PDA

View Full Version : Wallace Vanborn



Fenndangoband
8 februari 2010, 12:42
Gisteren ben ik naar de CD voorstelling van Wallace Vanborn geweest in de Vooruit te Gent... ik werd volledig weggeblazen... we gaan zeker nog veel van hun horen. Als ze dit jaar niet op Pukkelpop en/ of Rock Werchter staan dan weet ik het niet... jonge gasten maar met een zeer groovend volwassen spel dat steeds blijft boeien... I'm proud of you guys!!! Check zeker hun myspace en de songs Atom Juggler en Rite Hands... en zoals Josh Homme het zo mooi kon zeggen geldt dit inmiddels bekende gezegde ook voor Wallace Vanborn: hard enough for the boys, sweet enough for the ladies.

Spitfire
8 februari 2010, 13:11
Klinkt echt goed :)

Kan iemand me helpen aan nog meer soortgelijke Belgische bands? Triggerfinger, The Mad Trist, Millionaire en Black Box Revelation ken ik al. Laatst was er ook iemand in off-topic die een clip poste met een man die van stukken vlees mensen maakte, weet iemand nog welke band dat is?

Op een of andere manier is het echt al super vaak voorgekomen dat ik een vet nummer hoorde en dat het wéér Vlaams was :)

almarvk
8 februari 2010, 14:59
Kansloze topictitel aangepast.

Fenndangoband
9 februari 2010, 12:35
Kansloze topictitel aangepast.

Je moet toch iets te doen hebben hé ;)

M.COM
9 februari 2010, 14:32
Klinkt echt goed :)

Laatst was er ook iemand in off-topic die een clip poste met een man die van stukken vlees mensen maakte, weet iemand nog welke band dat is?

Op een of andere manier is het echt al super vaak voorgekomen dat ik een vet nummer hoorde en dat het wéér Vlaams was :)

U refereert naar hier naar het exquisite The Hickey Underworld met het al even geniale Blonde Fire :).

En yep, Wallace Vanborn. Al zo'n 3 jaar fan en not regretting it a single bit. Cd-release + optreden in de Vooruit was (voorlopig) de kers op de taart. Als zij het niet binnenkort gaan maken, heb ik geen vertrouwen meer in de Belgische muziek.

En btw, Fenndango, jullie mogen er ook best wezen man :).

Fenndangoband
10 februari 2010, 12:26
Als zij het niet binnenkort gaan maken, heb ik geen vertrouwen meer in de Belgische muziek.

En btw, Fenndango, jullie mogen er ook best wezen man :).

Volledig akkoord met je eerste stelling!
We hebben al 3 keer met Wallace Vanborn samengespeeld en ik heb ze steeds zien groeien tot de absolute topper die ze nu zijn... echte professionals met zalige songs!

Merci voor de laatste opmerking :hippie::hippie:

Riste
10 februari 2010, 15:12
Binnenkort verschijnt het tweede album van Zender en dat wordt zonder twijfel het album van hun grote doorbraak.