PDA

View Full Version : jammer dat ik zo'n goeie gitaar heb . . . .



bert
15 april 2003, 19:48
Iedereen die deze forum wel eens leest weet ( misschien ) dat ik nog steeds zoekende ben om electrisch/akoestisch te spelen. Nu ben ik afgelopen maandag in Rotterdan geweest bij "PIEP". Geweldig veel keus, maar als ik diverse gitaren hoor o.a. Yamaha, Crafter van rond de 1000,-- euro, dan denk ik . . . . jeetje wat klinkt mijn Taylor toch eigenlijk geweldig. Je weet eigenlijk niet beter, je bent zo gewend, lees verwend, tot dat je weer eens op een ander gitaar speelt. Zo dit wilde ik graag even kwijt.
Bert.

Ic3gl0vE
15 april 2003, 22:13
Mazzelaar :smile:

Maar er is altijd wel iets om op neer te kijken, gelukkig

bert
15 april 2003, 22:26
Ik kijk er zeker NIET op neer, maar je moet weer veel betalen wil je ( ik )er niet op achteruit gaan. Snap je. Onder de 1000,- euro klinken ze gewoon wat minder, en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik wil niet overdreven doen want ik heb lang moeten sparen voor mijn Gitaar, maar nu moet ik weer lang sparen voor mijn 2e gitaar.( medelijden is hier NIET op zijn plaats hoor ) Bert.

JanB
19 april 2003, 12:22
Mooi dat je zo blij met je Taylor. Ik heb onlangs nog eens in Den Haag een stuk of wat geprobeerd. Het ging me m.n. om de nylonsnarigen (types weet ik zo niet hoor. Spelen licht, maar geluid is matig en haalt het zeker niet bij mijn Lowden.

Jan

bert
19 april 2003, 21:25
Beste Jan,
Er is al heel veel geschreven over de geluids-kwaliteit van en Taylor. Ik heb me daar toen niet ingemengd, omdat ik vindt: smaken verschillen, iedereen hoort een klank weer anders, Wat de 1 mooi vindt hoeft voor een ander niet zo te zijn. Ik heb nog nooit een spaanse gehoord van Taylor, dus daar kan ik al helemaal niet over oordelen. Ik wil alleen met mijn verhaaltje zeggen dat : als ik nog eens een 2e gitaar erbij wil kopen ik dan behoorlijk in de buidel moet tasten, vergeleken met mijn Taylor van nu. VIND IK . . . . Snap je. Tussen haakjes, toen ik mijn Taylor kocht zat ik te twijfelen tussen Talor en Lowden. Kopen WAT JE ZELF mooi vindt, wat voor een merk het ook is.
Bert.

gertdm
14 mei 2003, 21:06
yes:)