PDA

View Full Version : Power of equality (RHCP) Helemaal..



Megadeth22
31 januari 2010, 23:47
http://www.youtube.com/watch?v=zXKbN3QB1mI
Nou, ook een tijd mee bezig geweest.
Het enige waar ik van baal is de conversie, met Itunes klinkt alles heeeerlijk. Maar hier klinkt alles heel iel en droog en staat de bas veertien keer te hard :( Nouja. 'T gaat om het idee :D
:strat:

P.S Bij de informatie aan de rechterkant bij het filmpje staat de link naar de soundclick file, dat is een mp3 en klinkt al een stuk beter (nog steeds niet zo goed als de aiff file maar toch!)

Megadeth22
1 februari 2010, 17:09
Heb 'm opnieuw geupload; de bas overheerste heel erg in de rustige stukken (nog steeds in de refrein stukken maarja). :hippie:

Dus.... iemand?:(

DTmaster
1 februari 2010, 17:10
niet slecht en leuk gemonteerd.

wat voor bass gebruikje?


Was het nog een klus om die video te maken of had je daar een handig progje voor.

Megadeth22
1 februari 2010, 17:15
niet slecht en leuk gemonteerd.

wat voor bass gebruikje?


Was het nog een klus om die video te maken of had je daar een handig progje voor.
Basgitaar is een crappy Stagg gevalletje. Zoals je aan mijn slap techniek kan zien moet ik heel hard met mijn duim op de snaren slaan wil ik geluid eruit krijgen.

Het letterlijke editen duurt 20 minuten, maar het wachten totdat hij alle effecten geladen heeft etc duurt bijelkaar anderhalf uur. Ik gebruik de oude Imovie op de Mac...

calfie
6 februari 2010, 13:10
Als beperkte gitarist kan ik je niet helpen met opbouwende kritiek.

Moet zeggen dat jij een van de weinige bent waarvan ik alle inzendingen bekijk in het "sound forum", en op youtube.

Het luistert lekker weg vind ik, of het allemaal al dan niet 100% klopt intereseerd me dan niet zo.

M.COM
6 februari 2010, 14:21
Klinkt nice! Je speelt alles correct maar ik mis een beetje de felle attack. Frusciante mute de hele boel waardoor dat heerlijke percussieve geluid naar voren komt. Vooral tijdens het refrein. Je speelt dat ook een tikkeltje anders (bij het begin van het refrein zijn er meer aanslagen).