PDA

View Full Version : De "El Dorado", oftewel de mythische Gouden Stad...



Teye
2 februari 2010, 07:11
Heren Moderatoren,
(en eigenlijk alle forumdeelnemers)

ik ben kommersieel (van beroep) gitaarbouwer en heb onlangs een bestelling binnengekregen voor n model van een zeer gelimiteerde editie van mijn 'Electric Gypsy' gitaren: de 'El Dorado': tot dusver slechts een foto van een stapeltje hout en een mooie babbel op de web-site.

Ben net begonnen met de bouw: 't wordt een zeer speciaal en uniek instrument ('k heb toegezegd er slechts twee ooit van te bouwen).

Ik zou graag het bouwproces delen met de forumlezers, deels omdat ik het hier op dit forum enorm naar m'n zin heb, deels omdat ik apetrots ben op deze nog-te-maken-gitaar.

ECHTER:

Het IS een kommersieel projekt, en ik wil zeker de forumregels niet overschrijden.

Uw reaktie AUB. Ik ga pas posten wanneer ik het groene licht krijg.

Robdop
2 februari 2010, 07:14
dit is een kwestie voor de mods.

maar ik zeg doen:crazyhappy:

Hiro
2 februari 2010, 07:25
wat ik eruit begrepen heb is als je niet gaat spammen en de prijzen niet gaat promoten, mag je t posten.

Zolang je maar niet iedere keer aangeeft dat het commercieel is.

Maar ja blijft onder ons nog steeds een beetje grijs, dus even afwachten wat de mods zeggen, maar ik zou het inderdaad graag willen zien :)

Valoosj
2 februari 2010, 09:00
Geen merken, geen reclame etc en posten die handel! En rap een beetje ;)

snaarplukker
2 februari 2010, 10:00
Haha, hij maakt wel gitaren waar "made in USA" op staat. Zijn collega's Fender en Gibson worden hier ook vaak aangeprezen.;)

Jay75
2 februari 2010, 10:20
Lijkt me heel interessant om te zien, ook hoe een echte pro te werk gaat is leuk!
Gewoon posten en verder niet meer zeuren! Kijk en leer....

Hiro
2 februari 2010, 10:23
inderdaad weghalen dat je er aan verdient niets over klanten noemen geen spam reclame maken, en posten :)

lindstrom
2 februari 2010, 10:32