PDA

View Full Version : hallo



morty
7 februari 2010, 01:08
hallo allemaal,

ik speel nu al 10 jaar gitaar en ik ben 22 jaar oud. mijn passies in het spelen zijn gekomen door carlos santana en toen het album supernatural uitkwam werd ik verliefd op de gitaar en ben ik gelijk begonnen en niet meer gestopt. door mijn liefde voor santana heb ik een leuke verzameling PRS gitaren opgebouwd en bijbehorende amps.

daarnaast werd mijn voorkeur voor PRS verder verstevigd door het feit dat een aantal van mijn favoriete band ook PRS gebruiken. onder deze band vallen: linkin park, 3 doors down, story of the year en creed.

mijn gitaar chronologie:

jaar 0-2
Richwood performer(steeds in bezit)
squier strat
epiphone les paul black beauty

jaar 2-3
PRS Santana SE
PRS custom 24

3-10
PRS Santana 1
PRS Santana 2
PRS Santana 3(niet meer in bezit)
PRS Santana MD(niet meer in bezit)
PRS Santana se v2(niet meer in bezit)
PRS Hollowbody 2 met piezo
PRS McCarty 2

mijn Amps

ik heb er niet veel maar heb er genoeg aan

PRS Sweet 16 combo
MESA Nomad 100
MESA Rectifier 4x12 cabinet

de amp waar ik echt van houd is de nomad 100 samen met de rectifier. ik heb al mijn andere amps verkocht omdat ik ze niet of nauwelijks gebruikte na aanschaf van deze set. kost ene paar centen maar dan heb je ook wat

daarnaast de bekende bende aan effecten, overdrive whah distorion ect.

het lijkt me leuk om over gitaren te praten in het nederlands ik ben namelijk al een paar jaar in amerika maar probeer via fora mijn nederlands op pijl te houden.

rocker_71
7 februari 2010, 14:08
Welkom!

Mooie lijst van gear hoor.:mmmm:

Waar zit je dan in Amerika en hoe ben je er beland?

morty
7 februari 2010, 17:16
ik zit in north carolina wilmington. ik werk daar voor "The CW" aan de serie One Tree Hill. ik zorg daar voor de product placement. als je goed kijkt in de serie zie je vanaf seizoen5 in de studio soms een PRS Santana 1 staan, deze is van mij;)

Ferraririk
7 februari 2010, 17:31
ik zit in north carolina wilmington. ik werk daar voor "The CW" aan de serie One Tree Hill. ik zorg daar voor de product placement. als je goed kijkt in de serie zie je vanaf seizoen5 in de studio soms een PRS Santana 1 staan, deze is van mij;)

Nice!


Leuke lijst aan gear ook.


Hoelang woon je nu al in the USA?

morty
7 februari 2010, 18:55
ik woon er nu al 1 jaar en 9 maanden. ik ben begonnen toen ik ging afstuderen voor mijn opleiding. via kennissen heb ik hier een plaatsje kunnen krijgen en ik ben niet meer terug gegaan.

beruk
7 februari 2010, 18:59
ik zit in north carolina wilmington. ik werk daar voor "The CW" aan de serie One Tree Hill. ik zorg daar voor de product placement. als je goed kijkt in de serie zie je vanaf seizoen5 in de studio soms een PRS Santana 1 staan, deze is van mij;)
En jij denkt dat ik naar een chickflick soap ga zitten kijken om je gitaar te zien? ;) Foto's ! :rockon:

morty
7 februari 2010, 21:27
ok luiaard heb even een flickr account aangemaakt en een foto erop gezet.

http://www.flickr.com/photos/lourensvandijk/4337942803/

de amp is niet van mij maar van een kennis had hem geleend

http://www.flickr.com/photos/lourensvandijk/4337942803/