PDA

View Full Version : Winkels met veel Fender Strats op voorraad



TimoSomers
2 februari 2010, 19:12
Ik heb besloten om een Fender Stratocaster te gaan kopen.
Maar, omdat ik heb gemerkt dat ook Fenders heel exemplarisch zijn, zoek ik een winkel waar ze veel Fender Strats (liefst Usa's/reissues/customshops, etc) op voorraad hebben (dus geen webshops of whatever)



[Ook door de grote golven Fender topics van de laatste tijd wellicht handig om de winkels op 1 plaats te hebben, omdat testen toch het enige is wat je kan doen].

Thanks in advance!

The Crash Cowboy
2 februari 2010, 19:59
Guitars & Amps (http://www.maxguitarstore.com/) aka Max Guitar Store (http://www.maxguitarstore.com/), in Nijmegen en Den Haag.

hezz
2 februari 2010, 20:01
Als je in de buurt van Roermond woont (Limburg) zou je naar Muzikaza kunnen gaan. Die hebben daar een groot aanbod aan Fender gitaren!

heinz3110
2 februari 2010, 20:10
Fender shop in Hoorn heeft volgens mij alléén maar Fenders hangen: Mels Music Achterom 59, 1621 Hoorn, Noord-Holland

(maar heeft helaas helegaar niks linkshandig hangen. Nou ja zeg.)

Succes met je zoektocht!

dutch.idiot
2 februari 2010, 20:16
Feedback in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Apeldoorn. Die hebben altijd een groot aanbod; ik ben er zelf vaste klant.
In elk geval in Eindhoven hebben ze veel Fenders, meer dan andere merken, waarschijnlijk in de andere steden ook.

hezz
2 februari 2010, 20:21
Feedback in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Apeldoorn. Die hebben altijd een groot aanbod; ik ben er zelf vaste klant.

Ik ben alleen bij die van Eindhoven geweest, maar ik vond dat niet perse veel hoor? Tenminste, minder dan bij Muzikaza.

Foto's: link (http://www.muzikaza.com/fotoalbums/Muzikaza/slides/Muzikaza%20270709-082.html)

http://www.muzikaza.com/fotoalbums/Muzikaza/slides/Muzikaza%20270709-013.jpg

the sure thing
2 februari 2010, 20:28
Kees Dee in Amersfoort heeft meer dan 40 verschillende Fender custom shops hangen die gunstig geprijsd zijn. Zowiezo 120+ Fender strats uit voornl. USA. Ook veel reissues. Ik zou ook eens de Roadworn series uitproberen: ik geloofde mijn ogen, oren en handen niet! Kees Dee lijkt niet zo groot, maar alle gitaren staan op een kleine oppervlakte.

Ik ben er vorig jaar geweest met exact dezelfde zoektocht: een exemplarische klik met een Fender strat. En ik heb m daar gevonden! Ik kreeg er nog 2x koffie ook :)

Bij Kees Dee zijn ze redelijk OK geprijsd, ze zijn klantvriendelijk maar verwacht errug weinig als je iets in wilt ruilen.

sjaak1990
2 februari 2010, 20:33
Feedback in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Apeldoorn. Die hebben altijd een groot aanbod; ik ben er zelf vaste klant.
In elk geval in Eindhoven hebben ze veel Fenders, meer dan andere merken, waarschijnlijk in de andere steden ook.

Vind dat in Apeldoorn een kutwinkel en ze hebben er +/- 5 fender strats... noem ik niet veel. Ze hebben aardig wat amps maar daar houd het bij op.

kunk
2 februari 2010, 20:42
Waar woon je eigenlijk? Is misschien ook wel handig om te weten. Als je in Zeeland woont heeft het niet zoveel nut om een winkel in Groningen te adviseren.

dutch.idiot
2 februari 2010, 20:48
Vind dat in Apeldoorn een kutwinkel en ze hebben er +/- 5 fender strats... noem ik niet veel. Ze hebben aardig wat amps maar daar houd het bij op.

Ik ben nooit bij het filiaal in Apeldoorn geweest. In Eindhoven kan de collectie nog wel eens wisselen maar vaak hebben ze achter heel wat op voorraad. Rotterdam heeft het grootste filiaal.

Rooker
2 februari 2010, 21:06
Zeker bij Kees Dee keiken!! Fender heaven:cheerup:

Succes bij je zoektocht

grts

TimoSomers
2 februari 2010, 22:41
Harstikke bedankt voor de tips so far!
Zal eens een route maken voor een 2 daags Fender-test-tripje.

Ik woon btw in Drunen [vlakbij Den Bosch], maar heb het er wel voor over ofcourse om een eind te rijden.

benwave
2 februari 2010, 22:56
Ik dacht dat jij bij tijd en wijlen op een ouwe Strat speelde ?

TimoSomers
2 februari 2010, 22:58
Ik dacht dat jij bij tijd en wijlen op een ouwe Strat speelde ?

M'n pa heeft een hele oude waar is soms op speel, maar daar is de neck net wat te oud van, en gezien de waarde is het sonde om daar een nieuwe neck op te zetten.
+Hij heeft niet echt de typische Fender klank die ik zoek (dat echte bijterige), dus heb liever een nieuwe waar ik echt verliefd op wordt.