijn kiss FROM a rose..maar ik kan de titel volgens mij niet meer aanpassen!

covermark
9 februari 2010, 18:50
Lekker relaxed zeg. Love story theme klinkt ook lekker!

soup
9 februari 2010, 19:03
erg knap, ga het ook eens proberen :)

michaelsteen
9 februari 2010, 20:10
Thnx dudes!!

ik vind de muziek van kiss from a rose echt zo mooi gedaan..echt een genie die man! ook al is het niet zijn compositie..maar goed, hij heeft het wel perfect vertaald naar gitaar!

michaelsteen
28 februari 2010, 19:45
bump!! niemand anders? :soinnocent:

DTmaster
5 maart 2010, 14:01
lekker hoor... goed ook dat je de noten GOED raakt want fingerstyle op een elektrisch is gewoon veel moeilijker.


Keep up the good work.

Exi
5 maart 2010, 14:09
Mooi nummer en heel mooi gedaan!:ok:
Ik speel altijd met plectrum, maar krijg nu ook een beetje 'tokkel les' van mijn kleine broertje. Valt nog niet mee hoor:soinnocent:

stratestic
8 maart 2010, 12:45
Echt gaaf!

Riky
8 maart 2010, 20:58
Heerlijk! Bewijst maar weer hoe goed dit nummer is.
Perfect gespeeld, jammer dat de opname erg veel laag bevat. VErlang wel erg naar een mooie opname van dit:D

michaelsteen
9 maart 2010, 11:18
bedankt voor de toffe reacties allemaal :)

@Riky, dat laag merk ik inderdaad als ik het filmpje wat harder zet, niet erg mooi idd . Ik heb het echter opgenomen met een aldi koptelefoont :sssh: . Ik zou zeker wel met een mooie tommy emmanuel sound dit willen opnemen ja, maar dat zit er voorlopig niet in ;)

duckman
9 maart 2010, 11:28
mooie uitvoering en goed gespeeld, dank je voor het delen!!