PDA

View Full Version : John Mayer concert 3 juni 2010



stratestic
2 februari 2010, 10:46
John Mayer geeft OPNIEUW een extra concert in de HMH.

3 juni 2010 kaartverkoop start op 6 februari 10:00

Driemaal is scheepsrecht dus nu heb ik hopelijk wel kaarten

Kan iemand mij uitleggen hoe ik kaarten via de limited pre-sale kaarten kan kopen en dat precies werkt. Ik wil hem nu wel een keertje live zien.


Zie site http://www.johnmayer.com/

superfly
2 februari 2010, 11:35
Ik heb me destijds ingeschreven in de community
http://www.johnmayer.com/community/
Op het moment dat de pre-sale van start ging kreeg ik een mail met een link. Kwestie van snel klikken en boeken.

Succes
Wim

McVenco
2 februari 2010, 20:37
Ik kreeg zojuist via de mailinglist een E-mail met een link naar de presale van a.s. vrijdag.


As a member of JM.com, you'll have the chance to purchase presale tickets to this show on Friday, February 5 at 10:00AM CET with password "Warfare" here (http://clicks1.musictoday.com/cts/click?q=1;109630;TOATUxSzf1w0p4llHvzbuhkSTvAufeC%2 F). (Password is NOT case sensitive). There is a 4 ticket limit for this show, presale ticketing will close at 10PM CET.

Succes! :ok:

rickert
2 februari 2010, 21:11
Verklap het effe lekker!

paulusdeBKB
2 februari 2010, 22:41
Ik mag hopen dat ze de link tenminste personaliseren, zodat alleen de ontvanger van het mailtje wat aan die link heeft. Ik heb me ook ingeschreven voor de community, hopelijk levert dat de vurig gewenste kaartjes op. Maar ik heb online ook al verhalen gelezen van mensen die zelfs via JM.com naast het net, achter het potje visten/piesten.

superfly
2 februari 2010, 22:53
Die links lijken inderdaad gepersonaliseerd, die ik kreeg is zo te zien anders als die van McVenco. Ik heb al kaartjes, dus PM me maar als je mijn mailtje wilt ontvangen. De eerste die zich meldt krijgt m.

Wim

Jeroenschaaf was de eerste, de link is dus vergeven.

JeroenSchaaf
2 februari 2010, 23:13
Danku! :D

Hopelijk eindelijk eens kaarten bemachtigen

ThaBluesBreaker
3 februari 2010, 00:06
Net zoals bij de vorige zijn die dingen niet persoonlijk.

Het is dus gewoon: "Warfare" voor iedereen.

superfly
3 februari 2010, 11:23
Net zoals bij de vorige zijn die dingen niet persoonlijk.

Het is dus gewoon: "Warfare" voor iedereen.

Nou ik vraag het me af. Persoonlijk is een groot woord maar als je naar de link van Mc Venco kijkt (want daar gaat het om niet om het wachtwoord) zie je //clicks1.musictoday.com/cts/click?q=1;109630;TOATUxSzf1w0p4llHvzbuhkSTvAufeC%2 F (http://clicks1.musictoday.com/cts/click?q=1;109630;TOATUxSzf1w0p4llHvzbuhkSTvAufeC%2 F)
In de link die ik kreeg is de inhoud achter q=1 anders al bij deze.
Waarschijnlijk proberen ze op deze manier het aantal inloggers beperkt te houden (?alleen met een geldige string krijg je 1x toegang?).
Bij de vorige presale kreeg ik bij het hergebruiken van mijn link (kon nog meer kaartjes gebruiken) continue een "technische fout".
Je link openbaar maken is, als je zelf een ticket wilt kopen, waarschijnlijk niet zo handig.

wytz
3 februari 2010, 13:20
Vorige keer hebben op 1 link 30+ personen waarvan ik weet kaartjes besteld. Werkt prima! Je kan inderdaad niet een 2e keer kaartjes bestellen, maar dat heeft volgens mij met ip/mail/gironummers oid te maken.

Succes!

Xnimez
3 februari 2010, 18:57
Niet dat ik erheen ga hoor, maar ik zou toch even het passwordje weghalen (tenzij je natuurlijk wil dat iedere zwarthandelaar ook naar de pre-sale gaat :P)

rockandrolling
4 februari 2010, 16:41
Overweeg toch ook maar weer te gaan... twijfel twijfel, januari was te gek

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 08:18
Is vandaag de presale? want de link werkt nog niet.

superfly
5 februari 2010, 09:08
Is vandaag de presale? want de link werkt nog niet.

presale tickets to this show on Friday, February 5 at 10:00AM CET

Nog een uurtje wachten

Wim

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 09:28
Lol! :D

Overheen gelezen... :soinnocent:

paulusdeBKB
5 februari 2010, 10:14
ondanks driftig klikken om stipt 10.00 uur weer niet gelukt... goedvoerdegoedvoer.

Heeft iemand anders wel kaartjes kunnen bemachtigen?

Jeroen...
5 februari 2010, 10:14
Die link deugt niet...

@paulus, de voorverkoop is volgens mij nog geeneens van start gegaan.

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 10:18
Het lukt mij ook niet, ben ook al een tijdje aan het klikken/ openen/ sluiten/ refresh-en

stratestic
5 februari 2010, 10:20
Inderdaad weer niet gelukt :(

Ach, gebruik ik het geld voor een nieuwe gitaar.

Jeroen...
5 februari 2010, 10:22
Maar de show van 3 juni staat nog niet op ticketmaster...
En wat voor gitaar wil je voor 40 euro kopen? haha.

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 10:24
Nee inderdaad, hij staat er ook nog niet.

Maar ik dacht dat je via die link bij een ''speciale'' plek uitkwam.

( nog nooit kaarten zo gekocht :) )

cosmos
5 februari 2010, 10:28
Is inderdaad nog niet van start gegaan hoor, die link geeft meteen een error..
Op de site van Ticketmaster ga je hem ook niet zien, omdat de 'echte' VVK pas morgen begint. Maar deze link zou wel degelijk iets moeten aangeven.

Jeroen...
5 februari 2010, 10:31
Yayy, het is mij eindelijk gelukt! :cheerup: 2 kaartjes!! woehoe
Volgens mij lukte het mij via de tourpage op zn site en dan de link van de presale.
Ja je moet naar de tourpage gaan en dan helemaal naar onderen en dan op de presale link klikken, op ticketmaster het wachtwoord een paar keer invullen endan lukt het als het goed is.

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 10:55
YEAHHHH! Gelukt!

petpas
5 februari 2010, 11:24
Yesss gelukt. Ik ben erbij.

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 11:34
Voor de mensen die kaarten willen:

Ga naar : www.johnmayer.com

Klik op : Tour

Zoek : 6/03/2010 Klik daarop

Dan staat er : Jm.com Presale / On Sale Now

Klik daar op, dan kom je op de Ticketmaster site.

Daar kun je aangeven hoeveel kaarten je wilt.

Het wachtwoord/ promotie code is : WARFARE ( grote letters )


Succes!

Jeroen...
5 februari 2010, 11:44
En in het mailtje stond NOT case sensitive.. yea right.

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 11:56
Het is mij in iedergeval niet gelukt via de link van de mail.

paulusdeBKB
5 februari 2010, 11:57
Mij is het ook gelukt op de manier die Jeroen aangaf. Dus toch... gelukkig!

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 11:58
Mooi man! :D

tillens
5 februari 2010, 12:42
Ik krijg fout op fout, bij de manier van Jeroen.
Wil iemand 2 kaarten voor mij regelen?

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 12:43
Je moet het even een tijdje volhouden, de ene keer kom je er zo doorheen en de andere keer moet je 20 keer proberen.

tillens
5 februari 2010, 12:47
Volhouden, ik heb het nu meer dan 30 keer geprobeerd, krijg steeds foutmelding.

*&$%#*%^Q$#*&^zooi bestellen via internet

JeroenSchaaf
5 februari 2010, 12:49
Ja ik probeer het nu ook... maar loopt ook elke keer vast..

tillens
5 februari 2010, 12:54
Lekker godver de godver de godver tyfus kenker alles wat je maar wensen kan, maar dat tyfusch ticketmaster werkt van geen meter.
Is nu de derde keer dat ik kaarten probeer te krijgen en het niet lukt, waarvan de 2e keer ik ook nog eens opgelicht werd.
Mooi dat ik dalijk weer een poging mag wagen op de zwarte markt waarbij je weer een rib uit je lijf mag betalen, godverdomme.

rickert
5 februari 2010, 13:08
Rot voor je zeg!

KoenB
6 februari 2010, 10:04
JAHAAAAAAAAAA 2 KAARTEN GEFIXT NET :D:D

hoe? 2 computers, inloggen, en lekker blijven refreshen ;)

rickert
6 februari 2010, 10:05
Het zit me voor dit concert niet mee! Ik kom steeds terug op de pagina waar ik zat voordat ik in de wachtrij ging.

nielsduursma
6 februari 2010, 10:18
Het zit me voor dit concert niet mee! Ik kom steeds terug op de pagina waar ik zat voordat ik in de wachtrij ging.

Ik ben er een paar keer doorgekomen, maar daarna zegt 'ie na het kiezen van het aantal tickets "blabla geen tickets beschikbaar blabla" of ik word alsnog weer teruggegooid naar de homepage...

Maar ik ben nu gestopt, want een vriendin van me heeft naast de presale van gister nu net nog 2 kaarten weten te kopen.

Oneerlijk systeem is het ook echt, en ik bedenk me nu dat je via ticketservice nog gewoon bij het postkantoor kan halen, dus daar heb je waarschijnlijk meer kans dan via die klotesite.

-geert-
6 februari 2010, 10:24
Kom er ook niet doorheen.. helaas pindakaas paashaas bloemenvaas!!!! ofzo xD

-geert-
6 februari 2010, 10:27
"Het evenement dat u zoekt is momenteel niet beschikbaar. "

iets zegt me dat dat niet goed is :P

stratestic
6 februari 2010, 10:54
Ik was verdomme in het scherm om kaarten te bestellen loopt het helemaal vast en stond ik weer in de wachtrij.


Oneerlijk systeem is het ook echt, en ik bedenk me nu dat je via ticketservice nog gewoon bij het postkantoor kan halen, dus daar heb je waarschijnlijk meer kans dan via die klotesite.

Zouden er nog kaarten op het postkantoor te krijgen zijn?

Ik dacht altijd dat die ook gewoon inlogten op de site van ticketmaster...

nielsduursma
6 februari 2010, 11:01
Zouden er nog kaarten op het postkantoor te krijgen zijn?

Ik dacht altijd dat die ook gewoon inlogten op de site van ticketmaster...

Je kan het proberen, hoe eerder je er bent, hoe meer kans je hebt, maar ik denk dat 't gewoon al uitverkocht is, was vorige keer ook in 5 minuten oid.
En ze loggen niet zoals wij dat doen in op de site, maar ze hebben een eigen systeem wat in ieder geval beter werkt dan dit.

Ik heb bij het postkantoor nog nooit problemen gehad met aan een kaartje komen, en via internet is het me alleen gelukt in een presale (en zelfs dat lukte niet voor dit concert) of concerten die sowieso niet uitverkocht raakten.

DTmaster
7 februari 2010, 18:22
echt kut voor de mensen die het niet voor elkaar hebben gekregen om nog kaarten te bemachtigen.

Ik pas desondanks voor dit concert omdat ik 2 juni al ga, zijn er mensen die ook naar pinkpop gaan en 2 en 3 juni nog ff meenemen zo ja dan ben je meer fan dan ik :) hahahah

nielsduursma
29 mei 2010, 23:23
Ik zie net John Mayer op pinkpop.... Maar zonder Steve Jordan op de drums!!!
Pfff, ik hoop dat 'ie er komende donderdag wel bij is in de HMH, want ik vind Jordan eigenlijk veel toffer om te zien/horen dan Mayer!:(

Weet iemand hoe dit zit? Ik kan me best voorstellen dat 'ie even een andere drummer gebruikt op zo'n kort festivaloptreden aangezien morgen alweer een Kopenhagen speelt, maarja, de rest van de band+apparatuur moet daar ook naartoe in 1 dag zou je zeggen...

JKI
30 mei 2010, 00:10
Ik zie net John Mayer op pinkpop.... Maar zonder Steve Jordan op de drums!!!
Pfff, ik hoop dat 'ie er komende donderdag wel bij is in de HMH, want ik vind Jordan eigenlijk veel toffer om te zien/horen dan Mayer!:(

Weet iemand hoe dit zit? Ik kan me best voorstellen dat 'ie even een andere drummer gebruikt op zo'n kort festivaloptreden aangezien morgen alweer een Kopenhagen speelt, maarja, de rest van de band+apparatuur moet daar ook naartoe in 1 dag zou je zeggen...
Hij drumt in de tour al een tijdje met een andere drummer helaas... Nouja, helaas: ik heb zien staan dat het één van de betere drummers ter wereld is, maar ik heb er niet zo veel verstand van ;).

Maar waar Steve Jordan opeens heen is weet niemand ;p.

Xnimez
30 mei 2010, 00:57
Hij drumt in de tour al een tijdje met een andere drummer helaas... Nouja, helaas: ik heb zien staan dat het één van de betere drummers ter wereld is, maar ik heb er niet zo veel verstand van ;).

Maar waar Steve Jordan opeens heen is weet niemand ;p.

Ik dacht eerst eigenlijk dat hij bij Clapton zou gaan drummen, maar dat is volgens mij ook niet zo.
Carlock drumt wel als een beest trouwens, dus ik vind het allemaal wel oké ;)

nielsduursma
30 mei 2010, 01:10
Volgens mij drumt Steve Gadd bij Clapton...

Pfff, Carlock, ik had 'm niet zo snel herkend eigenlijk. Zonde! Zowel J.J. Johnson als Steve Jordan zijn zoveel beter. Deze gast doet mij niet zo heel veel, grooved niet zo lekker als Johnson, en zeker niet zoals Jordan.

Nouja, zolang John Mayer zelf nog niet wordt vervangen is het natuurlijk wel de moeite om te gaan:D

tillens
30 mei 2010, 18:36
Nou Keith Carlock zal deze tour gewoon drummen, staat op zijn site. Wat Jordan doet weet ik niet. Pino Paladino speelt ook niet mee, is Sean Hurley namelijk die de bass doet.

budje
30 mei 2010, 18:42
ik kan het niet leaten, zag net deze ergens op een site (http://www.gq.com/images/entertainment/2010/06/john-mayer/mayer-charticle_2498x1631.jpg)... Sorry voor het oponthoud!

nielsduursma
30 mei 2010, 18:43
Nou Keith Carlock zal deze tour gewoon drummen, staat op zijn site. Wat Jordan doet weet ik niet. Pino Paladino speelt ook niet mee, is Sean Hurley namelijk die de bass doet.

Ik zag het ja. Pino Paladino speelde sowieso al alleen mee op albums en met het trio, dus niet live met de hele band.
Sean Hurley bast trouwens pas sinds deze tour (dus vanaf de laatste CD) mee, daarvoor speelde hij vrijwel altijd met David Labruyere.

PT1989
30 mei 2010, 22:49
Carlock is prima drummer persoonlijk vind ik hem beter dan Jordan die kerel maakt er zijn hele eigen show van, maar dat is mijn mening.

Hurley speelde ook al mee met de vorige tour.

LesPas89
1 juni 2010, 22:31
http://www.nu.nl/muziek/2260290/concerten-john-mayer-afgelast.html

Tja, zuur.

JeroenSchaaf
1 juni 2010, 22:33
&@*^#&*(#Y*(@)


Dacht ik hem eindelijk live te zien....


Hoe zit dat als je kaarten online heb gekocht? Bij het artikel staat dit:

Mensen die een kaartje hebben gekocht, kunnen dat terugbrengen naar het verkooppunt of krijgen een restitutiemail als het digitaal is aangeschaft.

McVenco
1 juni 2010, 22:40
Hoe zit dat als je kaarten online heb gekocht?

http://twitter.com/HMHBackstage/status/15200298100

Beide concerten: 2 & 3 juni #JohnMayer in #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.

tillens
1 juni 2010, 23:06
Knap dat ie het nu al weet. Nou dan hoeft Keith ook niet te spelen en kan ik mijn kaarten weer inleveren. Gelukkig verder geen moeite voor gedaan, dus he volgende keer beter.

Herman
1 juni 2010, 23:06
Ben benieuwd hoe het afloopt. Zuur voor de mensen met kaarten, maar stiekem hoop ik dat ie een keer weer komt, en er dan gewoon opnieuw kaarten gekocht kunnen worden... ik weet het, misschien niet helemaal eerlijk voor degene die nu een kaart hebben, en hem dan misschien mis lopen.. maar dan zou ik hem nog een keertje kunnen zien!

Maar, oprecht wel zuur voor de mensen die het nu mislopen.

JeroenSchaaf
1 juni 2010, 23:11
http://twitter.com/HMHBackstage/status/15200298100

Beide concerten: 2 & 3 juni #JohnMayer in #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.

Bedankt!

Ja heeel zuur, me vriendin wou dolgraag heen, dus echt vet veel moeite gedaan voor kaarten!....

Nouja we zullen morgen wel horen hoe en wat..

tillens
1 juni 2010, 23:20
EDIT... even mijn post aangepast

wat ik vreemd vind is dat er wordt aangegeven dat het concert van afgelopen zondag de 30 en 31 ook gecanceld was, maar er zijn gewoon beelden op youtube van 30 mei in Copenhagen...

tillens
1 juni 2010, 23:49
http://musicproducersforum.wordpress.com/2010/06/02/john-mayer-concert-review-2010-copenhagen/

nielsduursma
2 juni 2010, 00:22
Hele dikke vette bummer!
Zonder Steve Jordan, okee, is nog te doen... Maar zonder Mayer gaat het inderdaad niet.

Ik hoop dat 't verplaatst wordt oid. anders kan iedereen die er nu al alles aan gedaan heeft om aan kaartjes te komen dat weer opnieuw doen...

tillens
2 juni 2010, 00:25
Hele dikke vette bummer!
Zonder Steve Jordan, okee, is nog te doen... Maar zonder Mayer gaat het inderdaad niet.

Ik hoop dat 't verplaatst wordt oid. anders kan iedereen die er nu al alles aan gedaan heeft om aan kaartjes te komen dat weer opnieuw doen...

Nou dan hebben we het zuur want inmiddels is zijn site bijgewerkt en zit de beste man gewoon weer in the usa. kortom kaarten inleveren kan tm augustus, dus die komt dit jaar niet meer. helaas, heel zuur. nog zuurder omdat je weet dat je bij de volgende keer weer in die krebs rij kan op het internet en dat je weer voor grof geld de boel mag gaan betalen.

nielsduursma
2 juni 2010, 00:30
Nou dan hebben we het zuur want inmiddels is zijn site bijgewerkt en zit de beste man gewoon weer in the usa. kortom kaarten inleveren kan tm augustus, dus die komt dit jaar niet meer. helaas, heel zuur. nog zuurder omdat je weet dat je bij de volgende keer weer in die krebs rij kan op het internet en dat je weer voor grof geld de boel mag gaan betalen.

Tsja, ik heb zelf geen moeite hoeven doen, ik heb een kaartje van een vriendin gekregen. Zij heeft dus wel al 2 keer misgegrepen (terwijl ze die-hard achter de computer zat). En nu, de derde keer had ze eindelijk een paar kaarten.
Ik denk in ieder geval niet dat 'ie voor deze Europese data terugkomt.

McVenco
2 juni 2010, 07:50
nog zuurder omdat je weet dat je bij de volgende keer weer in die krebs rij kan op het internet en dat je weer voor grof geld de boel mag gaan betalen.

Tip: schrijf je in voor de mailinglist op johnmayer.com. Bij alle 3 de concerten dit jaar in NL kwam er via de mailinglist de mogelijkheid om 1 dag voor start van de officiele verkoop kaartjes te kopen via ticketservice.

tillens
2 juni 2010, 09:14
Heb ik gedaan. eerste keer klopte het password niet, moest ik via een forum achterhalen, ik geloof hier. de andere twee keer gewoon in de rij bij ticketservice. doe mij gewoon lekker ouderwets het postkantoor!

nielsduursma
2 juni 2010, 09:43
Heb ik gedaan. eerste keer klopte het password niet, moest ik via een forum achterhalen, ik geloof hier. de andere twee keer gewoon in de rij bij ticketservice. doe mij gewoon lekker ouderwets het postkantoor!

En dat terwijl je voor ticketservicekaarten nog gewoon naar het postkantoor kan;)
John Mayer was toevallig een van de weinige (grote en populaire) concerten die niet via livenation (en dus internet) ging.

Dat wachtwoord was ook wel raar trouwens, in de mail stond dat het niet hoofdlettergevoelig was, en uiteindelijk ben ik er alleen doorgekomen met het hele woord in hoofdletters, niet dat het er toe deed, want ik werd er vlak voor de betaling toch gewoon weer uitgeflikkerd.

Xnimez
3 juni 2010, 19:46
Sean Hurley bast trouwens pas sinds deze tour (dus vanaf de laatste CD) mee, daarvoor speelde hij vrijwel altijd met David Labruyere.

Klopt niet trouwens, wat hij baste ook in 2008 al mee.