PDA

View Full Version : Drummer zoekt band omgeving Zaanstreek



Power2All
3 februari 2010, 16:24
Hoi,

Ik ben een drummer en ik speel al ongeveer 15+ jaar in orkesten.
Heb ook al in een Japanse rockband gezeten genaamd "Slightly Spring".
Deze band heeft in o.a. Denemarken en Engeland al gespeeld op Japanse conventies waar wij voor uitgenodigd waren.

Ben zelf nog steeds aan het zoeken naar mensen die ook graag Japanse rock willen spelen, maar als iemand mij samples kan laten horen van niet-Japanse rock en het klinkt mij goed in het oor, sta ik daar ook geheel open voor.

Als je wilt weten hoe ik drum, ik sta op youtube: www.youtube.com/slightlyspring/

De band is nu volledig uit elkaar, omdat 2 mensen naar Japan gaan verhuizen en ik dus weer zoekend ben naar een leuke en actieve groep :).
Heb zelf een electric drumset thuis welke kan gebruikt worden voor o.a. te oefenen.

- Jasper

P.S.: http://www.youtube.com/watch?v=zpEh28qZRp4 laat zien hoe ik drum en waar ik een foutje maakte in het midden, goede voorbeeld hoe ik mijzelf fix tijdens het drummen :)
En hier ook nog een aanrader: http://www.youtube.com/watch?v=Nf7MdF17g3w
Dit zou denk ik voldoende moeten zijn om te laten zien hoe ik drum :)

CowGuitar
4 februari 2010, 17:27
Heey Jasper!

Toffe dingen. Ik zit in een band waarmee we in Amsterdam oefenen en op zoek zijn naar een drummer. Het is helaas geen Japanse rock, maarja misschien vind je het wat.
Hier zijn demo's te vinden: www.thebirdbrains.nl
En verder staan daar ook links naar hyves, facebook, twitter en alles waar je tegenwoordig lid van kan zijn.

Let me know what you think!
Gr, Rutger
koeiegitaar@hotmail.com of thebirdbrains@gmail.com

Power2All
7 februari 2010, 17:43
Ik ga even luisteren :)

[edit]
Klinkt goed.
Hoe lang spelen jullie al ?
Sowieso, hoe lang speelt iedereen de bepaalde instrument ?
En leuke orginele nummers :).

Misschien moeten we gewoon eens een keer proberen bij elkaar te komen en eens een sessie proberen.
Ben wel iemand die zeer veel improviseert, en ik ben een fan van o.a. Disturbed, Maximum the Hormone en Dragonforce.
Dit zijn wel metal bands (Naja, disturbed is ongeveer hardrock), maar de muziek die jullie spelen klinkt leuk, maar zijn jullie ook van plan iets wildere nummers te spelen ?
Weet niet welke kant jullie opgaan, maar ik ben iemand die flink tekeer kan gaan op het drumstel :)
Kan nog geen dubbele bass spelen, maar heb wel ambities daarin om te leren, als het enigzins ooit eens nodig is.