PDA

View Full Version : Waaaaaaaaaaaah!!! Help!!



Wutter
6 februari 2010, 13:23
uhm..

Hoi!

Ik ben opzoek naar een wahpedaal.
En ik vraag me af hoe groot het verschil is tussen Vox en Dunlop..?
En wat zijn de verschillen.

Heeft iemand een tip. Ik houd van Blues/Jazz. En Ik ben opzoek naar een soort wah in de stijl van 'Papa was a rolling stone' of is dat weer totaal iets anders..?

Help!

wat veel vragen stel ik, hé?
xD

Jullie mening wordt zeer op prijs gesteld!

Dirk_Hendrik
6 februari 2010, 13:41
Hoi en welkom.
Tipje voor nu is even wat van de zoekfunktie gebruik te maken. Over wah's en dus ook Voxen vs Dunlops is al erg veel geschreven.

Tankman
6 februari 2010, 13:49
Sterker nog, er is heel recent nog een uitgebreide discussie geweest waarin de Vox en de Dunlops werden vergeleken.

Aca Ilic
6 februari 2010, 13:55
Aangezien je van Blues/Jazz houdt zou ik je toch Vox advieseren.

Ash ketchum
6 februari 2010, 15:13
Voor een paar eurocent bouw je een crybaby om naar een vox. En voor een paar euro extra kan je die nog verder upgraden tot een nog betere wah.

driftkop
6 februari 2010, 17:36
Voor een paar eurocent bouw je een crybaby om naar een vox. En voor een paar euro extra kan je die nog verder upgraden tot een nog betere wah.

Heb je wat linkjes?

Dirk_Hendrik
6 februari 2010, 17:59
Heb je wat linkjes?

www.google.com (http://www.google.com)

Ash ketchum
6 februari 2010, 18:43
Idd, google is your friend!

driftkop
6 februari 2010, 19:13
Idd, google is your friend!

Zucht...

Daar had ik natuurlijk al gezocht, maar ik vond er geen info over het omtoveren van een crybaby naar een vox voor een paar eurocent.

the sure thing
6 februari 2010, 21:34
Aangezien je van Blues/Jazz houdt zou ik je toch Vox advieseren.+1. Koop gewoon een 2e hands VOX. Ben je gelijk klaar en kan je de braadbout in de kast laten liggen.

Marshallover
6 februari 2010, 22:06
En nog een tip; noem je posts nooit meer "Waaaaaaaaaaaaah!!! Help!!", ik schrok me het leplazarus....

tilma800
7 februari 2010, 19:33
Ik vind het wel een leuke woordspeling :D