PDA

View Full Version : Brunetti amarello kent iemand die



Rupke_rocks
16 april 2003, 17:38
Hoi

kent iemand van jullie de Brunetti Amarello buizenversterker en wat zijn de karakteristieken. ik speel rock.

Groetjes Rupke

Mitch
16 april 2003, 17:41
Ja, da's een kruising tussen de Marinello en een Amaryllis :grin:
Nee, sorry, ken 'm niet persoonlijk (ik dacht class A 50W, 2 channel) maar kon de verleiding niet weerstaan een flauwe grap te maken.

Rectifier
16 april 2003, 18:13
Als je een lekkere high gain top wil moet je de XL II Evo eens proberen. Strakke sound.

Nocki
16 april 2003, 18:57
ik heb op de toppen gespeeld en dat kleine combotje.
leuke versterkers maar iets te harsh naar mijn zin. ik vind ze goed maar met een vergelijking naar engl, mesa en vooral bogner en dat soort werk valt tie door de mand en is tie te duur.
er zit voo mij teweinig gevoel in de amps.
als was het wel leuk dat er plaats voor 1 19"ding was in de top.

Nocki

BLOK182
16 april 2003, 19:10
ammarello? weet je zeker dat het geen maranello is? Want das dat kleine combootje.

Rupke_rocks
17 april 2003, 09:09
hoi allemaal

ik bedoel dus de maranello inderdaad.

is het iets. hoe is met name de oversturing

groetjes Rupke

Rectifier
17 april 2003, 12:48
Je bedoelt die combo van Niels5150?
Hij wil em anders dit weekend inruilen...staat in z'n ad.

niels5150
19 april 2003, 19:15
hij is al verkocht jongens, ik heb de powertone II YES!!!!!!!!!

Ik hoefde hem niet in te ruilen, dus dat scheelde weer. Die maranello was een erg goed bakkie, vooral het clean was erg mooi. Het scheurgeluid was idd wat 'harsch' en hij klinkt over het geheel een beetje geknepen. Maar ja, voor dat geld ben ik geen betere combo tegengekomen hoor!

niels5150
19 april 2003, 19:17
de PII is trouwens helemaal te gek. Heb hem vandaag nog even langs de cornford gezet, en hij is toch echt heel erg mooi. Vooral het clean was wat voller en dieper zonder hoog te verliezen. 2de en 3de kanaal zijn ook smullen geblazen! Zeker over die Bogner kast van me! Joepie!!!!