PDA

View Full Version : Melodie



xistence
1 februari 2010, 12:48
Hallo Allemaal,

Ik las hierover een topic waarin iemand verteld dat hij / zij geen versterker ontving via de zogenaamde ''Melodie zaak in Putten''.

Nou heb ik hier ook een rare ervaring mee en wou graag weten of jullie nog ideeën hebben over wat ik het beste kan doen.

Ik heb hier een Keyboard besteld en heb deze tot nu toe niet ontvangen dit is nu al 3 a 4 maanden geleden.
In de tussen tijd heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe het ervoor stond ik krijg een hele korte en zeer onprofessioneel uitziende email terug.

Er stond alleen in: Graag de naam van het artikel en uw ordernummer.
Verder geen naam of wat dan ook van wie deze mail stuurt zoals je bij de meeste bedrijven op ze minst wel ziet.

Nou probeer ik ze telefonisch te bellen en krijg ik de melding dat dit hele nummer niet word gebruikt.

Nu weet ik dat ik er ook langs zou kunnen maar ik las vaker dat mensen dan ook simpel weg voor de gek werden gehouden met of apparatuur dat niet goed werkte of met dat het er z.s.m zou aankomen etc..

Wat raden jullie mij aan om te doen? Sinds dat ik er dus wel al voor heb betaald maar er niks voor heb gekregen..

Groeten,
Xistence

HaroldA
18 februari 2010, 17:55
In het andere Melodie topic is een link van een makelaar geplaatst.


http://www.makelaardijvandenbrink.nl/huizen/3881LB98B124_0/home.asp?k0=V&k1=1&ID=3881LB98B124_0

Ik heb het vermoeden dat ze failliet zijn...

Ash ketchum
18 februari 2010, 18:27
Jamer, het was een leuke winkel met een behoorlijk assortiment.

DeiDRagonas
18 februari 2010, 21:58
Goeie les voor de volgende keer: Een winkel eerst je apparatuur laten bestellen en nadat je het geprobeerd hebt (en tevreden bent) pas betalen. Als een winkel mij verteld dat ik eerst (aan) moet betalen voordat ze een product willen bestellen voor me, koop ik sowieso niks!

Als ze t wel willen bestellen, maar eisen dat ik het dan ook koop uiteindelijk zeg ik dat ik dat 'natuurlijk' zal doen... Echter als blijkt dat ik toch niet tevreden ben zodra ik het product probeer, koop ik het dus echt niet! Da's allemaal je goed recht. Pas als ik het product naar alle tevredenheid in mn handen heb betaal ik.

Desalniettemin erg kut voor je natuurlijk! Balen zeg..

:makeup:

McVenco
19 februari 2010, 11:33
Nou probeer ik ze telefonisch te bellen

Kan het ook anders dan? :soinnocent: