PDA

View Full Version : Rock am Ring 2010



Wausser
5 februari 2010, 23:04
Wie gaat er allemaal?

Line-up:
30 Seconds To Mars
A Day To Remember
Airbourne
As I Lay Dying
Bad Religion
Broilers
Bullet For My Valentine
Die Sterne
Dizzee Rascal
Editors
Ellie Goulding
Gogol Bordello
Gossip
Hammerfall
Heaven Shall Burn
Jan Delay & Disko No. 1
Jay-Z
Kasabian
Kiss
Lamb Of God
Lazer
Motörhead
Muse
Rammstein
Rise Against
Slayer
Sportfreunde Stiller (unplugged)
The Hives
Them Crooked Vultures
Tocotronic
Volbeat
Wolfmother

JiJeWoW
9 februari 2010, 19:36
Dizee Rascal, Jay Z?
Dat zijn redenen voor mij om niet te gaan :seriousf:
Airbourne en Kiss zijn wel een reden om te gaan :zz:

Fuhgawz
9 februari 2010, 20:11
Ik zou eerder naar Dizzee Rascal en Jay-Z kijken dan naar Kiss en Airbourne. En daarbij, ergens niet heengaan omdat er ook bands komen die je niet direct leuk vindt slaat echt compleet nergens op. :stop: Wees eens wat meer open-minded kerel.

Verder: best een leuk programma dit jaar!
:rockon:

JiJeWoW
9 februari 2010, 20:18
Als jij liever naar dizzee rascal en jay z wilt kijken vind ik dat echt geen probleem, maar dat is gewoon mijn smaak niet. Verder ben ik alleen van plan naar een festival te gaan als er minimaal 5 bands optreden die ik echt goed vind, en dat is hier niet het geval ;)

EGH
9 februari 2010, 20:20
Ongeacht of je de muziek van de artiesten nou goed vind of niet, Jay Z en (bijv.) Slayer op 1 festival is gewoon raar, snap echt niet wat die organisatoren denken. Doet me trouwens denken aan Nickelback die toen ook op een metal festival stond en vervolgens (letterlijk) van het podium werd gegooid.

Fuhgawz
9 februari 2010, 20:25
Het is echt niet ongewoon om verschillende stijlen op één festival te zien. Rock Am Ring doet dat al sinds ik me kan herinneren. Lowlands, Pukkelpop, Werchter, etc etc etc overigens ook.

En nogmaals: je hoeft er niet persé naar te gaan kijken.

ShredTallicA
9 februari 2010, 21:35
Toch maar kijken of ik dit jaar kan gaan, wat een ongelooflijk geile line-up! :mmmm:

Wausser
9 februari 2010, 21:55
Toch maar kijken of ik dit jaar kan gaan, wat een ongelooflijk geile line-up! :mmmm:

Rock am Ring is zo goed als uitverkocht, zijn nog een paar kaarten die nu dan ook 250 euro kosten, terwijl 2 dagen geleden de kaarten nog 150 waren.

Voor Rock im Park daarentegen zijn er nog wel genoeg kaarten beschikbaar.



Over Jay-Z e.d. ik ga daar ook niet voor naar Rock am Ring hoor, waarschijnlijk ga ik er niet eens kijken, zou er alleen gaan kijken als er tegelijkertijd niets beters speelt...

Barkeepert
10 februari 2010, 01:41
TCV, Wolfmother, Editors, Gogol Bordello...wat een feest! :D Helaas zal het er voor mij niet inzitten met geld enzo.

Over dat rapgedoe:
Ik heb vorig jaar op Lowlands een geweldige tijd gehad toen ik in het voorvak stond bij Snoop Dogg. Ik houd helemaal niet zo van hiphop, maar hij heeft een fantastische show neergezet.

ShredTallicA
13 februari 2010, 18:06
uitverkocht

:makeup::makeup:

Wausser
15 februari 2010, 22:35
Rage Against The Machine erbij :blast:

Tokaifan
16 februari 2010, 00:17
Dat is wel heel ruig zeg. Die mogen ook wel naar Werchter komen!

mohawk
16 februari 2010, 18:35
Ich bin auch dabei!

Wordt mijn 6de keer op rij alweer.. Damn wat vliegt de tijd toch:)