PDA

View Full Version : Machinehead en guests



Fender75
7 februari 2010, 11:17
Afgelopen donderdag een avondje wezen metallen met een paar vrienden in de Heineken Music Hall. Eerste band om exact 7 uur, Bleeding Through. Not my cup of tea denk ik.

Ik ging natuurlijk voor Machinehead, maar ben blij verrast door de 2e band die op het podium kwam, Hatebreed, Erg gaaf en strak gespeeld, goede interactie met het publiek.

En toen Machinehead. Vet, gaaf en goed. Publiek ging helemaal uit z'n dak, was geweldig om te zien. Alleen stond het geluid echt gruwelijk hard. Ik ben blij dat ik oordoppen bij had!

Al met al een geslaagd avondje...

marter544
7 februari 2010, 15:10
Ik zou er heen gaan, maar kreeg een paar dagen ervoor te horen dat ik zelf een gig had.. Volgens mij heb ik wel wat gemist!

Jiboom
7 februari 2010, 15:51
Ik was er ook bij...

Bleeding Through heb ik gemist, ze speelden maar kort.

Hatebreed is niet helemaal mijn smaak, maar ze speelden wel lekker energiek en klonken goed. Was ook blij verrast.

Ik kwam dus vooral voor Machine Head. Maar tering, wat stond dat geluid hard! Ik had helaas dit keer geen oordoppen bij mij. Ik ben na een paar nummers noodgedwongen naar achteren afgedropen. Ik merkte wel dat later de mix verbeterde, maar het bleef te hard. Ik had de volgende dag nog steeds last van mijn oren en hoop er geen blijvende beschadiging aan over te hebben gehouden. Erg jammer.

En dat terwijl ik me er erg op verheugd had, na het wat tereurstellende optreden als voorprogramma van Metallica vorig jaar (toen ze te zacht stonden.. de ironie).

Maar ze deden er veel aan een goede show neer te zetten en het publiek had er ook wel zin in. Ze hadden gelukkig veel andere nummers in de setlist dan de vorige twee keer dat ik ze gezien heb (ze hebben nog geen nieuw album uit sinds die tijd), dus ik heb me uiteindelijk toch goed vermaakt.