PDA

View Full Version : Mp 3 speler op Vox VT30 via koptelefoon?



aargee
4 februari 2010, 20:45
Hallo,

Zonnet een Vox VT30 gekocht en wat blijkt. Je kunt geen mp3 speler aansluiten en dan via koptelefoon spelen. Heeft iemand een oplossing?
Ik wil de buren (en familie) niet gek maken.

driesp
5 februari 2010, 10:33
naar de line in van je pc ermee, en daar koptelefoon op aansluiten.
dan kan je e mrooi een song erover mixen.

Terminus
5 februari 2010, 14:05
Nadeel is dat je dan wel vertraging krijgt.

Kan je niet zo ding om 2 koptelefoons op 1 MP3 aan te sluiten gebruiken om zowel je Vox als je MP3 over dezelfde koptelefoons te laten lopen?

TimS
5 februari 2010, 15:03
Nadeel is dat je dan wel vertraging krijgt.

Kan je niet zo ding om 2 koptelefoons op 1 MP3 aan te sluiten gebruiken om zowel je Vox als je MP3 over dezelfde koptelefoons te laten lopen?

Je krijgt helemaal geeen vertraging, waarom denk je dat? Ik doe hetzelfde met een POD, gaat perfect.

En zo'n splitter gebruiken zou ik niet doen, 2 uitgangen op elkaar aansluiten = fout boel.

Wiellem
5 februari 2010, 15:21
Je krijgt helemaal geeen vertraging, waarom denk je dat? Ik doe hetzelfde met een POD, gaat perfect.

En zo'n splitter gebruiken zou ik niet doen, 2 uitgangen op elkaar aansluiten = fout boel.

Als je pc een wat slechte videokaart heeft dan wel.

Ik heb zelf een mengpaneeltje gehaald en alles daar op aangesloten, werkt erg handig :)

driesp
5 februari 2010, 18:07
Als je pc een wat slechte videokaart heeft dan wel.

Ik heb zelf een mengpaneeltje gehaald en alles daar op aangesloten, werkt erg handig :)

Je bedoelt waarschijnlijk de audiokaart..

Psychomantis
5 februari 2010, 18:52
Je bedoelt waarschijnlijk de audiokaart..

ja, dat denk ik ook :seriousf:
Maar op sommige low-budget pc's heb je erg veel vertraging, vooral op laptops en pc's met onboard geluidskaart.
PS: zon koppelstuk zou denk ik wel kunnen werken.

Wiellem
5 februari 2010, 19:56
Je bedoelt waarschijnlijk de audiokaart..

Haha inderdaad :)

TimS
5 februari 2010, 22:30
ja, dat denk ik ook :seriousf:
Maar op sommige low-budget pc's heb je erg veel vertraging, vooral op laptops en pc's met onboard geluidskaart.
PS: zon koppelstuk zou denk ik wel kunnen werken.

Dat is met opnemen dan denk ik, voor zover ik weet blijft je line-in signaal gewoon in je audiokaart en wordt enkel de mix vanuit de rest van de computer bestuurd. Ik kan fout zitten hoor, maar ik heb echt nog nooit vertraging gehad van de line-in naar de speakers.

Quicksilver
5 februari 2010, 23:55
Ik heb een pc met een onboard geluidskaart, en ik heb geen vertraging. Gebruik daar speciale audio-drivers voor, genaamd Asio4All. :hippie:
M'n gitaar rechtstreeks in de microfoonpoort, Cubase openen, VSTS openen en gaan met die banaan, zal ook werken voor je versterker naar koptelefoon + mp3 uit pc. :ok:

JoeV
9 februari 2010, 06:18
Hallo,

Zonnet een Vox VT30 gekocht en wat blijkt. Je kunt geen mp3 speler aansluiten en dan via koptelefoon spelen. Heeft iemand een oplossing?
Ik wil de buren (en familie) niet gek maken.

En, tevreden van die Vox? Heb eens naar de demo filmpjes gekeken en je kan er wel wat mee voor weinig geld...