PDA

View Full Version : Heffie stelt zich voor



Heffie
7 februari 2010, 07:33
Hallo Gitaarnet,

Na 6 jaar lurken is het wellicht tijd dat ik me ook maar eens een keertje voorstel...:soinnocent:. Toen ik me aanmeldde was ik met name geïnteresseerd in het modden en na zo ongeveer elke bekende tubescreamer mod op een TS7 te hebben losgelaten(en een paar onbekende m.a.w. zelfbedachte mods, waarna al ras bleek waaróm die zo onbekendt waren gebleven. Het ding werkte gewoon niet meer), een zwarte big muff helemaal gaar te hebben gesoldeerd(die is dus noodgedwongen van het board afgevoerd), de eer van een Vox wah met elke denkbare elke mod te hebben geschonden(maar het nog steeds doet)en wat zelfbouw projektjes was ik overgestapt op de buizenversterkers. Resulaat daarvan was een 50 watt Ceriatone Plexi(alleen een master volume ingezet en werkt ook nog steeds:cheerup:).
Mijn setup ziet er op het ogenblik als volgt uit:


Fender strat USA 1983 met kahler vibrato en Kinman woodstock regulars. Rosewood hals.
effecten+amp: Dunlop crybaby(gemod met BC109 transistors en een paar extra 2n2 caps over de ontkoppelcaps van de potmeter) -> Fulltone Fulldrive(op de FM stand)-> Korg DT-10 tuner -> Fulltone mini DejaVibe -> Marshall JCM 800 2205 met in de effectloop: Boss CS-2 compressor als solo boost -> Ibanez CS9 RI chorus -> Ibanez DE-7 echo/delay.
Marshall JCM 900 4x12" spekerkast met (kruislings) 2x Celestion vintage 30's en 2x Celestion lead 80's.
Verder nog: 2 Fender Strats(één met Kinman traditional MK I's en één met Kinman blues. Jawel, Kinmans bevallen mij;)), een Fender Nocaster, Een Gibson Les Paul standard(met Alnico Pro II's), een Fender Jazzbass, een Martin DC16GTE en een lapsteel(een merk geafiniëerd met Gretch. Weet zo ff niet wat).
Qua versterkers de voorgenoemde Ceriatone 50 watt Plexi, een Fender prosonic head+Tonemaster speakerkast en een 3 kanaals Fender twin-amp.
Nog wat 19" effecten en de nodige pedaaltjes.

Dat was het wel zo'n beetje, denk ik...

Groeten uit een regenachtig Shanghai,
Marcel:strat:

macwilliams
7 februari 2010, 10:44
Wat een mooie eerste post.
Ver- herverwelkomd :ok:

rocker_71
7 februari 2010, 14:10
Wow, uit 2004.:rockon:

Welkom aan boord dan maar. :seriousf: