PDA

View Full Version : Epiphone Slash signature



tplessers
7 februari 2010, 11:40
Hoi,

Ik kan 2de hands een Epiphone Slash LP Standard Plus Top overnemen voor 650 euro (met koffer, maar niet het origineel). Is deze prijs OK? (Nieuw zou'em 1000 euro gekost hebben).

Greets,
Tim.

macwilliams
7 februari 2010, 12:00
Zozo, €1000,- voor een epi met slash logo en fineer top? Vette bussines hoor.
Weet je ook hoe oud de gitaar is?

mrweird
7 februari 2010, 12:11
Pas op, er zijn veel neppers in de omloop.. Neem iemand mee die weet waar je op moet letten..

LesPas89
7 februari 2010, 12:19
Ik vind €650 erg veel geld.

Wat je ook kan doen is een (tweedehands) Epiphone Les Paul kopen en er Seymour Duncan Alnico Pro II pickups in doen. Heb ik gedaan. Prima 'Slashgitaar'. En je bent goedkoper uit.

En volgens mij komen de meeste Slash signatures uit 2008.

Chocola
7 februari 2010, 12:24
Is het zo een Snake Pit geval, Goldtop of zo een Tabacco Burst geval dinges?

Edit: Overigens wil ik ook nog even opmerken dat 1000 euro nieuw toch wel wat (te)veel is, 650 tweedehands gewoon lekker niet doen en een nieuwe kopen... Of een andere tweedehandse vinden voor minder geld. Pas op voor nepperts, als je twijfelt post het hier of in het twijfeltopic, dan kunnen wij wel zeggen of hij nep of echt is. De prijs is ook nog afhankelijk van welke serie het is, die gast heeft nogal wat signatures namelijk :p.

Geil je trouwens zo erg op het "Slash" dingetje op de headstock? Want die Epi is gewoon een doodgewone simpele standaard Epi met een veranderd element en een handtekeningetje... Ik denk dat als je geluk hebt je voor 400-500 euro een goede Epi Custom hebt met tweedehands APII's (samen in 1 gitaar wordt moeilijk though). Zoek naar een Koreaan en je hebt toch al snel een betere gitaar dan die nieuwe modellen...

ijzerbroot1
7 februari 2010, 14:33
Die slash dingen hadden toch ook die long tenon neck joint? Of hoe dat ook heet.....

macwilliams
7 februari 2010, 14:42
Die slash dingen hadden toch ook die long tenon neck joint? Of hoe dat ook heet.....

Dat waren die zack wilde customs.

tplessers
7 februari 2010, 17:41
Hier is de link :

http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/24195386/Epiphone_Les_Paul_Slash_Signature.html

Het slash plaatje en die handtekening zijn me inderdaad niet het extra geld waard, maar ik vind wel die tobacco sunburst heel nice. Vind je die finish ook op andere epiphones? Dan ben ik met andere pickups inderdaad wel een pak goedkoper af.

euroboy
7 februari 2010, 17:50
Als je dan toch zou gaan voor die slash, zou ik voor een andere gaan. De originele koffer zit er niet bij. Die heeft namelijk ook een slash handtekening enz. Ja epi's kan je ook zo krijgen in die kleur. Ik weet wel niet of je er makkelijk aan geraakt.

ijzerbroot1
7 februari 2010, 18:49
Dat waren die zack wilde customs.

Nee, volgens de Epihone site niet. De goldtop heeft iig die long tenon verbinding. Die Zakk niet.

casper innosence
7 februari 2010, 18:54
Is het zo een Snake Pit geval, Goldtop of zo een Tabacco Burst geval dinges?

Edit: Overigens wil ik ook nog even opmerken dat 1000 euro nieuw toch wel wat (te)veel is, 650 tweedehands gewoon lekker niet doen en een nieuwe kopen... Of een andere tweedehandse vinden voor minder geld. Pas op voor nepperts, als je twijfelt post het hier of in het twijfeltopic, dan kunnen wij wel zeggen of hij nep of echt is. De prijs is ook nog afhankelijk van welke serie het is, die gast heeft nogal wat signatures namelijk :p.

Geil je trouwens zo erg op het "Slash" dingetje op de headstock? Want die Epi is gewoon een doodgewone simpele standaard Epi met een veranderd element en een handtekeningetje... Ik denk dat als je geluk hebt je voor 400-500 euro een goede Epi Custom hebt met tweedehands APII's (samen in 1 gitaar wordt moeilijk though). Zoek naar een Koreaan en je hebt toch al snel een betere gitaar dan die nieuwe modellen...

Als het de Snakepit signature is, dan zal ie nog in GULDENS (of BFR) betaald hebben. Maar 650euro lijkt me tamelijk aan de hogekant.. en 1000 gulden zou al reeeler zijn dan 1000euro voor de nieuwprijs..

macwilliams
7 februari 2010, 19:25
Nee, volgens de Epihone site niet. De goldtop heeft iig die long tenon verbinding. Die Zakk niet.

Ik dacht gelezen te hebben dat die bullseye customs ook een long tennon neck hadden. Zal wel een vergissing zijn. Maar persoonlijk als ik zou moeten kiezen voor een epi van €650,- of een Gibson studio dan was de keus makkelijk.

Maar als ik een slash superfan zou zijn en geen geld voor een slash Gibson had dan kocht ik deze misschien uit wanhoop.

nickofzo
7 februari 2010, 22:08
zelfs dan zou ik het nog niet snappen...

janpetrarca
8 februari 2010, 11:18
Ik heb precies dezelfde slash signature. Ik vind hem zijn geld dubbel en dwars waard, een van de betere Epiphones. Inderdaad met long neck tennon. Volgens mij waren ze nieuw tegen de 800 euro. Dus die 650 valt nog redelijk mee als hij in een goede conditie is.
Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee en denk niet dat ik deze nog ooit ga verkopen.

:supercool: