PDA

View Full Version : Nieuwe Track (Toontrack Superior 2.0)



Bloodline
1 februari 2010, 19:25
Hallo Heren und Dames,

Sinds kort was ik wat aan het prutsen met de nieuwe Metal Foundry van Toontrack en was zeer, zeer, zeer, zeer, zeer onder de indruk.

Dus heb een nieuwe track geschreven vooral om het uit te proberen.
zie/luister hier: www.myspace.com/mendelb (gewoon de 1ste track).

Uiteraard (voor diegene die mij een beetje kennen) bevat het nummer blastbeats, ,thrash beats, sweep arpeggio's en zit het rond de 230 bpm.


Hierbij zeg ik eerlijk: Superior 2.0 (+ Metal Foundry) overtreft Toontrack Drumkit From Hell Superior.

Arvoitus
5 februari 2010, 02:34
Solo's klinken goed, zowel het spel als de sound. De rest vind ik eigenlijk maar een grote modderige bak laag, best jammer want daar had je veel meer uit kunnen halen.

newbreed
12 februari 2010, 11:51
Hallo Heren und Dames,

Sinds kort was ik wat aan het prutsen met de nieuwe Metal Foundry van Toontrack en was zeer, zeer, zeer, zeer, zeer onder de indruk.

Dus heb een nieuwe track geschreven vooral om het uit te proberen.
zie/luister hier: www.myspace.com/mendelb (http://www.myspace.com/mendelb) (gewoon de 1ste track).

Uiteraard (voor diegene die mij een beetje kennen) bevat het nummer blastbeats, ,thrash beats, sweep arpeggio's en zit het rond de 230 bpm.


Hierbij zeg ik eerlijk: Superior 2.0 (+ Metal Foundry) overtreft Toontrack Drumkit From Hell Superior.



klinkt vet Mendel! Ik vind het leuk om te horen hoe je gegroeid bent als solo-gitarist
Maar er zit wel errug veel laag in..........

Negative K3 fan
25 februari 2010, 23:18
het is toch best een vet nummer geworden. Prima solo ook.