PDA

View Full Version : Altijd al in een band willen spelen?



Bandworkshoputrecht
6 februari 2010, 13:07
Er is nog plek voor 1 gitarist! zie onder.

Altijd al in een band willen spelen?
Op maandagavond 8 februari 2010 start de ‘bandworkshop’. De bandworkshop is bedoeld voor drummers, bassisten, gitaristen, zangers, toetsen, blazers en anderen die misschien al wel privéles hebben, maar eens willen ervaren hoe het is om met anderen in een band te spelen.

10 repetities, 1 optreden
Middels 10 repetitieavonden, begeleid door twee beroepsmuzikanten, worden workshopdeelnemers klaargestoomd voor een optreden op een serieus Utrechts poppodium.

www.bandworkshop.nl

Aanmelden:
bandworkshop1@gmail.com

Over de begeleiders:
www.franklinheilijgers.nl
www.arthurbont.nl

Locatie:
De repetitieruimte inclusief versterkers, zanginstallatie en drumstel bevindt zich nabij de Rijnlaan te Utrecht.

allochthomas
6 februari 2010, 16:44
Altijd erg leuk dit soort projecten. Ik heb vorig jaar meegedaan met zo'n zelfde project in hellevoetsluis en daar is toen mijn eerste band uit voortgekomen:ok:

Hiro
10 februari 2010, 09:59
Inderdaad ik heb me ingeschreven, heb een keer van iemand gehoord die iets soortgelijks in de willem2 heeft gedaan.
En dat vond hij zon gave ervaring, maar helaas was dat niet meer.
Maar via dit ga ik t ook eens proberen :)

McVenco
10 februari 2010, 12:33
Het lijkt me op zich wel interessant en de prijs valt me ook nog alleszins mee....

Ik vraag me alleen af hoe "vol" die workshops zitten. Worden er groepjes/bandjes gevormd uit 10 aanmeldingen, of 80? Ik vermoed dat mijn doelgroep (30+) al minder groot is dan die tot 30, en als er dan 4 andere mensen zijn, waarvan er één NWOBHM wil spelen, eentje blues en twee top 40 covers, dan houdt het snel op voor mij....

prs
10 februari 2010, 19:22
Het aanprijzen van deze activiteit is geoorloofd als dit het doel dekt om mensen over de activiteit te informeren. Wanneer er openlijk over de kosten gepraat gaat worden dan zie ik mij genoodzaakt het topic te verwijderen. Svp binnen de regels van het forum blijven dus.