PDA

View Full Version : stel...



Nocki
16 april 2003, 09:00
ik koop de vamp. ik doe er een draadloos setje bij en een draadloos in ear ststeem.

dan kan ik overal heen lopen tijdens het spelen ik hoor mezelf en de vamp gaat direct naar de PA geen prblemen verder meer. de vamp stuur ik dan aan met mn midi pedaal...

hoe zou dat werken...? ok het broekspijp geflapper ben ik kwijt.

maar het is alleen maar om mn bestaande set te modelen voor kleine optredens...

Nocki

Mithrandir
16 april 2003, 09:12
Stel dat je dat zou doen dan kan je je stage act behoorlijk uitbreiden:

- Nocki springt, al spelend, door brandende hoepel
- Nocki springt in de lucht en doet een dubbele salto en sweept de meest idiote arpeggio's
- Nocki doet een handstand met 1 hand en speelt met de andere hand een geweldige riff
- Nocki komt met een deltavlieger de zaal in vliegen en speelt het intro van zijn best bekende hit.
- Nocki is vast gegespt op een draaiende schijf en speelt ondertussen de sterren van de hemel terwijl er met messen op hem gegooid word.

Zoals je ziet, tal van mogelijkheden als je helemaal draadloos gaat spelen.

Nocki
16 april 2003, 09:13
Wauw... dat wil Nocki wel...
:smile:

Negative K3 fan
16 april 2003, 09:22
Het is een mogelijkheid...

Maar ik zou wel iets beters nemen als een V-Amp, een PodXT ofzo...

Mithrandir
16 april 2003, 09:23
Weet je alleen zeker dat je met die V-amp zou willen optreden? Denk je dat je er een voor jou bevredigend geluid uit kan halen?

<edit>
Lennart was me iets voor, maar we hadden hetzelfde idee. Dat draadloze is gewoon een prima idee, maar dat kan met elke willekeurige versterker of ampsimulator.
</edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-04-16 09:25 ]</font>

Nocki
16 april 2003, 09:25
kweet het nog niet ik ben er nu een week of 3 mee bezig maar heb nog niet de mogelijk heid gehad om te luisteren dus dat wil ik eerst. maar er zijn niet eht serieuze berichten als ik vragen stel ik zit nog steeds met een paar vragen over de kwaliteid van het geluid enzo. ik wil alleen maar een clean vox/roland jc geluidje en een mesa scheur met een klein beetje reverb. en ik wil m aansturen met mn midi pedaal maar ik ben weinig verder. het schijnt dat ie met midi geen tijds gat heeft bij het schakelen...

Nocki