PDA

View Full Version : schokkende bekentenis!!!!



wannabefieldy
15 april 2003, 19:03
okeej, als mijn vriend wannabefieIIIdy ff zn id wist, en zich niet meer voordoet als moi, oui, cést moi, le ultimate wannabenfieLdy... dan ben ik bereid om minder mensen te irriteren :smile:
en ook iets rustiger aan te doen...
moeha, :smile: het klinkt nou al leuk :smile:
kheb ook het gevoel dat menig mens bij allen al het kijken naar de naam van de auteur van deze topic al niet meer wil lezen wat er staat :smile:
maar okeej,... dat is aan jullie :grin:
(en verwacht ook niet dat ik als een korq gaat praten zodra die fucking homo van een wannabefeIdy opgerrot is :grin:)
maar oke, ik chill wel ff dan :smile:
***dat lijkt zo voor jullie, maar eig val ik mensen in een andere categorie (sub forum) lastig :grin:

Bastijn
15 april 2003, 20:26
nu dring je met jou zinloze threats the zinvolle naar onder, oftewel JE VERNEUKT DIT FANTASTISCHE FORUM!!!!!

Als jij zou doorgaat worden wel serieuze, maar dom ogende vragen (van stakkers zoals ik) niet serieus genomen, enkelt en alleen omdat jij de visie van de leek in de ogen van ervaren bassisten voorgoed heb veranderd!
Ik wil nog wel geholpen worden hiero, maar als jij er een beetje een potje van gaat maken, blijven de probasserts weg, én blijven andere vragen onbeantwoordt!!!!!!

Dus aanpassen/opkrassen Wannabefieldy!

bassopotmus
15 april 2003, 21:44
dude ALWEER EEN TOPIC???

wannabefieIdy
15 april 2003, 23:13
kan ik niet weghalen :grin: .... SRRY JACK....
Maar bastijn heb een heel duidelijk punt daar, en ik probeerde je te wijzen op dat je zwaar irritant op dit forum bent. Het is geen kinder roddel pagina over di-rect. veel mensen halen hier erg veel nuttige informatie vandaan. en ik lijk nu net die geheime man van gochelaar ontmaskert... dit is me laatste post. Mazzols... basptms

Easy Rider
15 april 2003, 23:22
Nou zeg waarom zit iedereen wannabefieldy nou zo te dissen?
Hij gaf aanvankelijk toch 'gewoon' zijn mening/antwoord op topics/vragen?
Pas op het moment dat hij gedissed werd ging ie rare topics plaatsen (de SR 1305 ken ik niet overigens). Ik durf te wedden dat als hij niet gedissed wordt hij ook geen stomme topics meer start. Toch?
Alleen omdat ie het op een onconventionele manier typt is ie toch niet meteen minder dan iemand anders?
Dammit wannabefieldy, jou stijl is jou stijl, laat niemand dat van je afpakken.
Stay strong my man!

EZ

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Easy Rider op 2003-04-15 23:26 ]</font>

bassopotmus
16 april 2003, 09:09
tru EZ, maar laaten we het zo zien, tis geen speelplaats hier. Ik vind em owkee, zal em helpen met dingetjes waarop ik kan antwoorden. Maar laat die fake er ff vanaf gaan en de echt fieldy mischien ietsjes zijn dingen wat positief veranderen.

Clunk
16 april 2003, 09:25
:grin:
di-rect zijgt btw :smile:
en jah, wannabefieLLLdy heeft wel stijl,
maar er blijkt dat die wannabefieIIIdy zich wel vermaakt op dit forum :grin:

Clunk
16 april 2003, 09:26
en neej, ik was ook niet van plan jou te neppen, maar je bent wel een stakker :smile:

'met je zoek een andere nick'

Venomer
16 april 2003, 09:56
Kan dit soort discussies niet gewoon op "Biertje bij" gehouden worden?

dikkie dik
16 april 2003, 10:51
Op 2003-04-16 09:26, schreef Clunk:
en neej, ik was ook niet van plan jou te neppen, maar je bent wel een stakker :smile:

'met je zoek een andere nick'
\



hier hebben we ook een edit functie voor

Clunk
16 april 2003, 12:20
Op 2003-04-16 10:51, schreef dikkie dik:


Op 2003-04-16 09:26, schreef Clunk:
en neej, ik was ook niet van plan jou te neppen, maar je bent wel een stakker :smile:

'met je zoek een andere nick'
\


hier hebben we ook een edit functie voor



hoe kom je erbij??? :grin:

john.3001
16 april 2003, 12:28
lekker sfeertje...








biertje erbij?

Clunk
16 april 2003, 12:30
goed idee :smile:
:grin:
hihihi

john.3001
17 april 2003, 10:48
Heb je het nu tegen mij, Clunk???

MikeDirnt
17 april 2003, 18:07
Clunk... is dat toevallig de nieuwe nick van Wannabee ? :grin:

Clunk
17 april 2003, 18:44
zou kunnen :smile:
wel leuk idee btw :grin:
FOQ...ZE HEBBEN ME DOOR!
nu moet ik em weer changen :grin:

Dandelion
18 april 2003, 09:54
Goh wanneer kwamen die moderators om dit soort crap-topic te verplaatsen / sluiten?

Clunk
18 april 2003, 13:59
idd,,,

laten we deze topic maar ff wissen :grin:
er staat toch weinig nuttigs in :smile: