PDA

View Full Version : SG '61 les paul origineel, waarde?



driesp
4 februari 2010, 17:36
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/24269314/1961_Gibson_Les_Paul_SG.html

Kan dit?
Volgens mij gingen die dingen een fortuin.

euroboy
4 februari 2010, 17:39
Hij verkoopt ook nog een strat en een tele voor belachelijk lage prijzen.... Ik zat net ook te kijken. Ik zou zeggen dat dit een scammer is.... Maarja kan je natuurlijk nooit weten. Maar het lijkt me erg sterk...

soup
4 februari 2010, 17:40
nep, de verkoop dan toch

Terminus
4 februari 2010, 17:51
Het lijkt erop dat de tekst ook met een vertaalmachine naar Nederlands is vertaald. Nigerianen die origineel doen en vintage gitaren proberen te 'verkopen'? Engelstalige oplichter die een grotere afzetmarkt wil?

Hij lijkt er hoe dan ook behoorlijk veel te weten, genoeg om wel meer dan 2.300 te vragen.

TimoSomers
4 februari 2010, 17:55
Het lijkt erop dat de tekst ook met een vertaalmachine naar Nederlands is vertaald. Nigerianen die origineel doen en vintage gitaren proberen te 'verkopen'? Engelstalige oplichter die een grotere afzetmarkt wil?

Hij lijkt er hoe dan ook behoorlijk veel te weten, genoeg om wel meer dan 2.300 te vragen.

Ja indd, als je dan toch zo'n ding nep wil verkopen zeg dan dat je een leek bent en dat je hem op de zolder van je oma hebt gevonden.

OJee
4 februari 2010, 17:56
"Geen jeuk at all"

En je twijfelt of deze ad echt is?

Tis wel België, maar zo gek zijn ze daar ook weer niet.

OJ

stonerdaf
4 februari 2010, 18:42
"Geen jeuk at all"

En je twijfelt of deze ad echt is?

Tis wel België, maar zo gek zijn ze daar ook weer niet.

OJ

De Walen wel hoor.

Nicks
4 februari 2010, 19:58
gaaf, zo'n fretloze gitaar met frets! :ok:

bat
4 februari 2010, 20:28
En de ad is al weer verdwenen...