PDA

View Full Version : Livin' on a Prayer (Bon Jovi) - fingerstyle



artnaz
3 februari 2010, 22:09
Dit is mijn laatste video voor de komende tijd, want deze heb ik denk ik 25 keer opgenomen voordat ie een beetje goed was...:makeup:

Maargoed, ik vind hem zelf erg vet, Tommy Emmanuel style! :rockon:

De video (http://www.youtube.com/watch?v=eUYeAOrpOM4)

kenx
3 februari 2010, 22:12
Ja hoor klinkt goed! Leuk gedaan!

Daniel91
3 februari 2010, 23:28
Netjes! En een mooie gitaar.

artnaz
5 februari 2010, 18:24
Dank, dank! :)

En ik ben ook supertevreden met de gitaar. Qua sound is hij om te smullen live, maar "droog" niet ingeplugd is hij erg zacht en niet zo "rijk".

Tho
5 februari 2010, 19:31
Jij bent helemaal niet slecht! Goed gedaan dit

jarninho
5 februari 2010, 20:16
Ik heb 'm helemaal afgekeken en geluisterd en tussendoor niks anders gedaan. Voor iemand die op internet vaak het concentratievermogen van een hamster met adhd op speed heeft, kan dat alleen maar betekenen dat het dus goed moet zijn.

Henri H
5 februari 2010, 22:20
Hehe.

Mooi gedaan Artnaz, ik kan dat voor geen meter, heb al problemen als ik "House of the Rising Sun" zo moet spelen.
Heb je dat arrangement zelf gemaakt of heb je de tabs gedownload en ingestudeerd?
Hier en daar klinkt er een extra snaartje mee, die eigenlijk gedempt had moeten worden(?), maar nogmaals: respect.

kenx
5 februari 2010, 22:27
Hehe.

Mooi gedaan Artnaz, ik kan dat voor geen meter, heb al problemen als ik "House of the Rising Sun" zo moet spelen.
Heb je dat arrangement zelf gemaakt of heb je de tabs gedownload en ingestudeerd?
Hier en daar klinkt er een extra snaartje mee, die eigenlijk gedempt had moeten worden(?), maar nogmaals: respect.

Hij heeft het arrangement van Tomi Paldanius gebruikt. Staat in z'n beschrijving ;)

Verder had ik al eens gezegd dat het erg goed klonk. Ik loop al vast na het 2x spelen van de intro van Tears In Heaven :D

Verder geef ik H.Huisjes ook gelijk. soms klinkt er (naar mijn gevoel) een extra snaar mee, maar dat is geen heel erg groot probleem;)

beruk
5 februari 2010, 23:05
Errug goed! (gitaar, mwa, ben niet zo'n ovation liefhebber) Mijn complimenten. :ok:

artnaz
6 februari 2010, 00:09
Bedankt jongens, erg fijn om te horen! :)

Arrangement is dus inderdaad van Tomi Paldanius, ik heb alleen een aantal dingetjes veranderd.

Van dat snaren meeklinken klopt inderdaad, ik sla een paar keer bij het refrein te veel aan. Dit is het enige stuk wat ik met een duimplectrum speel, en ben er nog steeds niet aan gewend. Samengenomen met het feit dat ik niet de beste slagman ben krijg je die "verkeerd aangeslagen snaren"... :D