PDA

View Full Version : Predator rood



ABBurema
3 februari 2010, 23:43
Hallo

Is de Predator een beetje een redelijke gitaar ?
Of is de prijs kwaliteits verhouding gewoon slecht ?


Mijn excuus, ik bedoel ook de Peavey

RS-Rik
3 februari 2010, 23:54
Nee pas op met de Predator!!!

Ze hebben doorgaans niet echt snaren, eerder een soort rasta's. Verder hebben ze gevaarlijke uitsteeksels en plasmaguns.


Ik zou er niet mee giggen!!!



Als't een Peavey predator betreft zal 't wel prima zijn als 6 string

Jay75
4 februari 2010, 00:06
Nee pas op met de Predator!!!

Ze hebben doorgaans niet echt snaren, eerder een soort rasta's. Verder hebben ze gevaarlijke uitsteeksels en plasmaguns.


Ik zou er niet mee giggen!!!



Soms zijn ze ook nog eens onzichtbaar, lijkt het alsof je airguitar aan het spelen bent, das ook niks vind ik dan.

rijsberman
4 februari 2010, 01:12
Ja, en voor je het weet eet hij de hond op. Of je vriendin.

Maar als je de Peavey bedoelt, Peavey is als gitaarmerk nogal ondergewaardeerd hier in NL. Prima dingen!

mesaman
4 februari 2010, 01:29
ik heb een air gitaar...ben hem al een hele tijd kwijt.waarschijnlijk gestolen...
maakt niet uit t was ook een kutding.

soup
4 februari 2010, 01:31
http://farm3.static.flickr.com/2171/2175229807_92041bf22c.jpg

Tankman
4 februari 2010, 09:35
Hallo

Is de Predator een beetje een redelijke gitaar ?
Of is de prijs kwaliteits verhouding gewoon slecht ?


Mijn excuus, ik bedoel ook de Peavey

En dan maar eens een serieus antwoord.

Peavey maakt prima low-budget gitaren. Ik verkoop ze ook altijd heel graag in de winkel. Je moet geen superschone afwerking verwachten voor het geld, maar het zijn zeker leuke gitaartjes. Ze klinken ook nog eens goed. Ik heb op de oudere series gespeeld, en daar was helemaal niks mis mee. De afwerking is trouwens makelijk te verbeteren met een poetsdoekje. Ik heb weleens meegemaakt dat de gaten waar de pickups in zitten zwart geverfd waren als de gitaar bijvoorbeeld wit is. Dan zijn de randjes niet netjes geverfd, maar met een poetsdoekje kun je dit makkelijk verwijderen. Ach, China he...Op zich prima spul, ze moeten alleen op afwerking gaan letten.

Wat ik je misschien wel kan aanraden, is om naast de predator ook de Peavey HP Special EX te testen. Ik heb er een in het wit. Ze kosten 350 euro, met HSH configuratie en licenced Floyd Rose brug. Dit is nu mijn main gitaar geworden. Het speelt heerlijk, klinkt ongelooflijk goed en ziet er ook nog eens geweldig uit.

zeppo
4 februari 2010, 10:51
Nadeel van Peavey: ze gebruiken de naam 'Predator' al vele jaren, ze werden eerst gemaakt in de VS (als echte strat-kloon), later in Korea (o.a. Predator Plus) en recent in China, en ik meen Indonesie.
Over het algemeen prima waar voor je geld. Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad, nu nog alleen een USA predator die compleet verbouwd is.