PDA

View Full Version : Air



FruscianteFan
4 februari 2010, 00:40
Vergeef me als er al een topic over is, zoekmachine vindt de korte naam niet zo fijn.

Zijn er hier nog mensen die zaterdag naar Air in Paradiso gaan?

soup
4 februari 2010, 00:48
Ik wou dat ik ging, naast SP mijn lievelingsgroep. Heb ze enkele jaren terug op werchter gezien en voor mij was dat al erg goed.

Hun nieuwe cd heb ik nog niet beluisterd maar echt goed onthaald door de pers werd deze niet .

cerpintaxt
4 februari 2010, 11:10
ik kan zaterdag niet :dontgeti:

FruscianteFan
4 februari 2010, 11:13
Toch wel grappig. Ik ken heel wat mensen die best zouden willen gaan, maar niemand die ook daadwerkelijk gaat.

Maar gelukkig ben ik het inmiddels wel gewend om in mijn uppie naar concerten te gaan, en het bevalt prima.

ThomasL
4 februari 2010, 12:49
Kom dan ook maar effe bij de Black Angels kijken, die spelen zaterdag ook in Paradiso. Lekkere psychedelische rock! Jihaa!!:hippie:

ellisvertellis
4 februari 2010, 12:52
Ik ga zien, maar naar goeie gewoonte de dag ervoor en in Brussel! :)

EDIT: the Black Angels heb ik trouwens 2 weken geleden gezien in voorprogramma van Wolfmother. Wel de moeite maar was blij met mn oorstoppen!

FruscianteFan
4 februari 2010, 16:30
Kom dan ook maar effe bij de Black Angels kijken, die spelen zaterdag ook in Paradiso. Lekkere psychedelische rock! Jihaa!!:hippie:
Die zijn (net als Air) uiverkocht. Bovendien ben ik nogal gehecht aan de trein naar Nijmegen, al weet ik zo snel niet hoe laat die gaat.

FruscianteFan
7 februari 2010, 01:09
Was best een gaaf concert, al zat ik er niet helemaal in. Ligt er ook aan dat ik de laatste maanden weinig naar Air heb geluisterd. Wat ik wel heel vervelend vond, is dat het geluid in het begin te zacht was, en na een stuk of wat nummers knalde ineens een bas erin waardoor bij vlagen het geluid gewoon goed was, maar ook een groot deel van de tijd de dreun (vooral van de synth-bas?) gewoon veel te groot was, waardoor je de rest van de instrumenten nauwelijks meer hoorde.

Niettemin heb ik wel genoten. Cherry Blossom Girl, Sexy Boy en La Femme D'argent waren de hoogtepunten.

soup
12 april 2010, 12:06
Hoe was de show eigenlijk als je het vergelijkt met hun optreden in LA ?

http://www.youtube.com/watch?v=T18WjvUoC-c


Ontzettend groot (imho te groot) podium voor zo'n groep,lijkt me leuker als alles wat compacter en intiemer is ...

cerpintaxt
12 april 2010, 20:01
Was best een gaaf concert, al zat ik er niet helemaal in. Ligt er ook aan dat ik de laatste maanden weinig naar Air heb geluisterd. Wat ik wel heel vervelend vond, is dat het geluid in het begin te zacht was, en na een stuk of wat nummers knalde ineens een bas erin waardoor bij vlagen het geluid gewoon goed was, maar ook een groot deel van de tijd de dreun (vooral van de synth-bas?) gewoon veel te groot was, waardoor je de rest van de instrumenten nauwelijks meer hoorde.

Niettemin heb ik wel genoten. Cherry Blossom Girl, Sexy Boy en La Femme D'argent waren de hoogtepunten.

echt jammer dat ik dit nu pas lees :(
Air lijkt me echt leuk om een keer te zien goeie band, lekker vrolijk.
@ the black angels die heb ik laatst in groningen gezien. Ik moet bekennen dat het me wel wat tegenviel. Het was wel een goed optreden maar het voldeed niet echt aan me verwachtingen.